RAUHALLISTA Joulua..

Aloittaja Silti_Onnellinen, joulukuu 23, 2002, 07:13:19

« edellinen - seuraava »

salzaliini...

senkus jauhatte mutta mietin vaan että mitä se hyövyttää? tulee vaan paska mieli. that's it. :(

Niina(Niina-Maria)

Niinpä, eipä se ketään kai hyödytä, mutta toiset sanoo vaan mielipiteensä julki. Mutta siinä mielessä oot oikeessa, että siitä on kyllä jauhettu ihan tarpeeks!

Purppuraviittainen WeLhoTAr

Jos se tolleen oikeesti siinä törkytorstaissa sano ni sanonpahan vaan että huhhuh.Oon pitäny Tonia aina todella hienona ihmisenä mutta jos se jutut alkaa olla oikeesti tohon suuntaan ni mä masennun... ???
Surffaan poistoluiskalla kohti uutta taivasta.

Niina(Niina-Maria)

Samaa ajattelen minäkin  :-/

Tää ei nyt liity tähän millään tavoin mutta isännälle tuli joku käsittämätön systeemi postissa.siinä kerrottiin sirkka santapukin maatilamajoituksesta heinolassa.arvatkaa kuka heiman repeili... ;D

Niina(Niina-Maria)

Eihän sitä tiiä, vaikka oiskin Sipelle sukua!?  ;D

No näinpä!Tuli väistämättä mieleen että se ois Sipen äippä mutta en kyllä jotenkin luule että niillä mitään maatilaa ois... ;D heh.tai mistäs sitä tietää...?! ::)

allu86

Sipen vanhemmilla ei ole maatilaa...kuulostaa ennemminkin mummolta.

Welhotar

NO ei kai sitten auta kuin mennä viettämään rentouttava viikonloppu sirkka santapukin maatilamajoituksessa ja tarkistaa asia... ;)

Niina (Niina-Maria)

allu86

Joo..täytyy tossa kesälomalla kattoo...

2 + 2 = 5

maatilamajoitus heinolassa, pakko sanoa, ettei kyllä kuulosta ihan älyttömän hyvältä. varmaan iltaisin latotanssit ja silleen... ;)

2 + 2 = 5

tosin en ehkä kuulu kohderyhmään.

allu86

Elä sie piruvieköön mollaa Heinolaa...
  Koko sukuni isoisoäidistäni setiin asuu siellä. >:(

Silti_Onnellinen

"ai 13-vuotiaan korvissa?"
...no vaikka...
ei siinä kusta oo...
Oon limainen ja suomuinen..
Ja mun olo on VÄKIVALTAINEN..., mutta silti varmaan Onnellinen... Niin ihanasti itsetuhoinen ja suloinen...

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.