videot/dvd:t?

Aloittaja Mare, tammikuu 15, 2003, 08:39:28

« edellinen - seuraava »

Mare

siis... :o...omistaako kukaan apulannan videoita...tai ootteko nähnyt..?...mikä on oma suosikkinne?...musta mustin hevonen on paras! se on rock! 8)...
Ei saa jättää yhtään todistajaa...ei edes minua...

-luay-

Mä oon sen verran alkeellinen immeinen, etten tuommosia hienouksia harrasta... :)
(Kyllä mä oon Apulannan muutaman videon nähny telkussa eller nånting, mut en omista...)
Askeleet johtavat jonnekin, josta entisenä ei palaa...

vik

joo, on mulla kaikki myyntivideot. paitsi ei Liikkuvia kuvia mutta se on noin niinkuin dvd-muodossa.

kyllähän mä niistä kaikista dikkailen. erilainen meininki kaikissa. Mustan Hevosen haastattelut on kivoja jne jne.
muista laittaa ovi lukkoon / muista sulkea ikkunat / vedä peitto silmillesi / jätä valot yöksi päälle.


allu

joo mul on mustin hevonen. se on kyl helmi.

vik

Mustimmassa Hevosessa vaan ei meinaa kuulla haastatteluosuuksissa mitään.
muista laittaa ovi lukkoon / muista sulkea ikkunat / vedä peitto silmillesi / jätä valot yöksi päälle.


salzaliini..

ei oo ei,mutta aattelin sen mustanhevosen hankkia. ;)

Vilkku


Mä en tähän aikaan oikein osaa muodostaa mielipidettä. Mutta ajattelin hieman kaapata aihetta, ja kysäistä, että mikäs on oma suosikkinne Apulannan musiikkivideoista itsestään ? Otan itse kantaa myöhemmin tänään kunhan vähän saan nukuttua ;)
[ -You should see my scars- ]

Wanda

Se on ainakin hieno se Käännä se pois-video! Näittäks te eilen sen Faaraon-videon? Tuli tv1! Se oli loistava myös! ;D
Mitäs tämä nyt on...? Vetykarbonaattia...?!

Kristalliprinsessa

Se on jumala se uusi video.

Mä tykkään eniten Käännä se pois videosta, se on hyvä
biisi, ja video on loistava. Jotenki siinä on niin mahtava tunnelma, vaikka onhan se vähän synkkä. Mutta varsinkin se alku, jos sitä nyt joskus näytettäis, niin on hieno. Ikävää, kun videoista harvoin näytetään lopputekstejä ja alkuja. Ne on monesti tosi mielenkiintosia.
Mä tiedän suakin väsyttää mut kirja täytyy silti loppuun värittää

Vilkku


No niin, nyt sain vähän unta palloon tossa välissä, nyt voi taas kelailla asioita.

Mun suosikkeja on lähinnä noi Plastik-aikaiset videot. Ne on ehkä eniten sellaisia, mitä ite tahtoisin tehdä jos nyt videoita alkaisin tehdä. Omia suosikkeja on ainakin Käännä se pois, Ei yhtään todistajaa, Viivakoodit, 0010 ja koominen Hallaa. Melkein kaikkihan ne on omalla tavallaan hirmuisen hienoja, mutta eniten mä kuitenkin tykkään Odotuksen videosta.
[ -You should see my scars- ]

Silti_Onnellinen

Tykkään "ei yhtään todistajaa" musavideosta ja Hallaa on hauska  ;D Ja Reunalla on jotenkin jänskä... Mulla on ainoastaan tuo Liikkuvat kuvat vhs.. Mut, oon kyllä lainaillu niitä muita.. Tykkään "Musta hevonen" videost.  ;D
Oon limainen ja suomuinen..
Ja mun olo on VÄKIVALTAINEN..., mutta silti varmaan Onnellinen... Niin ihanasti itsetuhoinen ja suloinen...

vik

Amerika on hienoin. aijai sitä kuvan kauneutta siinä, minä vallan sekoan.
samoin Eyt:n ja Odotuksen soittokohdat on kerrassaan mahtavia.
kaikki edellämainitut edustavat visuaalisuudeltaan juuri sitä mitä minä pidän ihan mahdollisimman kauniina.

0010 on nätti. Mitä vaan on kanssa kiva jne.
muista laittaa ovi lukkoon / muista sulkea ikkunat / vedä peitto silmillesi / jätä valot yöksi päälle.


Welhotar

omat suosikkini on ei yhtään todistajaa-video ja 0010.ne on vaan jotenki parhaat,todistaja on älyttömän hauska ja 0010 tosi kaunis.
mulla ei oo omana kun toi liikkuvat kuvat DVD mut oon en muutki videot nähny,hyviä on kaikki. :)

Mare

musta Ei yhtään todistajaa-video on paras...! :)...se on kyllä aika yksinkertainen....mutta helvetin HYVÄ!!! ;D
Ei saa jättää yhtään todistajaa...ei edes minua...

2 + 2 = 5

toolin videot, ne on rautaa.



Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.