kappaleista.

Aloittaja vik, heinäkuu 20, 2002, 10:57:09

« edellinen - seuraava »

salzaliini

Mää tossa mietin että mistä apiksen laulusta mää tykkään ja kävin niitä ekojakin läpi ja hokasin et Pöljä! se se on! Aivan legenda biisi!! :) Mää en kyllä eka tykänny ollenkaa,sitte lueskelin sanoja ja se oli siinä!! Just great!! :)
Ja sitte ennen en tykänny yhtään mato-biisitä,kesällä ku kuulín sen livenä ni se oliki ihan hyvä! :)
Mutta,jos nyt joku josta en tykkää yhtää (tällähetellä) nii se on kyllä tuo irroitetaan käsi´! ja silmämuna! Siinä ne oli... mutta viikon päästä saatan jo tykätä siitä.. ;)
Ja vielä tuosta ilonasta,nooh,se on tosi ristiriitanen biisi.. Mua meinaa aina välillä kyllästyttää see,mutta siitä tulee aina niin hyviä muistoja että siitä on pakko tykätä!! Vaikka ohan se aika ärsyttävää ku jotku pikku teini tytöt on niiiiiiin apisfaneja,niiiiiiin apisfaneja ja todellisuudessa ne on kuullu yhesti ilonan! (yks kamu o sellane,ikävä kyllä..) :(

Silti_Onnellinen

EI TÄNÄÄN on tosi mahtava biisi... Se kohta on ihana, ku Toni laulaa "voi luoja sentään..."  :)
Oon limainen ja suomuinen..
Ja mun olo on VÄKIVALTAINEN..., mutta silti varmaan Onnellinen... Niin ihanasti itsetuhoinen ja suloinen...

salzaliini

Snake

Nii...Mun on tosi vaikeet valita yht parast biisii Apikselt.Iltasin on kiva kuunnella Hallaa,nollakybää,Lupausta ja tämmösii rauhallisempii biisei.Sitte ku on raivokkaammal päällä ni Amerika,Ei yhtään todistajaa ja Tunnit on ihan ykkösii!!
Mistköhä johtuu et jos Apiksen biisi kuuluu radiost ni sitä innostuu enemmän kun et sen kuuntelee cd:lt ?  ::)
Jyrsippäs kuppi kuppinen!!

nipsuu

Musta melkei kaikki Apiksen biisit on hyviä..ei tuu ainakaa mieleen yhtäkää, joka ois huono...
No tottakai Apiksen biisit kuulostaa paremmalta radiosta, kun niitä kuulee siellä niin harvoin...

Snake

Jesh...Mä näin tänää iha sattumalt drownin videon MTV:lt ;D

wicked.

oho, ihanko päivällä?

Snake

se oli joku top ten at ten... oli kaheksantena

wicked.

no vau. mikä mahtoi olla aihe? niissähän on aina joku teema.

joskus viime vuonna sitä tuli joko Alternative Nationissa tai SupeRockissa. luultavasti ensinmainitussa.

Snake

jaa no se oli joku Nordick rock hommeli...en kattonu tarkkaa...Mitä muute tos Paskas meinigis sanotaa:Voi,vain ennen tarkoitusta_____ (täst kohtaa en saa selvää) ???

kreisi_greippi

ei tänään biisin kohta: on helppo unohtaa, kun itse niin hohtaa... se kolahtaa niin lujaa.
koko biisi tietysti, mutta just tuo kohta.
älkää kysykö
Mites ihmemaa? siinä on taas yksi loistava biisi. listaa voisi edelleen jatkaa loputtomiin.
my sweet, sweet rock`n roll

salzaliini

ihmemaa on kans toooosi hyvä!!  :D
Mä kirjottaa sellaseen vihkoon kaikki apulannan biisujen lyriikat! ;)
se hiekka biisi on aivan sairaan hyvä! Siinä on mun mielestä hyvät sanat! ;`)

apisgirlie

joo...mä ainaki oon tykänny kaikist biiseist
tähän mennessä...riippuu tietty millaset
fiilikset on...
apisgirlie

apisgirlie

joo...mäki tos yx päivä olin sukulaisen luona...
mun serkun kaveri tuli ja se oli kirjottanu käen
täyteen apulanta, apulanta, apulanta....
sit tuli apiksen laulu radiost, niin se huus et
"oi,don huonojen laulu"
mä sit et tää on kyllä apulanta... se sit...
"no niinpäs onki...oho...miksen mä tota huomannu."
sit mä kysyin et tiiätsä tän laulun nimee...
niin eihän se tienny...
apisgirlie

2 + 2 = 5

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.