kesäloma

Aloittaja piupau_muovia, maaliskuu 24, 2003, 09:37:33

« edellinen - seuraava »

piupau_muovia

ajatelkaa ihmiset tämän kaiken loskapaskan ylle ilmestyy kesä!
vain 9 viikkoo kun perhanan rääkki loppuu....keikkoja,uimista pyöräilyä....kaikkea  tajuttoman ihanaa!!joten toivottavasti ihmiset törmäillään vaikka ei tunneta!tutustutaan paremmin!
hehkutan ehkä liian paljon,mutta jollain on jaksettava elää yli matikan tunnin...hyvää kevättä kaikki!

vik

kevät on ehdottomasti paras vuodenaika, kesällä on liian kuuma välillä.

mutta joo, festareita odotan kovin.
muista laittaa ovi lukkoon / muista sulkea ikkunat / vedä peitto silmillesi / jätä valot yöksi päälle.

Purppuraviittainen WeLhoTAr

Mä oon ihan festarinarkkari.  8) Ja kesä on ehdottomasti paras,nii ja kevät.se eka päivä ku voi olla t-paita päällä ulkona koko päivän! :) tuli muuten just Tonilta viesti kännykkään(se mobiilipäiväkirjasysteemi)."Terveisation studion uumenista.irinan biisiä säädetään kuosiin.mahtavaa soundia tulossa!ja kevät kanssa!T:el grande producero Wirtanen" jaa-a.mikä on el grande producero..? :D
Surffaan poistoluiskalla kohti uutta taivasta.

amniinba

onko apulannalta tulossa uus levy??? vai???? tosin kesä on kyl parempi kun kevät. kevät on siitä huonoo aikaa, että kaikki koiranpaskat ja kissan oksennukset tulee esiin.... ja hajut. lähetit sä piupau ton viestin kesken tunnin?

salzaliini:)

niihän se kesä tulee.. aurinko paistaa,on lämmintä..biitsit..festareillekkin haluaisin muttei se taida nyt onnistua.. ku porukat on mitä on.

-luay-

Sama juttu miulla, Salza hyvä...
Jätkäkaverini vihdoin viimein Suomeen kesälomaksi, pyyteli lähtemään kanssaan kiertää festareita... Mutta ei, mutsi ei päästä...
Kesää kuitenkin odotan, kultani saapumista eniten...  :-*
Askeleet johtavat jonnekin, josta entisenä ei palaa...

Silti_Onnellinen

Ruisrockiin ja Ankkarockiin oon ainakin menossa...
Minne te muut ootte menossa?  ;D
Oon limainen ja suomuinen..
Ja mun olo on VÄKIVALTAINEN..., mutta silti varmaan Onnellinen... Niin ihanasti itsetuhoinen ja suloinen...

2 + 2 = 5

santtupojalla on alkanut kissanpäivät. 11.6 loppuu sivari, ja mulla on enää 19 päivää töitä ennen sitä. eli on lomaa, tulee rahaa ja ei oo kesäks töitä eikä tuu.  8) 8) 8) 8) 8)

salzaliini:)

kiva ku o sielunsiskoja! :D

Niina (Niina-Maria)

Mulla on 11.kesäkuuta vika työpäivä...ja sit alko loma!! :)Aijon juhlistaa loman alun heti provinssirockilla ;)...ei malta odottaa provinssia! Kesälomasta aijon ottaa kaiken irti, koska syksyllä ehkä koulu odottaa vuoden tauon jälkeen.

Wanda

Kohta on myös Ruisrok! ;D
Mitäs tämä nyt on...? Vetykarbonaattia...?!

Lilou

Provinssi...Sinne munki piti mut,oon kesätöis kahella riparilla,toine on justu Provinssin aikaan,eipä pappi varmaa anna lupaa lähtee pois parix päivää "Kuule pappi,pitäs päästä provinssii vähä rockailee,et myönnäx vähä lomaa??!"Tai voisha tota koittaa =)...Kesä ja kärpäset jesjes =)...Rantsulle palvoo arskaa ja kuuntelee Apista =)....
*Lilou Kuittaa*

Purppuraviittainen WeLhoTAr

Minä yritän suunnata itseni Heinolaan,Ruisrockiin ja Ankkaan.
Oooteko muuten nähny sen The Ring-leffan?Oli ihan hiton pelottava!! :-/ oli kyllä tosi hyvä!
Surffaan poistoluiskalla kohti uutta taivasta.

tea

jee! kesä on kyl paras juu!!....
 joo mä kävin kattomassa sen The Ringin. Aika hirvee mun mielestä! tai siis säikähdin siinä koko ajan. .. hyyyyi..
   joo munki puolesta hyvää kevättä kaikille!!!  :) nauttikaa raikkaista kevätpäivistä ja kuunnelkaa apulantaa!!
             ...kesää innolla odottaen...

Pirun_morsian

ihanaa ku tulee kesä! täytän tos toukokuus 18, joten meininki ei varmastikkaan oo kuivaa...  ;)
heinolaan menen, provinssiin ehkä tai sitten juhannuksena jonnekkin, sitten tonne ilosaareen ja ankkaan..
nii ja sitten onkin syksy ja mä aion mennä nii monelle keikalle ku mahollista..
meen muuten huomen kattoo sen ringin kullan kaa.. pelottaa jo hiukán..  :o

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.