Häpeäkseni tunnustan tietämättömyyteni...

Aloittaja -luay-, tammikuu 15, 2003, 02:14:48

« edellinen - seuraava »

-luay-

Eräällä apiksen sinkulla jonka kuuntelin (tämän tarkemmin en osaa sanoa) oli mielenkiintoinen "räp-apisbiisi"...
Voisiko joku kertoa tietojansa kyseisestä biisistä...?
-Kiitos- :)
Askeleet johtavat jonnekin, josta entisenä ei palaa...

wicked.

biisin nimi on Vihollinen, Viivakoodit-sinkullahan tuo. varsin mukava raita, ja kuten Tuukkakin dvd:llä toteaa, parempi kuin mitkään Fintelligenssit.

kannattaa myös ostaa Iniksen Viime yönä-sinkku jos eteen sattuu, mikäli haluaa kuunnella Wirtasen räppäystä lisääkin.

Niina (Niina-Maria)

Totta, että Tonin räpäytys on paljon parempi ku jonku fintelligensin tai kapasiteetti ykksikön!!  :)

allu

No jaa, toisaaltahan tuo Apulanta ei ole räppiä, toisin kuin esim: Kapasiteettiyksikkö. Ei siinä Tonin räpissä mitään vikaa ole, mutta yritän kuitenkin miettiä asiaa vähän eri näkökulmasta. Katsos jos henkilö vaikka ei ole apisfani, mutta ei tykkää räpistäkään ja hänen pitäisi sanoa kumpi on "parempaa" räpiksi, luulisin että hän valitsisi "oikean räpin."
Tuo Tonin räppäys nyt on kuitenkin vähän vitsillä tehty. No tuo on mun mielipiteeni.  ::)

Niina (Niina-Maria)

Juu tiedän sen että se on lähinnä vitsinä tehty...se räpäytys...ja juuri siksi se on parempi!!  ;D

2 + 2 = 5

kyllä monesti meikä on miettinyt, että ei se kuulosta paskalta tuo tonin räpäyttely. ei se varmaan ole sitä ihan älyttömän paljon tehnyt, siihen nähden.

Silti_Onnellinen

Vihollisessa on mahtavat sanat!
Ei mitään paskaa...
Oon limainen ja suomuinen..
Ja mun olo on VÄKIVALTAINEN..., mutta silti varmaan Onnellinen... Niin ihanasti itsetuhoinen ja suloinen...

KatjaR

No kamoon. Ehkä ne Fintelligensit osaa räpätä paremmin ku Toni Wirtanen.

Pirun_morsian

vihollinen on loistava!! ja kyllä toni osaa räpäytellä..  ;)(vielläkö...?)

2 + 2 = 5

kyllä ne fintelligenssit hyvin vetää. sere on tulta ja tappuraa, yli kaikkien, mut ei sen wirtasen tartte tossa seurassa (missään seurassa) hävetä mikä on mun mielestä aikas jännää ku aika lonkalta se on tainnu vetää ne riiminsä. seremoniamestari:omin sanoin, hommatkaa hyllyyn, tiukkaa matshkuu.

Purppuraviittainen WeLhoTAr

Vihollinen on just tykki! 8) mä tykkään tosi paljon ja toni osaa räpäyttää mun mielestä tosi hyvin!sanat on hyvät!
Surffaan poistoluiskalla kohti uutta taivasta.



Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.