eka levy

Aloittaja piupau_muovia, huhtikuu 09, 2003, 08:05:51

« edellinen - seuraava »

vik

kilpikonna, huuto.netissä toi Lavuaarista on joskus myynnissä. omani ostin muutama kuukausi sitten netistä [en tosin huudosta] ja maksoin 50 euroa. käsittääkseni nykyisin se on aika pieni hinta tuosta.
muista laittaa ovi lukkoon / muista sulkea ikkunat / vedä peitto silmillesi / jätä valot yöksi päälle.

tyyni

kiitos, Wicked, en edes tienny ennen koko huuto.netin olemassa olosta. menin sinne ja heti löyty yks joka puuttuu, ku viel olis rahaa... ::)

2 + 2 = 5

eka levy oli amp-sinkku. ehjää oli kyllä ennen sitä kuullu paljonki. joo.

sitten himi. eka levy on älyttömän hyvä. mut joku join me (in vittu death)-biisi ja razorblade ja highlightsi on surkeita. mutta sitten kuulin tätä uutta tossa joskus yhden viikonlopun. volyymit on käännetty koville ja on sellanen rokkimeininki lallattelun sijaan mikä toimii. ja vaaraa uhkuva video buried alive by lovesta ei ollenkaan tiputa osakkeita.

piupau_muovia

viattomuus..sekö sinä oletkin jenni...äläs lähe ilman mua ;) ;)

emmy

ekan kerran kuulin apulantaa Jyrkissä. sieltä tuli piiskaa-video. Siinä sitten fiilistelin ja mietin että mikäköhän bändi tää on.  :) Seuraavan kerran olin kaverilla joka oli saanu AKKM-levyn joululahjaks, lainasin levyä ja siitä se alko! sen jälkeen oon ollu hillitön apis fani!!!  :D Mutta, mutta, mun eka levy, minkä ite ostin oli Plastik, vaikuttaa muuten olevan aika yleinen  ;)

Ja himistä vielä, ostin just sen uusimman levyn ja kyllä on hyvä  ;D Mä tykkään muutenkin tosi paljon himistä ja ville valo on superihana  ;) Mut ei läheskään yhtä ihana ku Toni!!!
kaikki hyvät asiat ovat muovia

Faarao_82

Attack...=)
ostin sen sillon kun se julkaistiin..mutta mun faneus alkoi oikeastaan vasta Ehjän julkaisun jälkeen kun jäin kiinni
...Silti onnellinen biisiin..
Sen jälkeen faneus kolahti ja kovaa !!!!!!!!!!!!!

Oon mä tietenkin ostanu koko Apiksen tuotannon..Mutta aika vähälle on sinkkujen kuuntelu jääny :(
en tiedä mistä johtuu???  :'(

Viber Spank levyy oon kuunnellu eniten viime aikoina..Koska vasta viime torstaina sen omakseni sain :)

Mutta joo..tää on ny tässä !!!!!!!!

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.