MITEN???

Aloittaja ripsari, helmikuu 08, 2003, 06:59:25

« edellinen - seuraava »

ripsari

kaua tääl niinku pitää käyä et noi tähet lisääntyy?
ku toi vilkkuki oli joki killer member.vai mikä se ny olikaa.
kiitos. ;D
näittekös tonin telvis gaalassa?

Niina (niina-maria)

Käy kattoo ongelmat ja vastaukset kohasta...sieltä selviää nuo tähti jutut..minen tähtiä tarvi!  :)

vik

#2
Telvistä en katsonut mutta Ilta-Sanomissa oli kuva Tonista juhlahumussa, Neiti Heino vierellänsä.

Juulian totuudet-biisi sai kai palkinnon?
muista laittaa ovi lukkoon / muista sulkea ikkunat / vedä peitto silmillesi / jätä valot yöksi päälle.


Kristalliprinsessa

Eikun se tais olla sille sarjalle se palkinto, jos nyt oikein ymmärsin asian. Siellähän se Heino tosiaan pällisteli lehdessä.
Mä tiedän suakin väsyttää mut kirja täytyy silti loppuun värittää

vik

ai sarjalle.. no sepä sen kyllä ansaitsikin. biisi on muutaman kuuntelukerran perusteella suht raivostuttava.  :D no ainakin se Irinan versio.

oli varsin nätti se Tonin tyttö.

(mä haluaisin olla 'annoying member')
muista laittaa ovi lukkoon / muista sulkea ikkunat / vedä peitto silmillesi / jätä valot yöksi päälle.


juGe

Lainaaai sarjalle.. no sepä sen kyllä ansaitsikin. biisi on muutaman kuuntelukerran perusteella suht raivostuttava.  :D no ainakin se Irinan versio.

oli varsin nätti se Tonin tyttö.

(mä haluaisin olla 'annoying member')

Järjestyy kyllä ;)

Tosta biisistä on muuten aika monta versiota kai.. mafian versio oli musta kyllä ihan kiva.. ottaen huomioon että sen kuuli kahden viikon ajan joka aamu ;) ..se tonin räppiversiohan tuli sarjan viimeisen jakson lopputekstien rullatessa.

salzaliini:)

kyllähän minä näin sitä töllössä ku äiskä huusi että toni wirtanen on teeveessä.. ;) fiksu mutsi. alkaa jo oppia.
sitte seuraavana päivänä kaveri sano että toni on iltasanomissa ja soitin sit isälle et tuo mulle iltasanomat ku käy kaupassa,no,tietenki se toi sitte iltalehen... :( että se oli sit siinä. :(

tea

mäki näin Tonin telvis-gaalassa! jee jee...
  Kuka on neiti Heino??? oli muute aika hyvä sarja se Juulian totuudet...!!!  :)

Kristalliprinsessa

Mä en myöskään pidä siitä Irina versiosta, Tonin esittämänä biisi on huomattavasti parempi. Itsekkin bongasin sen juuri niistä lopputeksteistä.
Ja neiti Heinohan on Tonin turkulainen tyttöystävä..
Mä tiedän suakin väsyttää mut kirja täytyy silti loppuun värittää

Vilkku


No se on se Tonin naisystävä..

Mä kyllä tykkään siitä biisistä. Tonin versio oli varsin piristävä.
[ -You should see my scars- ]

Vilkku


No niin, taas mä vastailen samaan aikaan ku joku muu ;D
[ -You should see my scars- ]

Kristalliprinsessa

No niinpäs taisit vastata. No tuleepahan kahteen kertaan sitten kerrottua sellainenkin elämää tärkeämpi asia, että rakas Tonimme todellakin seurustelee  ;)
Mä tiedän suakin väsyttää mut kirja täytyy silti loppuun värittää

salzaliini:)

eiks se o raumalainen??
mustaki se juulian totuudet oli hyvä. sitte ku se tulee uusintana ni pitää kyllä nauhottaa.. ja se biisi oli paljon parempi tonin laulamana..! ;)

ripsari

raumalta kuulin että se tonin tyttöystävä ois.
en sit tiiä ;D
tonin laulama versio on parempi...musta... 8)

salzaliini:)

niin sitä mää tarkotinki et raumalta. niin mä oon ainaki käsittäny...!



Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.