voiko tämä olla mahdollista????

Aloittaja salzaliini-, tammikuu 15, 2003, 08:58:59

« edellinen - seuraava »

salzaliini-

kaikki on varmaan kuullut jammu-biisin,onko totta että apulanta on tehnyt kyseisen biisin????? kertokaa te viisaammat..

Niina (Niina-Maria)

Mä en kyllä oikeen jaksa uskoo tohon, mutta en kyllä tiedä..

salzaliini-

no en minäkää!!! herraneaika! tulis ny joku viisaampi kertomaan!!

yzeR


Kristalliprinsessa

Ei se ole Apulannan biisi, sitä vain jostain syystä tuolla netissä jaellaan al:n nimellä, valitettavasti!
Mä tiedän suakin väsyttää mut kirja täytyy silti loppuun värittää

salzaliini-


vik

no hyi. kamala "biisi", olen siitä pätkän kuullut kun ysiluokalla jotkut kuunteli sitä musantunnilla koneelta. jo itsessään huumorimusiikki (esim. Ripsipiirakka) on yhtä tuskaa, mutta vielä tommonen. sairasta. ja kaikki on vaan ihan että jeejee.

mutta hyi myös teille jos haette musiikkianne netistä. ei saa artistit rahaa, ei.
muista laittaa ovi lukkoon / muista sulkea ikkunat / vedä peitto silmillesi / jätä valot yöksi päälle.


salzaliini..

ei ku mun kaverin pikkuveli oli hakenu sitä biisiä netistä ja kaveri väitti että se on apulannan tekemä. minä siinä tupisin vastaan. tänään sitte kerroin ettei ole ni se aiko sanoo sen sille pikkuvelile ettei se levitä vääriä tietoja.

ja se biisi on aivan kauhee! :( oksettava.

Kristalliprinsessa

Puolustukseni piti tulla sanomaan, että itse haen netistä vain sellaisia biisejä, joita ei muualta voi saada.  Sellaista biisiä, jonka voi kaupasta löytää, tai kokonaista levyä en ole koskaan netistä ottanut, itseasiassa en edes tiedä, että miten senkin vois tehdä. Ja hyvä niin, ei tarvikkaan tietää.
No Hiekka levyn biisejä olen kyllä harkinnut ottavani koneelle, koska en tiedä, että miten voisin levyn saada soimaan, kun en näitä kopiosuojaus hommia osaa kiertää. Olen sitten tyytynyt kuuntelemaan sitä normaalista soittimesta. Eikä siinäkään mitään vikaa ole.
Mä tiedän suakin väsyttää mut kirja täytyy silti loppuun värittää

2 + 2 = 5

vaikka joskus jonkun kokonaisen levyn olis mp3-muodossa ottanutki ja sen siitä levylle polttanut ni ei niitä levyjä olis ostanut. tietysti sitten kun toimii joku musiikki, niin sittenhän sitä pitää saada lisää, ja yleensä jos jostain tykkää paljon ni sen levyn haluaa omistaa. samana päivänä kun hiekka tuli hain kazaasta jotain 6 biisiä. sitten tuli rahaa vähän ajan päästä (pari viikkoa) ja ostin sen, toiminko ihan väärin??

vik

santtu, et toiminut. kyllähän mä itsekin joskus muinoin audiogalaxysta hain jotain harvinaisuuksia, pointtina oli lähinnä vihata niitä jotka hakee suurinpiirtein kaikki musiikkinsa netistä.  :D
muista laittaa ovi lukkoon / muista sulkea ikkunat / vedä peitto silmillesi / jätä valot yöksi päälle.


Silti_Onnellinen

"tulkaa lapset kyytiin..mul on karkkii.." sekö biisi vai? *heh*  ;D
Ei kyllä ihan Apulannalta kuulosta..
Oon limainen ja suomuinen..
Ja mun olo on VÄKIVALTAINEN..., mutta silti varmaan Onnellinen... Niin ihanasti itsetuhoinen ja suloinen...

-luay-

Samaa mietin kun S.O...
Ei kyllä oo koskaan Apulanta kyseisestä biisistä mieleen...

Niih... Makunsa kullakin.. :)
Askeleet johtavat jonnekin, josta entisenä ei palaa...

tea

 sehän on aivan järkyttävä biisi!!   :o
ei varmana ole apulannan tekosia... toivottavasti..

allu86 (ei kykene)


  Kuton yzeR jo sanoi, kappale on yhtyeen nimeltä
  Oranssi Paska. Ei ole A.L:än kanssa mitään tekoa.



Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.