Hauzkaaa!!!

Aloittaja Helluri, heinäkuu 09, 2002, 03:46:28

« edellinen - seuraava »

Helluri

Mikä on paras apulannan kuuntelu paikka?
Musta discos tai pihalla...
entäs teidän mielestä!

kreisi_greippi

keikka. ehdottomasti. tai sitten yksin kotona juuri ennen nukahtamista.
my sweet, sweet rock`n roll

Hiltsu

Minä tykkään kanssa kuunnella illalla ennen kuin menen nukkumaan. Muutenkin väsyneenä aika paljon. Oikeastaan varmaan joka paikassa.
En tahdo tietää enempää / En tahdo jatkaa pidempään / En tahdo tietää kuinka sattuikaan niin / En tahdo kuulla sanaakaan / En tahdo niellä palaakaan / En tahdo tietää kuinka sattuikaan niin

Purppuraviittainen WeLhoTAr

Surffaan poistoluiskalla kohti uutta taivasta.

KatjaRock

Ei aina välttämättä keikka. Eniten se antaa just silloin kun rauhassa saa kuunnella. Mieluiten ihan yksin.

Keikka tottakai myös. Emminätiiä.
Time goes on, I wont.

kreisi_greippi

yksin siitä saa eniten irti.
my sweet, sweet rock`n roll

Purppuraviittainen WeLhoTAr

yksin saa kyllä eniten irti mutta keikalla on aivan mahtava tunnelma!!!!!!! 8)
Surffaan poistoluiskalla kohti uutta taivasta.

Cassandra

hmm..se riippuu omalla kohdalla paljonkin fiilistelystä..
joskus on mahtavaa, kun on matkalla jonnekkin esim.junalla, kuunnella apulantaa samalla kun kiskot vie jonnekkin..tuntee vapaata pudotusta ;)
tai toinen hyvä vaihtoehto on kuuma kesä,frendejä,ja autosta/mankasta pauhaa apulanta..
rantarauhaa kaikille lomalaisille ;D
it can`t rain all the time

kreisi_greippi

niin, no, keikasta saa sen tunnelman. riippuu tietty biisistäkin missä kuuntelee, esim. mitä vaan on mahtava biisi, kun on kävelemässä vaikka tänne jo ah-niin-kuuluisaksi tulleeseen kirjastoon.
my sweet, sweet rock`n roll

vik

kuunnella?
yksin. yleensä illalla, korvalappujen kanssa. [ja näin tuhoamme kuulon.] sillon kuunnellaan herkkiä kappaleita ja koetaan suuria tunteita.

toinen on myös yksin, mutta niin, että huudatetaan Ehjää [tai vaihtoehtoisesti jotakin muuta.] ja pogotaan. tällöin musiikki on lujaa, mutta se ei ole pelkästään 'kuuntelua', koska Ehjän lyriikat ei kokonaisvaltaisesti ole siitä syvällisemmästä päästä, ja keskityn riehumiseen ja hyvään fiilikseen.

keikka on vähän sama kuin edelliset, mutta paljon Suurempana. hyvänä esimerkkinä sanoisin Räikkärock-nollakahden. en edes huomannut niitä muita ihmisiä siinä, vaikka ne pogosivatkin ihan väärissä kappaleissa ja lauloivat kovaäänisesti mukana vaikka minun tekisi mieli kieltää.
siinä tuli itkettyä ja riehuttua niin paljon ettei koskaan.

tärkeintä on kuitenkin ehkä se, kun koulussa kuuntelen. siellä laitoksessa, missä ei ole yhtään kaveria, osa ihmisistä pitää typeränä friikkinä, mulkoilee ja puhuu pahoja. ei niitä tarvitse kestää, eikä tarvitse ahdistua, jos kuulee Apulantaa.
joo. tämä viiminen on paras.

[niin ja tosta discosta. muutamaan vuoteen en ole semmosessa käynyt ja olen vähän sitä mieltä, ettei AL sinne kuuluisi, mutta tossa keväällä olin paikallisella nuokkarilla jollain keikalla. siinähän oli ensin joku fucking disco, soitettiin Lambrettaa ja E-Typeä ja muuta paskaa, joten tunne oli hieno kun yhtäkkiä tuleekin Mitä Kuuluu.]
muista laittaa ovi lukkoon / muista sulkea ikkunat / vedä peitto silmillesi / jätä valot yöksi päälle.


Purppuraviittainen WeLhoTAr

Wicked,mä kuuntelen kanssa vankilassa(suom.koulussa) apista kun en oikeen tunne kuuluvani porukkaan,niin on ihanaa kuunnella niin loistavaa musaa ja unohtaa kaikki paska mikä on ympärillä.huomennahan sinne taas joutuu menemään,hyvästi vapaus.(aika dramaattista)
Surffaan poistoluiskalla kohti uutta taivasta.

vik

itkin tänään koulussa.

se kaikki vaan menee niin päin saatanaa.
muista laittaa ovi lukkoon / muista sulkea ikkunat / vedä peitto silmillesi / jätä valot yöksi päälle.


Purppuraviittainen WeLhoTAr

mulla on tasan sama tunne!!!en ymmärrä mikä siinä on kun kaikki kaverit on jotenki kaikonnu parin vuoden aikana... :'( voin tietenkin liikkuu niitten porukassa mutta sillon olen kuin ilmaa.älä wicked silti itke,don´t give up! mäkin yritän.
Surffaan poistoluiskalla kohti uutta taivasta.

kreisi_greippi

ehjä on hyvä levy kun koko maailma vituttaa.
se on muuten totta, ihmiset pitää kummalisena friikkinä, tosin meidän koulussa se on positiivinen juttu. tyypit tykkää. mutta minä en tykkää niistä, kun ne kuitenkin haukkuu seläntakana.
tai ei kaikki
voiko muuten wicca-noita teijän mielestä polttaa, mun yks kaveri nimittäin tekee niin ja kuitenkin paasaa olevansa wicca.
minusta siinä menee jotain ristiin... ??? :P
my sweet, sweet rock`n roll

vik

Ehjä on loistava levy missä vaan tilanteessa!

paras ikinä.
muista laittaa ovi lukkoon / muista sulkea ikkunat / vedä peitto silmillesi / jätä valot yöksi päälle.




Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.