kappaleista.

Aloittaja vik, heinäkuu 20, 2002, 10:57:09

« edellinen - seuraava »

wicked [laiska]

joo, onhan niillä.

mutta pogopiisitkin on tärkeitä.

en jaksanut kirjautua.

Purppuraviittainen WeLhoTAr

pogobiisit pogobiisit,ne jytää!!! :D
Surffaan poistoluiskalla kohti uutta taivasta.

vik

okei, kysymys kaksi.

paras pogopogopiisi?
mikä saa keikalla pomppimaan niin että lähelläolevia sattuu?

AMERIKA.
muista laittaa ovi lukkoon / muista sulkea ikkunat / vedä peitto silmillesi / jätä valot yöksi päälle.

Vilkku

Monta on semmoisia :) Mulle ehkä Mitä kuuluu on sellainen biisi että alta pois lähellä olijat.

Ekaan kysymykseen en vielä osaa vastata. Kyllä semmoisia biisejä on, mistä en pidä. Sitten listaan kun osaan.
[ -You should see my scars- ]

ei yhtään todistajaa,amerika ja uskon että myös kalamiehen toveri jos sen joskus keikalla kuulisi.  :)

kreisi_greippi

mitä vaan.
se se on.
ennenkaikkea. (siis pogobiisi)
my sweet, sweet rock`n roll

Vilkku

Eilen muuten havaitsin, että toinen biisi, jonka aikana tykkään pomppia ja huutaa, on Silti onnellinen. Kai ne on ne kaksi [siis se ja Mitä kuuluu].

vik

mua nyt vähän pelottaa.
en oikein saanut Ankkarock-keikasta tarpeeksi irti, niin paljon kuin ennen.
olihan se todella hyvä juu, mutta en mennyt sekaisin.
pogosin ja itkin, mutta en niin paljon kuin yleensä.
pahus.
muista laittaa ovi lukkoon / muista sulkea ikkunat / vedä peitto silmillesi / jätä valot yöksi päälle.

kreisi_greippi

kyllä se varmaan on ohimenevää. tai sitten sinusta on tulossa aikuinen.
my sweet, sweet rock`n roll

vik

ei se iästä johdu.
juuri _tuo_ keikka ei vaan iskenyt.
talvea jään odottamaan, eiköhän se siitä lähde kun päästään taas sisätilaan eikä soiteta mitään Ilonaa...

Vilkku

Eihän tuommoinen mitenkään ikään liity... Minulla oli kyllä tosi hyvät fiilikset. Mutta eihän aina voi yhtä innostunut mitenkään olla.

mun mielestä ankassa oli ihan hyvä keikka.eikä haitannut vaikka eräät mut siitä edestä pois työnsikin,kuuluihan musa pari rivia taaemmaskin. :) missäs kohtaa pogositte keikan aikana vilkku ja wicked?

Vilkku

Minä olin aika keskellä parinkymmenen metrin päässä lavalta. Jonkun verran siitä kopperosta edempänä. Hyvä paikka oli. Edessä tosin seisoi joku metriheikki joka ei liikkunut koko keikan aikana.

iceflame

musta piiskaa on tosihyvä! ;D mut silmämunasta en tykkää yhtään, kun sen sanat on mun mielestä "ällöttävät"! :P Kaikki muut biisit on ihania, mut irroitetaan kädestä ja texmexcowboysta en niin hirveesti diggaa  ;)
#minä tahdon ulos kattilasta!#

vik

mä olin lavasta katsottuna oikealla, melkein Tuukan edessä mutta vähän vielä poispäin.
ehkä kymmenessä rivissä..?
liian kaukana.
mutta aikataulut kusi.
tai siis, minä kuvittelin olevani lavan edessä vajaa tuntia ennen keikkaa, mutta sitten poijjaat tulikin jo steigille ja keige alkoi. olin siis tunnin myöhässä.
oli duunia, että pääsin sillekin paikalle.

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.