Saiko kukaan auki...?

Aloittaja -luay-, joulukuu 23, 2002, 08:31:02

« edellinen - seuraava »

-luay-

Ei välttämättä nyt sitten tälle kohalle sopiva kysymys, mutta saiko joku mahdollisesti nuo videoterveiset avattua...?
En itse saanut, vaikka kovasti yritin... :(
Tietäisikö joku, mikä saattaa olla vikana...?
Askeleet johtavat jonnekin, josta entisenä ei palaa...

Vilkku


En mä muuta osaa sanoa, kuin että se vissiin vaatii sen tietyn ohjelman. Tai ainakin RealOne Playerillä toimii. Mulla ei sitä tässä omalla koneella oo [eikä toistaiseksi toimi äänetkään joten ei kannata ottakaan] joten tässä ei katselu onnistu mutta onneksi tuolla alakerran koneella pelittää vielä ihan mukavasti.

Toivottavasti onnistuu vielä katselu, se on kiva pätkä :)
[ -You should see my scars- ]

salzaliini...

mä sain auki,mun rakkaan isoveljeni avustuksella,kylläkin! 8) sen verran ymmärsin että se toimii real one1 playerillä,ku meillä ainaski o sellane! :D

Kristalliprinsessa

Mä en myöskään saanut auki, mut yritän kovasti. Kertokaa jooko, et mitä se Tuukka siellä toivottelee!! Mä haluan kans tietää. Jookos?
Mä tiedän suakin väsyttää mut kirja täytyy silti loppuun värittää

juGe

Joo, eli katseluun tarvitaan RealPlayer.. Joko tuo RealOne tai Realplayer8. Tuon ohjelman voi hakea vaikka osoitteesta http://www.live.sonera.com/live/popup_rp.html

Purppuraviittainen WeLhoTAr

mäkin yritin avata sitä mutta ei onnistunu.ja mä en osaa hakea enkä asentaa mitään ohjelmia joten se siitä sitten... :P
Surffaan poistoluiskalla kohti uutta taivasta.

salzaliini...

no se toivotteli hyviä jouluja ja käski ostaa hiekan. ;) ihana mies.

Kristalliprinsessa

Helkkari! Mulla on tuo real play, mut en silti saa niitä näkymään. En oo saanu noita muitakaan
videoita näkymään! Ja mua vituttaa. Haluan nähdä sen madon ruotsikielisenä! Niin!  :(

No, täytyypäs alkaa katseleen tiernapoikia telkkarista. Jos se vähän lohduttais. Siellä sitä meidän Tonia taas potkitaan päähän.
Mä tiedän suakin väsyttää mut kirja täytyy silti loppuun värittää

Silti_Onnellinen

mäkään en saanu sitä auki...
mitä Tuukka siinä tarkkaan ottaen sanos?
Oon limainen ja suomuinen..
Ja mun olo on VÄKIVALTAINEN..., mutta silti varmaan Onnellinen... Niin ihanasti itsetuhoinen ja suloinen...

Kristalliprinsessa

Mä sain sen äsken toimimaan. Poistin entisen ohjelman ja otin tilalle sen mikä löyty tosta osoitteesta tuolta yläpuolelta.

Ei se itseasiassa ollu ees mitenkään ihmeellinen. Tuukka toivotti hyvät joulut ja käski käydä täällä. Ja käski ostaa levyn. Ihan jees.
Mä tiedän suakin väsyttää mut kirja täytyy silti loppuun värittää

Silti_Onnellinen

Jaah. no harmittaa silti,kun en saanu sitä auki...
Oon limainen ja suomuinen..
Ja mun olo on VÄKIVALTAINEN..., mutta silti varmaan Onnellinen... Niin ihanasti itsetuhoinen ja suloinen...

allu86


   Hahhaa...minäpä sain...

salzaliini...




Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.