voiko tämä olla mahdollista????

Aloittaja salzaliini-, tammikuu 15, 2003, 08:58:59

« edellinen - seuraava »

Wuokko

varmaan parempi kun mä en tiedä koko hommasta mitään... "mikä jammu!!??"  :D

salzaliini..

se on aivan järkky se biisi!!
emmä kyllä uskonukkaa et se ois apiksen biisi,mutta oli ihan pakko varmistaa. :)

höh teijän kanssa! se jammu siltavuori ei oo apiksen kappale! se on tasan tarkan oranssi paskan, niinku pari muutaki on jo maininnu! eli jotka väittää et se on apiksen kappale, eivät tiiä apiksesta mitään!!! niin. selväksi tuli... :D

salzaliini:)

allu86 (41asteen kuume)

, mutta jos olette kuulleet yhtyeestä nimeltään "Viikate"
   niin voisinpa kertoa, että ne OranssiPaska ja Viikate koostuvat miltei täysin samasta miehistöstä.

allu,jos sinulla on 41 astetta kuumetta ni painu nukkumaan äläkä oo koneella!! *helppohan se on mun puhua ku mulla on 37.3 lämpöä* ;)

vik

onko faktatietoa? (kuumeiset ihmiset voivat keksiä asioita päästäänsäkin.  :))

jos nimittäin Viikate-yhtyeen jäsenistö tekee huumoribiisejä noinkin -oikeasti- järkyttävästä aiheesta, en halua enää antaa niille mitään rispektiä.
tai siis sillee.
muista laittaa ovi lukkoon / muista sulkea ikkunat / vedä peitto silmillesi / jätä valot yöksi päälle.

Kristalliprinsessa

Joo, en minäkään. Luulinpa ennen että olisivat ihan kunnon miehiä ja hyvällä asialla, mutta niin sitä vaan erehtyy ihmisistä näinkin pahasti.
Mä tiedän suakin väsyttää mut kirja täytyy silti loppuun värittää

thend

se biisi on ihan perseestä, eikä todellakaan apulannan tuotosta. katsoin kazaa litellä hain jammu siltavuori ja se näyttää että artisti on joko Apulanta tai Oranssi Paska, ja vitut se apulantakaan ole, joten epäilykset kallistuvat oranssiin paskaan.

piupau_muovia

siis puhutaanko siitä kuvottastas biisistä jonka on varmasti kuullut isoveljen huonon musiikkimaun takia...yrjö...ei onneks apulantaa..

-taru

se "jammu" on ihan kamala biisi(kuvottavakin) :(.. ei varmaankaan kuulu apiksen tyyliin.. hyi..

JenniThaApisFAni

no se ei kyl tod. oo apulannan biisi!!
ei ei ei!!!! ja se on ihan kauhee kappale!!
yäk!!! ei tykkää yhtään, yleensä jätkät on ihan innoissaan siitä....mut ei kyl varmaankaan läheskään kaikki :-X ehkä mä pidän taas kerran pääni kiinni enkä päästä mun sairasta mielikuvitusta liikkeelle...... ::) nojoo!!
ihan miten vaan....mut ei oo apulannan biisi!!
...sä olit perhonen jonka siivet eivät kauas kantaneet sä väsyit kylpyhuoneeseen....

salzaliini*

joku mulle inisi et se ei oo oranssin paskan biisi,mutta ei se kyllä voi apulannankaan olla... no....perseestä se o joka tapauksessa... :D

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.