Ei varsinainen aihe vaan anteex pyyntö!!!!!

Aloittaja T.P, elokuu 27, 2002, 03:01:13

« edellinen - seuraava »

T.P

Haluaisin pyytää Tuukalta anteeksi että olen idiootti tai olin muutama vuosi sitten.. :-[
Toivottavasti et muistais koko juttua....
HÄVETTÄÄ VIELKI!!!! :-[

Purppuraviittainen WeLhoTAr

ööh.Epäilen että Apiksen jäsenet käy täällä että kannattaa varmaan jotain muuta kautta lähettää toi sun viestis...
Surffaan poistoluiskalla kohti uutta taivasta.

Hiltsu

Tosiaan ei taida kukaan Apulannan jäsenistä täällä käydä. Kai niille silti jostakin voi lähettää postia, jos anteeksi tosiaan haluat pyytää.
En tahdo tietää enempää / En tahdo jatkaa pidempään / En tahdo tietää kuinka sattuikaan niin / En tahdo kuulla sanaakaan / En tahdo niellä palaakaan / En tahdo tietää kuinka sattuikaan niin

kreisi_greippi

niiiiii-in.
paras tapa olis tietty PUHUA sen ihmisen kanssa.
my sweet, sweet rock`n roll

Sampsa

Hauskana faktana kerrottakoon, että Tuukka näki tuon anteeksipyynnön. Kertoi, että kirjoittaja sai anteeksi.

Ole hyvä vain.

Silti_Onnellinen

#5
ihanko totta? Tuukka siis lukee näitä jutskia joskus...  ;D
Ihanat tonttulakit pojilla... Oli siinä meiän lähettämässä valokuvassakin masee tonttulakki Tuukalla  ;)
Oon limainen ja suomuinen..
Ja mun olo on VÄKIVALTAINEN..., mutta silti varmaan Onnellinen... Niin ihanasti itsetuhoinen ja suloinen...

Purppuraviittainen WeLhoTAr

ai käy pojat tääl?! :) no terveisiä vaan jos luette tän! ja kiitokset kun niin ihanaa musiikkia olette mun elämään tuoneet.*kiitos,kumarrus,ylistys ja hyvän joulun ja uudenvuoden toivotus*  :D
Surffaan poistoluiskalla kohti uutta taivasta.

salzaliini...

rakkaita terkkuja minultaki apulannan ihanille poijjiille jos ne nyt sattuu tän lukasemaan. **I Love U**

mansikki

 :o lukeeko ne OIKEESTI näit?!?
wau.
kiitos  :-*
olette tuoneet elämääni aihetta  :D
*heittäytyy maahan ja alkaa palvoa jaloissa*
kiitos, nyt jo!=)
._=*mansikki*=_.



Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.