Viivakoodit -video

Aloittaja Vilkku, marraskuu 25, 2003, 07:06:22

« edellinen - seuraava »

jouhu

Joo, mun mielestä se oli Tuukan kotona... Aika siistin näkönen koti Tuukalla...oli, jos ei asu enää samassa huushollissa.  :)

Wirtabiuha

Eipä asu ei... ekös se kertonut että se myytiin pian sen jälkeen ja se on niinku siks viel tosi hieno kun se on siellä kuvattu...
Pöydällä palapeli
Takana hyvä veli
Ilo hajoaa vaatimukseen

jouhu

Jaa.. Olkos toi joku Tampereen asunto...? Vai oliko se vielä...jopa heinolan kulmia...  ::)

puska

asuuko tuukka nykyisin muuten heinolassa? vai onko se muuttanut helsinkiin?
- Ois vaan sorsa.
- Niin! Semmonen sairaalasorsa!
- Nii.. ja makkais vaa.

jouhu

Eikös siinä saundissa ollu jotain, että asuis Tampereella...?

punainen

Tuukka on kyllä sanonu itse ostaneensa asunnon Korsosta Vantaalta, luin sen jostain taannoin ja olihan siitä Ankkarockissa jotain huhua kans...Kanssa miettinyt missäköhän päin herra nykyään majailee. Toni asuu Hesassa, mut käsittääkseni muuttanut siitä paikasta minkä ennen tiesin? Niin Sipe asuu?

rautalintu

I think you're the same as me, take two sugars in your tea. You and I are gonna live forever.

puska

juu, lahdessahan se sipe maijailee. mutta mulle on kyllä oikeastaan aivan sama, missä ne jätkät majailevat, kunhan tekevät edelleen sitä hyvää musiikkia ja heittävät keikkaa:)
- Ois vaan sorsa.
- Niin! Semmonen sairaalasorsa!
- Nii.. ja makkais vaa.

Lerppa

Piiskaa on kuvattu mun tietääkseni Tuukan yhdessä "lapsuuden/nuoruuden kodissa" muistaisin hänen kertoneen että videon kuvaamisen jälkeen vähä naikaa ni isä kuoli ja vähän ajan pääsetä muutti äitikin sieltä pois.. eli toi on kai joku Heinolan asunto... hmm.. no en ole varma, pitää varmaan kattoa se haastattelu uudestaan ja sanoa sitten varmemmin etten nyt enempää sekota teidän päitä ;D
Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..

jouhu

Mikä haastattelu? Oliko se joku ihan julkinen homma? Millon tullu?  ::) :P

KristalliEnkeli

niin, siis Lerppa varmaankin tarkoittaa sitä DVD:n (jonka-nimeä-en-juuri-nyt-muista) haastattelua....kai? ku siinähän on jokaisesta jätkästä oma haastis
:: I don't care what you think
Unless it is about me ::

Lerppa

Liikkuvat Kuvat dvd, Tuukan puhe taustalla videossa Piiskaa :)
-katsoin sen just, ja oikein näköjään taisin muistaa noi jutut :)

rautalintu

Ei kai Tuukka koskaan itse sanonut muuttaneensa Korsoon. Eikö se ollut vain huhupuhetta?
I think you're the same as me, take two sugars in your tea. You and I are gonna live forever.

Lerppa

Mutta on sanonut asuvansa Vantaalla, Korsosta en tiedä..

jouhu

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.