Bring me down

Aloittaja ripsari, tammikuu 14, 2003, 06:36:38

« edellinen - seuraava »

ripsari

Mä rakastan apulantaa niitten musan takia...ykski mun kamu on sillee et "vittu se toni on niin sexy"
tottahan se on...mutta totuus on,että meistä kukaan ei varmaan TUNNE tonia,sitä millanen ihminen se ihan oikeesti on...eikä tuukkaa,eikä sipeä...
tossa taannoin joku mulle sanoi että apulanta hajoais...ja juttuu siitä tuolla netissä oli...
mutta vittumaista.mä oon mennyt niin sekasin apiksen musasta,ja kaikesta,että en tiedä mitä tekisin...
tuolla tosta enkku versiosta oli puhetta,minä sen omistan,mutta kuunnellut olen jotain kolme kertaa läpi kokonaa...kun taas esim.hiekka soi päivät pitkät...
hippo on niin ihana biisi.
APULANTA ROCKS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
mä muistan,sillon kun multa kuoli isomummo niin mä vaan istuin himas ja kuuntelin apista...se oli kauheeta...mutta niinkun on sanottu,musiikki auttaa.ja mulle se on henki ja elämä.
:) ::)hippo ;D

Silti_Onnellinen

ei se mitään hajoa...!
Oon limainen ja suomuinen..
Ja mun olo on VÄKIVALTAINEN..., mutta silti varmaan Onnellinen... Niin ihanasti itsetuhoinen ja suloinen...

-luay-

Ei koskaan, nefernefernefer!!!! :)
Ja vaikka ns. hajoaisikin, niin apulannan "fanit" kyllä pitäisivät apulannan musan hengissä...! :)

Minä ainakin tähän lupaudun tähän...! :)
Askeleet johtavat jonnekin, josta entisenä ei palaa...

wicked.

mä olin marraskuussa ihan varma että Hiekka-kiertue on viimeinen eikä uutta levyäkään tule enää. oli Pakkahuoneen keikan jälkeen maailman tyhjin olo, tuntui vaan siltä.
aiheutinkin ihmisissä paniikkia unohtaen aina mainita että "niin tämä on vain omaa päättelyäni" kun juttelin asiasta. :)

noh, olo meni ohi, kesäksi luvattu keikkaakin jne. silti. turha ajatella että ne ikuisesti jaksaisi.

Welhotar

apulannan kotisivuilla sanottiin että kesäkeikkojakin heitettäisiin vaan tyyliin 10... :( no mutta toivottavasti pääsen mahd.monelle!!

Niina (Niina-Maria)

Ei kai kukaan/ketkään jaksa montaa vuotta tehä kymmenii/satoi keikkoi...suodaan apulannallekin lepoa...hajoamistahan mä en toivo..enkä siihen kyllä uskokaan..ainakaan ihan heti..joskushan se kyllä kuitenki tapahtuu!  

Kristalliprinsessa

Kyllähän ne pojat joskus lopettavat tuon Apulanta tuohun, onhan siitä merkkejäkin jo ilmassa. Mutta tuskimpa ihan lähiaikoina, eihän sitä Suomen ulkopuolistakaan maailmaa ole vielä valloitettu, hah! Onhan se hyvä että välillä pitävät lomaa, eihän sitä muuten jaksaisikaan.

Itse en usko siihen, että Apulanta varsinaisesti hajoaisi, siis sisäisiin ristiriitoihin tai johonkin mihin nyt bändit yleensä hajoavat. Luulen että pojat yksinkertaisesti päättävät että tämä oli nyt tässä, aika tehdä jotain muuta. Eiköhän se ole niin, että heillä kaikilla on vielä paljon tavoitteita myös Apulannan ulkopuolella.

Ja tuosta Pakkahuoneesta piti vielä sanoa, että itselläni oli myös samankaltaiset tuntemukset keikan jälkeen. Onneksi nyt on saanut huomata, että hommat vielä jatkuvat, toivotaan parasta!
Mä tiedän suakin väsyttää mut kirja täytyy silti loppuun värittää

pooppi

ei apulanta hajoo ei ikinä ...ei se saa hajota... :'(

-luay-

Mielestäni Apulanta on jättänyt loistavan jäljen Suomen musiikkitaiteeseen. Toivotaan, että pojat jatkaa vielä pitkään, mutta olkaamme vielä "hajoamisenkin" jälkeen ylpeitä pojista ja musiikista!! :)

salzaliini...

minä ainakin piän apulannan musiikkia yllä vielä sitteki ku ne joskus hajoaa. se on lupaus. ja tätä lupausta ei ole tehty rikottavaksi.

-luay-

Yeah...!
Lupautuu myös täydestä sydämestä mukaan... ;D

tam

Musiikki on matkakumppanini. Se on aina vierelläni herättämässä tunteita. Ihan kuin rakastettu tai ystävä, mutta niitä rakas matkakumppani sinä et voi korvata.  :)

2 + 2 = 5

sinä sen sanoit, tam. 8)

-luay-

Todella hyvin sanottu...!! :)

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.