viattomuus

Aloittaja puska, marraskuu 11, 2003, 12:48:22

« edellinen - seuraava »

puska

kyseinen biisi on ainut apulannan suomenkielinen kapopale jota en ole kuullut. missä se on julkaistu ja mistä sen omakseen saisi kuunneltavaksi? ???
- Ois vaan sorsa.
- Niin! Semmonen sairaalasorsa!
- Nii.. ja makkais vaa.

Vilkku


Löytyy Amnestyn hyväntekeväisyyskokoelmalta Vapauden kaiho. Biisilista löytyy ainakin tuolta --> http://www.amnesty.fi/support/basaari/levy.htm

Ei käsittääkseni oo muualla julkaistu ? Netistähän tuo kyllä löytyy, ollenkaan nyt kannattamatta imurointia ;)
[ -You should see my scars- ]

Lerppa

Aika hyvin, just kuuntelen sitä :D
Mun mielestä tuo kuullostaa hivenen Don Huonojen tapaiselta Puska.
Sanat menee jotenkin näin, mikäli kuulin ne oikein...

Katso nyt mitä olemme tehneet
Katso mitä me saimme aikaan
Katso nyt millaiset ovat jäljet
Katso nyt kuinka maa palaa

Viattomuus
Raato nurkassa
Viattomuus

Eikö sinun muka ole jo nälkä
Eikö sinun ole sairas olo
Eikö sinun muka ole jo kylmä
Silti kylmä vaikka maa palaa

Viattomuus
Raato nurkassa
Viattomuus
Maa palaa
Viattomuus
Raato nurkassa
Viattomuus
Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..

jouhu

Tuo kuulostaa jotenkin tutulta, mutta en ole mielestäni kuullut sitä... Mä en ole kuullut, että tollasta kipaletta olis edes olemassa. Mun täytynee varmaan kanssa käysä vähän kuuntelee...

vastaus_kaikkeen

Jeps.. tuo viattomuus on ihan jees veisu.. sitä ei varmaankaan oo millään apiksen levyllä??

vik

Don Huonoilta? :o Minä väittäisin että Linkin Parkilta tmv. Ihan kiva laulelma silti. Juu ei löydy Apulannan julkaisuilta, mutta kyllähän se Vapauden kaiho on hankkimisen arvoinen levy.
muista laittaa ovi lukkoon / muista sulkea ikkunat / vedä peitto silmillesi / jätä valot yöksi päälle.


Wirtabiuha

Ei se mustakaan Don Huonoilta kuullosta... Linkin Park ois vähän lähempänä, ainakin se Viattomuus huudetaan silleen  ;D ;)
Pöydällä palapeli
Takana hyvä veli
Ilo hajoaa vaatimukseen

Lerppa

Mä tarkotinkin tota säkeistöä, että se kuullostaa Don Huonoilta :)
Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..

jouhu

Äh, mä oon ihan sekasin... ::)

blind_eye

mä lainasin tuon levyn aikoja sitten kirjastosta, kun laitoin koneelle hakusanaks 'apulanta' ja kappas vaan sieltä löytyi jotakin uutta  :) minusta tuo viattomuus on hyvä biisi  ;D
tiedän, että minulla ei ole sitä loputonta sananvaltaa

taika

Kyllä toi Don Huonolta kuulosta, toi kipale siis. Ei kertsi välttämättä mutta muuten...Kiva biisi kaikinpuolin.
syö vitamiineja niin sinusta tulee iso ja vahva...

taika

Kyllä varmaan netistä sen ainakin jostain saat.. Vaikken nyt kamalasti kannata netistä imuttamista mutta aina joskus siihen turvaudun.  :-/
syö vitamiineja niin sinusta tulee iso ja vahva...



Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.