Viivakoodit -video

Aloittaja Vilkku, marraskuu 25, 2003, 07:06:22

« edellinen - seuraava »

Vilkku

Hei kuulkaas, kun mä tossa kelailin, että missä on video kuvattu, siis se sisätilaosuus siellä lopussa ? Kun kovasti näytti ihan lopussa tutulta tilalta niin mietiskelin josko olisi sama tila jossa viime viikolla käväisin.
[ -You should see my scars- ]

Ronjaronjanen

Mä en kyllä tiedä. Joku viisas saa tulla kertomaan meille.

rautalintu

#2

Ai se kohta, missä nämä soittaa siellä ja ne yleisö heiluu ja se yksi ampuu?
Se on Tampereen yo-talolla, mutta tarkotitko sitä kohtaa sitte...
I think you're the same as me, take two sugars in your tea. You and I are gonna live forever.

Vilkku


Jah, sitä tarkoitin. Kun tosiaan kävin viime viikolla yo-talolla ensimmäisen kerran, ja eilen ihan sattumalta kattoessani Viivakoodeja bongasin, että hei, tutun näköinen paikka. Suuri kiitos, Rautalintu.

Ja tykkäsin siitä paikasta muuten. Kivan pieni. Ei varmaan Lannan kuunteluun ihanteellinen, mutta ite olin kattomassa Jonna Tervomaata ja oli kyllä todella mahtavaa.
[ -You should see my scars- ]

rautalintu

I think you're the same as me, take two sugars in your tea. You and I are gonna live forever.

jouhu

Jaa... Varmaan aika siistii! :D

puska

eikö siitä videosta ole muuten kaksi versioita... sellainen, missä on se sydän-homma ja toisessa ei ole...??? ???
- Ois vaan sorsa.
- Niin! Semmonen sairaalasorsa!
- Nii.. ja makkais vaa.

vik

Lainaaeikö siitä videosta ole muuten kaksi versioita... sellainen, missä on se sydän-homma ja toisessa ei ole...??? ???

Mä olen sen sydämen sisältävän version nähnyt ainoastaan Jyrkissä silloin kun ensiesityksessä oli, ystävänpäivä-remixiksi taisivat sanoa.  :) En sitten tiedä oliko niillä aseiden sensuroinnilla oikeasti joku pointtikin, että eikö MTV3:lle/MuchMusicille moinen sopinut vai oliko kyseessä läppä.

Vilkku, YO-talo on ihan kiva paikka joo, olen siellä ollut Inistä ja Kuolleita Intiaaneja katselemassa. Keskimääräistä parempaa musiikkia se dj siellä ainakin soittaa.
muista laittaa ovi lukkoon / muista sulkea ikkunat / vedä peitto silmillesi / jätä valot yöksi päälle.


Vilkku


Minulle se alkuperäinen on sydämetön versio :) Ja sitten on tietenkin sydämellinen. Jyrkistä oon joskus nauhottanu sen sydämellisen. Olisiko sitten ollut Jyrkin pieni sensuuripolitiikka, eikös se sydän ollut aseen lisäksi käytössä myös siinä kohtauksessa kun poika ottaa nappia ?

Vähänkö hämmennyin kun tultiin sisään yo-talolle, kun jengi istuskeli vaan ja oltiin, että jaahas, että tämmöinen paikka. Mutta ai että tykkäsinkin, siellä soi valtavan kivaa musiikkia ja ite keikalle oli loistavat puitteet.
[ -You should see my scars- ]

vik

Mistä sitten oikein olet tuon sydämettömen niin pikaisesti nähnyt? Kun sydämellinen tuli Jyrkistä sinä päivänä kun itse sinkku julkaistiin.
muista laittaa ovi lukkoon / muista sulkea ikkunat / vedä peitto silmillesi / jätä valot yöksi päälle.


jouhu

Mikä ihmeen sydämminen ja sydämmetön juttu....?!  :o En oo kuullu tai nähny mitään!!

Vilkku

#11
LainaaMistä sitten oikein olet tuon sydämettömen niin pikaisesti nähnyt? Kun sydämellinen tuli Jyrkistä sinä päivänä kun itse sinkku julkaistiin.

Jyrkissä tuli sydämetön versio ainakin silloin, kun oli Lannan videot siellä esittelyssä ja yleisö oli niitä saanut paremmuusjärjestykseen äänestää. Tolla kohdalla muuten vähän kusee toi sensuuripolitiikka, että olisiko sitten ollut ihan läppä se sydän siinä kun kerran ilmankin näyttivät. Ja sitten Liikkuvilla kuvilla on toki sydämetön versio.

Ja Jouhu, Viivakoodien videosta on siis kaksi versiota. Ihan tavallisen lisäksi sellainen, missä asetta ei näy kun sen päälle on lätkäisty sydän.
[ -You should see my scars- ]

jouhu


Vilkku


Jos nyt aiheesta siirryn muihinkin videoihin, niin missähän muita on kuvattu ? Joku taisi jossain muussa topicissa tuolla mainita, että Odotus ois kuvattu Lahdessa, onko näin ? Reunallat vissiin Heinolassa, kun eikös siinä näy poikien lapsuuskoteja ja kaikkea. Ja kovasti väitän nojailleeni Heinolassa siihen puuhun joka kertosäkeessä näkyy :) Onko muista videoista tietoa, olis jännä tietää missäpäin niitä on kuvailtu.
[ -You should see my scars- ]

Wirtabiuha

Eikös Piiskaa ole jonkun (tuukan?) himassa tai jossain?
Pöydällä palapeli
Takana hyvä veli
Ilo hajoaa vaatimukseen



Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.