kesäloma

Aloittaja piupau_muovia, maaliskuu 24, 2003, 09:37:33

« edellinen - seuraava »

hensi_apis_fani

jeeee!!!!!!!!!eli en itke...juu rokataa iha täysi...nii ei se  kyl ain oo kivaa ku on ihan saatanan kuuma ja ei tiiä mite ois...mut se on silti ihana....ja mä kyl tykkään noist rantaleijonist!!! :Pjuups...
minä tahdon ulos,tahdon ulos kattilasta!!!

Silti_Onnellinen

Apulamme?
tarkotaks sä tolla apulantaa? voisko ne tosiaan olla Kaivarissa? Tuntuu mahdottomalta...
Oon limainen ja suomuinen..
Ja mun olo on VÄKIVALTAINEN..., mutta silti varmaan Onnellinen... Niin ihanasti itsetuhoinen ja suloinen...

salzaliini*

joo...piti kyllä kirjottaa et "apulantamme" EI "apulamme" :) repsis... :) elikkä apulantaa tarkotin...
jostaki kuulin/luin et ne ois tulossa kaivarii... ku nrj:n sivuillahan voi äänestää esiintyjiä sinne... ni mä käsitin et apista o äänestetty nii oaljo et se ois jopa tulossa sinne...? voihan olla että olen väärässäkin.. :D ¨
mutta jos apisken poijjaat sinne ilmestyy ni ilmestyykö täältä ketää...?

kilpikonna

jos apikses pojjat sinne ilmestyy, ni niin ilmestyn kyllä mäki!! ei voi jättää väliin. on ne kai tulos sinne, aika varmaa on, ;D
mä kyllä tiedän, mitä maalinalta paljastuu, toisinaan kun peili pinta narmuuntuu...

salzaliini*

mulle varmistu jo yöpaikka..sitte vielä kyyti ni kaikki on hyvin... :D  kaivariin,kaivariin,kaivariiiiiiiiiiiiiiiin!!!! ;D

hensi_apis_fani

mä tuun kaivariin jos saan...mut haluisin kyl kovast tulla!!!
minä tahdon ulos,tahdon ulos kattilasta!!!

wicked.

vetääkös ne siellä Kaivarissa kokonaisen setin?

Vilkku

Ei tietoa, mutta luulis.

Toisaalta, tossa just kelailin, että mites se oli viime vuonna siellä ? Shakira ainaki veti vaan kolme biisiä ja niin tais vetää muutkin suunnilleen samaa luokkaa.

Eli ehkä eivät.

Ite sain [ilmeisesti/toivottavasti] sen päivän vapaaks että käyn kyllä kattomassa kuitenki.
[ -You should see my scars- ]

salzaliini*

nyt ois vielä vikat päivät aikaa tapella mustin kanssa tosta kaivarista... mä HALUAN sinne...!!! prkl...!!
nyt kismittää ku mun pitää asuu täällä 'metässä'.. :(

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.