MINKÄ AL LEVYN OSTAN????

Aloittaja *tuuli*, elokuu 11, 2003, 09:05:20

« edellinen - seuraava »

*tuuli*

niin joo... tää nyt on niille joilta levyjä löytyy useampi kuin yksi, siis apis osastolta tietty; ajattelin ostaa jonku apiksen levyn tietty yhden niistä joita mulla ei ole;
MULLA ON siis attack, apulanta (in english, ei viper), plastik, syitä ja s..., ahjä, hiekka ja heinola10.
PUUTTUU siis AKKM, 3, singlekokoelma (siis se ilmestynyt, ei se joka ilmestyy marraskuussa, sekin puuttuu),viper... ja lavuaarista... voitte korjailla jos joku unohtu. siis mikä mun teidän mielestä kannattais ostaa???????? SANOKAA ROHKEESTI VAIN!

salzaliini*

aivan kuin kaikki muutkin...sitä suosittelen lämpimästi. kannattaahan sinun toki osta anuo kaikki paitsi et lavuaarista-levyn ostamiseen tarvitset luultavasti aika paljon rahaa,koska tuskin kukaan sitä kovin halvalla myy.. :( ja siksi hankin sen itelle poltettuna.. :(

Lerppa

Mä ehdottaisin kans Aivan Kuin Kaikki Muutkin - levyä, se on omaperänen ja muutenkin tosi hyvä. No kukapa nyt sitten ei Lavuaarista- liveä haluaisi, sitä vaan ei kovin halvalla saa, ellei myyjä ole täysin tiedoton sen arvosta.
Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..

salzaliini*

^^niimpä.. ja jos sen joku hullu myy ni siitä voi olla varma että se MAKSAA.. :( ja meikäki o nii rappiolla ettei ois varaa kuitenkaa ostaa sitä.. siispä tyydyn poltettuun versioon.

*tuuli*

30e? 40e? 50e? 60e? 70e? 80e? 90e? enemmän kuin 100e? ei sen puoleen en oo missään kyseistä levyä nähny... siis kaupoissa...
AKKM oon miettiny ja luult. vast. ostan sen......
LISÄÄ KOMMENTTEI!!!

salzaliini*

tuskimpa sinä sitä levyä kaupasta löydät..

viper spank on kans aika r0k levy, mutta eka kanttis hankkia avkm..

Niina-Maria

Joo tuskinpa lavuaarista levyä kaupoista löydy, koska sitä ei edes olla koskaan kaupoissa myyty....nii-i.
Mä haluun lentää aurinkoon...

jouhu

Minäkin suosittelisin Aivan kuin kaikki muutkin levyn hankintaa. Ihana levy! Mä en muuten oo kuullu ollenkaan tota lavuaari levyy. Minkälainen se on? *häpeilee ettei tiedä..*

Vilkku


Kyllä kannattaa AKKM hankkia. Muutkin toki joo mutta toi nyt ensin, hieno levy.

50€ taitaa olla halvin mitä oon nähny Lavuaarista myytävän. Siitä kai se suunnilleen lähtee, esim. huuto.netissähän se on sitte ihmisistä kiinni miten paljon on valmis maksamaan eli kuinka korkeelle huutaa.
[ -You should see my scars- ]

salza*

vilkku, omistatko ite lavuaarista levyä? siis aitona?

Vilkku


En omista, on vaan poltettuna. Mutta voisin kyllä ostaa jos jossain näkis, ei se raha oo ongelma.
[ -You should see my scars- ]

salzaliini*

mä oon ite nii rappiolla,ettei ois paljoo mahollisuuksii ostaa sitä aitona.. :(

Vessahana

Mulla tuo lavuaarista löytyy, ja voisin sen myydäkin jos hinta nousee ja kovasti... Siis en alle sataan euroon myy millään, näin kättelyssä voi sanoa... Levy on uudenveroinen ja pari kertaa kuunneltu. Myös vaihto johonkin "tuttua tv:stä" vanhempaan käy... Eli keskustellaan ja ollaan kaikki sovussa lantojemme kanssa...
En toki vihaa sinua. Minä toivon kaikkea äärimmäisen pahaa sinun matkallesi, kirottu.

Wanda

AKKM on ihan mukava. Suosittelen myös. Plastik menee hempeilyn puolelle jo reippaasti. ROK!
En pysty maksaan mistään levystä 40e enempää.
Mitäs tämä nyt on...? Vetykarbonaattia...?!

rautalintu

Minä ostin Lavuaarista 65 eurolla. Ei paha. Suosittelen Kolmen hankkimista!
I think you're the same as me, take two sugars in your tea. You and I are gonna live forever.



Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.