Monella keikalla ootte käyneet?

Aloittaja Jenna, tammikuu 03, 2003, 09:46:13

« edellinen - seuraava »

Aapsu

Kolme kertaa, mutta ne kaikki onkin ollu sitäkin legendaarisempia:
- Aitoon Kirkastusjuhlat 1998 (Toni tönäs keikkabussista tultuaan jonkun nimmaria kinuavan muijan mutaan, Piiskan aikana siellä oli jotain piiskaajia lavalla, Toni näytti keikan lopuksi persettä ja keikan jälkeen koko festivaalialueen sähköt katkesivat)
- Räikkärock 1999 (meinasin saada turpaan joltain, jonka Mehukatti-pullossa oli jotain muuta kuin Mehukattia ja Mandy tuli encoressa lavalle laulamaan Silmämunaa)
- Pakkahuone 2002 (kaikkihan sen tietää miten se keikka päättyi)
NYT KAIKKI MUN SIVUILLE! UUS EP-LEVY

piupau_muovia

en yhdelläkään....täällä oli ilmeisesti kohtalo tovereita.....vanhemmat ei päästä..eikä tosiaan niitä kuopiossa näy...kovasti olen tähyillyt.......... ::)

Welhotar

kolmella..(viime vuoden pakkahuone,ankkarock ja heinolassa jyrää) :)

vik

Pakkahuone '02 tosiaan oli vähän legendaarinen.
yhtyeen armoitettu laulaja-kitaristi ärsyyntyy kitaroihin, alkaa rikkoa lavasteita ja rynnii sitten lavalta pois.
bändi lopettaa soitannan ja nauhalta alkaa soida tämä surkuhupaisa "nyt meni hermot, sen kyllä huomaa..."-biisi.
muista laittaa ovi lukkoon / muista sulkea ikkunat / vedä peitto silmillesi / jätä valot yöksi päälle.

Pirun_morsian

mä oon käyny kaheksalla keikalla.. ja ens kesänä tulee sit noin seittämän lisää  ;)

hensi_apis_fani

no mä oon ollu vaan yhek keikal!!!mut kesäl pääsen ruisrockiin ni siel nään!!!!jihaa!!!villixhän tässä tulee...:)juups...
minä tahdon ulos,tahdon ulos kattilasta!!!

Snake

mulle toi glorian keikka oli kymmenes...kesällä ois tarkotus päästä seittämää;Djeah!
Jyrsippäs kuppi kuppinen!!

Pirun_morsian

Snake: tai sit vois yrittää kymmentä keikkaa kesällä  ;D
vähintään 7...

kilpikonna

oon ollu jollain paril kymmenel keikal. ;D eka oli heinolassa jyrää 2001. oli kyl tosi hyvä keikka.  8) tänä kesänä oli tarkotus kiertää lähes kaikki festarit, mut en sit päässy kesätöihin, ni tais jäädä haaveeks... :'(
mä kyllä tiedän, mitä maalinalta paljastuu, toisinaan kun peili pinta narmuuntuu...

minerva

sunnuntaina ensimmäinen keikka edessä.

vik

Lainaasunnuntaina ensimmäinen keikka edessä.

Edelleen pelkään, että hyppään sun päälle tai jotain.  :-X
(tänne eksyit. tervetuloa.  ::))
muista laittaa ovi lukkoon / muista sulkea ikkunat / vedä peitto silmillesi / jätä valot yöksi päälle.

-taru

Kolmella keikalla oon käyny.
On vaan nyt niin hitosti duunii,mut pitää kattoo sit heinäkuussa tai jotain!

rautalintu

Olen ollu kahdella keikalla. Kesällä pääseen vain kolmelle, kun oon töissä... :(
I think you're the same as me, take two sugars in your tea. You and I are gonna live forever.

Veronica

Heippa!

Nyt haluisin kuulla teiltä kaikilta, jos teillä olis mahdollisuus kysyy Tonilta jotain niin mitä haluisitte kysyy? Laittakaa kaikkia hauskoja kyssäreitä  ???

Kiitos etukäteen!   :D

*tuuli*

plaa... en oo ollu vielä yhelläkään keikalla, mut ei sen puoleen oo ikääkään vielä ees 15 vuotta... ::)

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.