enkkubiiseistäkin vielä :)

Aloittaja Vilkku, syyskuu 05, 2002, 08:26:14

« edellinen - seuraava »

Vilkku

No niin, alotan nyt uusia aiheita urakalla :) Ja pitäydyn vieläpä samassa aiheessa, eli noissa enkkubiiseissä.

Eli, kuten tuolla plastik-aiheessakin joku aika sitte vihjasin, mulla on ollut hiukan onkelmia Waiting for the cavalryn sanojen kanssa. Jos joku niiden tulkitsemisessa kykenisi auttamaan niin olisin kiitollinen, en oo siihen sanoja mistään löytänyt.

Sitte ihan semmoinen kysymys, että mitä ihmettä tarkoittaa Frenzon ? Frenzied on raivokas ja frezy on raivo, mutta entäs tuo sitte ? Oon yrittäny sanoista saada jotain vinkkiä, mutta eipäs nekään paljoa auta... Onko se sitte joku Wirtasen itse vääntämä adjektiivi tai jotain ?

Tämmösiä taas tänään nämä minun kysymykset. On vaan niin pitkään härnänny noi asiat. Olis kiva jos joku osaisi niissä jeesata.
[ -You should see my scars- ]

Vilkku

...ja joo, semmonen pieni lisäys vielä, että se raivo on siis frenzy eikä frezy kuten äsken kirjoittelin... Tällasta se on, kun ei lue tekstiä läpi ennen lähettämistä...

vik

Vilkku. omistatko Apulanta-promon? ää. minulle se myös, perkele!

Frenzonia en tiedä. miettinyt olen, ja alitajuisesti ajattelen sen tietenkin olevan 'terä', vaikka tiedän varsin hyvin ettei ole.

onko calvary muuten joku uskonnollinen sana?
sitä ei sanakirjani sisällä, ja kun netistä hain, päädyin em. aihetta sisältävälle saitille.

ja vastauksestani ei siis ollut mtn apua. :)
muista laittaa ovi lukkoon / muista sulkea ikkunat / vedä peitto silmillesi / jätä valot yöksi päälle.

Vilkku

En omista promoa :) On muutama biisi tarttunut vaan ihan yksittäisenä matkaan. Nimenomaan Waiting for the cavalry [[odotus siis]] häiritsee siksi, että soitan sitä aika paljon pianolla, ja on kamalan rassaavaa laulaa kun ei ole sanoista varma ;D

Cavalry on ratsuväki.

vik

Cavalry?

no voi nyt.
mun kasetissani lukee 'calvary', ja niin olen sitten piisistäkin kuullut.

näin tänään.
muista laittaa ovi lukkoon / muista sulkea ikkunat / vedä peitto silmillesi / jätä valot yöksi päälle.

Vilkku

Kas, en muuten huomannutkaan viestiäs lukiessani, että sana oli siinä kirjoitettu eri tavalla :) Joo, kyllä se mun mielestä on cavalry. Se olisi aika looginenkin... Calvarylle sanakirjani antaa sanan Golgata.

Vilkku

Mutta siis, Wicked, osaisitko olla pelastava enkelini ja saisitko selvää parista sanasta siinä ? :)

vik

..anteeksi en voi auttaa..

en siis todellakaan osaa.
valitan.

Silti_Onnellinen

Mäkään en mikään kovin hyvä enkussa oo...  :-/
Se on muuten aivan helvetin hyvä levy! Vaikka kyllä niistä biiseistä saa suomeks enemmän irti... jou.
Oon limainen ja suomuinen..
Ja mun olo on VÄKIVALTAINEN..., mutta silti varmaan Onnellinen... Niin ihanasti itsetuhoinen ja suloinen...

Vilkku

Vastaanpa vielä omaan kysymykseeni. Sanat menee :

Eternity is every heartbeat crawling over me
Silence is too loud, it's like a thunder in my ears
Curl up lie down close your eyes, wait for the hit to come
All quiet on the western front

Trade all my love for one dive in the light
After all these words I welcome the night
Come, drift away now with me
Trading myself for nothing

It's so easy to loose yourself in the empty eyes
Cover up your face, don't meet the crowd with no disguise
In the end there is no right, just variants of wrong
I'm still waiting for the cavalry

Trade all my love for one dive in the light
After all these words I welcome the night
Come, drift away now with me
Trading myself for nothing

Se, mikä mulla tossa oli se ongelmakohta, oli toi variants of wrong. Nyt sitten tuonkin tietää :)

Frenzon -sanana on edelleen hakusessa, eli sitä jos joku tietää ni se olis ihan hauska kuulla.

Kake

Eiköhän se oo tiäkkö tämmönen eräänlainen "mielentila" tiäkkkö niinku kiihkon/raivon vallassa... Että se ei suoranaisesti tarkota mitään...

Vilkku

Ok. Vähän tuohon suuntaan olin kai itsekin kallistumassa. Kiitoksia.

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.