Englanninkielisestä levystä ja kirjautumisesta..

Aloittaja girlie89, helmikuu 28, 2003, 09:04:50

« edellinen - seuraava »

girlie89

Minä en pidä oikein siitä englanninkielisestä levystä,suomi is the best! ja kun se pitää vielä netistä tilata,faija ei varmaa n anna..Ja kirjautumisesta:kirjaudun sisään,mutta kun menen lukemaan jonkun viestin tai kirjoitan viestin nii muutun yhtäkkiä vieraax ja pitää koko ajan kirjautua uusix..Mikä vikana? ???
                  -Nimimerkillä Galaxy jos toimis-

-luay-

Kato tuolta ongelmista tosta kirjautumissysteemistä... Muillakin noita ongelmia ollut...  :-/
Hävettää oikein toi enkkusälä, en oo ainuttakaan enkkubiisiä kuullu, jostain pitäis tuo levy kuitenkin hommata... Nu jaa...
Kertokaa mullekin samalla mielipiteitä, kannattaako rahojasa siihen laitta...?
Askeleet johtavat jonnekin, josta entisenä ei palaa...

vik

kyllä mun mielestä kannattaa. muistaakseni kuusi biisiä olen tolta fanilevyltä kuullut ja mielestäni paljon parempia kuin H10-Englishin piisit.

eikä se netistä tilaaminen mitenkään epämääräistä ole, ei Levarille mitään tietoja tarvitse antaa, paitsi osoite ja nimi. sitten se paketti tulee sun lähipostiin, sulle tulee himaan ilmotus siitä ja käppäät sinne hakemaan. postikuluja muistaakseni 5 euroa.
muista laittaa ovi lukkoon / muista sulkea ikkunat / vedä peitto silmillesi / jätä valot yöksi päälle.


Vilkku


Kyllä mä kans sanoisin, että kannattaa. Sehän on ihan itestä kiinni, että tykkääkö vai ei, mutta kyllä musta jotkut biisit toimii englanniksi jopa paremmin, vaikka yleensä suomea kannatankin aika pitkälle.

Ja kyllä sen perusteella, mitä oon tota Viper Spankia kuullu [hyvä nimi muuten], niin se toimii kyllä englanniksi paremmin kuin h10. Siis minun mielestäni.
[ -You should see my scars- ]

Purppuraviittainen WeLhoTAr

Anteeksi tyhmyyteni,mutta pitääkö Levarille lähettää sähköpostina se tilaus vai tuleeko levy sinne "kauppa"-osioon..?
Surffaan poistoluiskalla kohti uutta taivasta.

Vilkku


Kyllä mä veikkaisin, että tulee kauppaan. Mutta en tosin tiiä, voihan olla, että tekevät siihen jonkun oman järjestelyn, kun varmasti kuitenkin tulee heti semmonen tilausruuhka. Kaipa siitä sitte tulee jotain omaa infoa, luulis ainakin.
[ -You should see my scars- ]

2 + 2 = 5

varmaanki se sinne kauppa-osioon tulee. Frenzon on hyvä esimerkki siitä englannin toimivuudesta.

-taru

#7
Mä en kauheesti digannu siitä enkun kielisetä levystä :(.. Kaikille ei vaan sovi et ne eka vääntää suomex ja sit yhtäkkii tulee kyseinen lätty  enkun kielellä.. Kyll ne suomenkieliset biisit on huippuja :)..
Niistä suomenkielisitä biiseistäkin meni maku.. Mut onneks apiksella on muutakin materiaalia ku heinola10 :)..

Bansku

Ensin olin varma että tilaan sen, mutta nyt sitten pitää miettiä että tilaanko vai en. Kun tuo rahapuoli on mitä on ja mä en oikeen osaa tilata sitä, viisas minä  ;D

emmy

meikä pysyy koko ajan kirjautuneena nii ei oo tollasia onkelmia! Enkkulevystä vielä, että onhan se musta vähän turhaa, mutta ihan jees  :)
kaikki hyvät asiat ovat muovia

Snake

En mäkää siit ekast enkkulevyst hirveesti tykänny,mutta on toi Viper Spankki huomattavasti parempi.Sitä oon nyt paljon kuunnellu...Mun mielest on iha hyvä juttu et Apis vetää enkukski ja jotku biisit kuulostaa nii jopa paremmilta esim.blind eye.....
Jyrsippäs kuppi kuppinen!!

Kata

Mun mielestä Blind Eye on jotenkin liian väkisin tehty.  :-/ Ihan kun ne olis väkisin halunnu englantilaisen version Liikaasta (??? Liikaasta ???) ja ei mitään välii millanen tulee. Noh, se on mun mielipide. Ehkä mä tarviin vielä joitakin kuuntelukertoja, ennen kun se kunnolla aukee. Musta Viper Spankin paras biisi on kyllä Days. Se teki hyvää Teit meistä kauniillekin. Vaikka eihän siinä mitään vikaa oo koskaan ollutkaan ;)

Mutta kannattaa ostaa Viperi! Toivottavasti kukaan ei nyt suuttunu mun mielipiteistä :'( :-X

*tuuli*

Hmm... taidatte puhuu enempi Viper Spankista, mut mä nyt tungen tota H10:n englanti versioo tähän hiukan...-> et jos jollain ei SITÄ oo niin sekin kannattaa ostaa, koska muutamat kappaleet on erinomaisesti sanoitettu! ei mitään yksin kertaisia lyyrikoita vaan suora sanaista taidetta!
mut tottakai suomenkieliset alk. per. teokset on parempia... mut jos mä oisin englantilainen niin pitäisin enempi noista englantilaisista... :P
HEI girley89?! Otji sä(KIN) syntyny vuonna 89??? Cool, en oo ainut poikanen näillä sivuilla... Nii ja ei itkua jos et pysty kirjautumaan, en nääf mäkään.  ;)

salzaliini*

joukss..mä kirjauduin tänä uuestaa salza-nimellä ja ku olin ekaa viestiä kirjottamas ni ei antanu.. :( että tällä nimellä pörrään täällä, niinku tähänki asti.. ;)



Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.