itkeväthän enkelitkin..

Aloittaja Riitu, heinäkuu 29, 2003, 02:20:09

« edellinen - seuraava »

Riitu

ostin itselleni vasta vähän aikaa sitten apiksen vanhan levyn attack of the a.l. people. ja täytyy myöntää, etten ole aikaisemmin kuullut biisiä itkeväthän enkelitkin.. ja nyt se on yksi ihanimpia apiksen biisejä.. mitä mieltä olette tästä biisistä? ( tämä levy on kokonaisuudessaan mahtava!!) :)
turvallista matkaa helvettiin..

Silti_Onnellinen

juu. aivan ihana biisi. Attack on just sellanen levy joka pitää kuunnella illalla ennen ku menee nukkumaan...
Oon limainen ja suomuinen..
Ja mun olo on VÄKIVALTAINEN..., mutta silti varmaan Onnellinen... Niin ihanasti itsetuhoinen ja suloinen...

*tuuli*

itkeväthän enkelitkin oli just yks niistä biiseistä jotka kolahtaa muhun siltä cd:ltä. ne sanat on niin lutuset (-> itkeväthän enkelitkin ehkä minäkin saan poikarukka kyyneleitö vuodattaa) ja sit siitä tulee mieleen mun taksvärkki työ kahvilassa ku se soi koko ajan päässä...

salzaliini*

kaunis kappale. ei voi muuta sanoa.

punainen

#4
En ole siis ainoa jonka mielestä nimenomaan se kappale on parasta antia siltä platalta! Ihana (niinkuin kaikki attackin kappaleet), ja kertsissä on IHAN PAKKO laulaa mukana! En tiedä kolahtaako Attacki miespuolisiin kuuntelioihoin... kommentteja pojilta!
Destroy the mind,destroy the body,but you can't destroy the heart!

http://myysteerio.friendtest.com

vik

ehkä Apulannan raivostuttavin kappale tuo, tai ainakin Ilonan ja Hetken jälkeen heti.  :D hyi hitto.
muista laittaa ovi lukkoon / muista sulkea ikkunat / vedä peitto silmillesi / jätä valot yöksi päälle.


salzaliini*

mitä vikaa on hetkessä? tai ilonassa??

Silti_Onnellinen

wicked nyt haluu aina väittää vastaan ja olla eri mieltä. se on tommonen.
Oon limainen ja suomuinen..
Ja mun olo on VÄKIVALTAINEN..., mutta silti varmaan Onnellinen... Niin ihanasti itsetuhoinen ja suloinen...

vik

Kunhan ilmaisin mielipiteeni. :P Lienee sallittua.

salzaliini, eipä niissä kai mitään vikaa ole, eivät vain satu kuulumaan suosikkeihini Apulannan kappaleista.
muista laittaa ovi lukkoon / muista sulkea ikkunat / vedä peitto silmillesi / jätä valot yöksi päälle.


salzaliini*


Sade

No eipä kyllä minullekkaan nappaa tuo Ilona. Ja Attackissa sukkaa pahiten ne huonot versioinnit vanhemmilta levyiltä (esim. Miksei uni tuu? ja Silmämuna). Mutta Nähdään lauantaina, ja varsinkin Aurinkoon rokkaavat kovaa =).
Jos tiedät salaisuuden, kuiskaa se minun korvaan. Tiedäthän sä voit luotta, mä en tee sulle pahaa.

hensi_apis_fani

musta se on kanssa ihQ piisi...mä kyl tykkään ilonast...ja nii...mäki ostin sen attakcin tossa alkukesästä...ja se on hyvä levy...
minä tahdon ulos,tahdon ulos kattilasta!!!

*tuuli*

nähdään lauantaina on iha huippu ja luult vast tarkotettu sen levyn hitiks... mut en sit tiiä onks siltä mitään radiois soitettu... ihan paras levy! ja parhaat kappaleet se kristalliprinsessa, itkeväthän enkelitkin, ilona ja kolme vuotta (mennään naimisiin) <- se on niin sulonen niine tyttövauvoineen...;D

amniinba

ok kappale, vaika attack ei ihan lempilevyihin kuulukaan... paras siltä on kyl päivästä toiseen. lovely... =)

rautalintu

Päivästä toiseen on todellakin levyn paras biisi. Yksi kaikkien aikojen parhaista Apulannan biiseistä mielestäni.
I think you're the same as me, take two sugars in your tea. You and I are gonna live forever.



Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.