Hauzkaaa!!!

Aloittaja Helluri, heinäkuu 09, 2002, 03:46:28

« edellinen - seuraava »

Hiltsu

Minä en niin Ehjästä tiedä. En sitä nyt ole kuunnellutkaan pitkään aikaan.

Enpä noista wiccoista oikein tiedä.
En tahdo tietää enempää / En tahdo jatkaa pidempään / En tahdo tietää kuinka sattuikaan niin / En tahdo kuulla sanaakaan / En tahdo niellä palaakaan / En tahdo tietää kuinka sattuikaan niin

Purppuraviittainen WeLhoTAr

ööh tota noin..eiköhän se wiccalaisuus oo aika monesta muusta asiasta kiinni..?en kyl oo perehtyny asiaan mut ..nojoo...
Surffaan poistoluiskalla kohti uutta taivasta.

Silti_Onnellinen

KEIKOILLA... Tottakai...  :D
Jos on YKSIN kotona, niin myös silloin on mahtavaa soittaa Apulantaa täysillä...
Oon limainen ja suomuinen..
Ja mun olo on VÄKIVALTAINEN..., mutta silti varmaan Onnellinen... Niin ihanasti itsetuhoinen ja suloinen...

ja kunnon stereot pitää olla! :D mä toivon joululahjaks niitä.

Silti_Onnellinen

No toivottavasti Pukki muistaa sua niillä sterkoilla...  :)
Ja mun olo on VÄKIVALTAINEN..., mutta silti varmaan Onnellinen... Niin ihanasti itsetuhoinen ja suloinen...

Kyllä on sen tapasta tontut kuiskinu että ne stereot tulis.. ;)Saatan vaan huudattaa niitä hieman liian kovaa.... 8)

Silti_Onnellinen

Laitat vaan naapureiden postilaatikoihin lapun "näinä päivinä ei kannata olla kotona"...  ;D

wicked.

mäkin tarvisin stereot.
kahdella kasettidekillä ja vinyylisoittimella.
mutta maksaa niin seetanasti, jollei halua mtn Hobby Hall-kamaa.

tarvisin myös kunnollisen kameran, sekin maksaa liikaa. ja dvd-soittimen. ja kännykän. vanha alkaa olla ihan liian rikki. tai ei muuten mutta kun näyttö ei skulaa.
kännykät on silti aika turhia.

salzaliini

Mun mielestä parhaimpia hetkiä kuunnella apulantaa on sellasessa matkabussissa,levy vaan kannettavaan cd-soittimeen voluumi täysille,sitten soittimeen liitetään mini kaijuttimet ja ne (jos mahollista) täysille ja ystävien kans laulaa ja riehua linkun takaosassa!! *Se o Laiffia!!* Kanttii kokeilla! Sitte ku ei jaksa enää hoilata nii sitte voi mennä ikkunan viereen istumaan ja vaihtaa joku toinen apulannan levy soittimeen ja nojata ikkunaan ,katella linkun paskasesta ikkunasta maailmaa ja sitten vähitellen nukahtaa,sitte ku herää jossain ei tajuahetkeen mitään,muutaku Wirtasen ihanan lauluäänen!!! :)
Tämä homma tulee testattua joka talvi ku menee rukalle snoukkaamaan (apulanta huppari ja pipo päässä) Sillon on aivan fantastinen hetki!! :)
Apulanta Rulez!!

Kuulostaa jees meiningiltä.:)

salzaliini

se kuule on todellaki jees-meininkiii!! *siis lievennettynä* :)
oikeestaan apista on siistiä kuunnella ihan missä vaan!

apisgirlie

djoo...keikoillahan on tietty inahaa kuunnella...
mutta kotona, ku on yxin, tai just ennen
nukkumaan menoa kuunnella korvalappustereoil.
mäki kuuntelen koulussa...se jotenki vapauttaa...
tai siis silleen...no kyllä te ymmärrätte...
apisgirlie

Vilkku

Mä oon luopunu kannettavalla cd-soittimella kuuntelusta oikeestaan kokonaan. Mun ihmeherkät korvani kun väsyy nappeihin ihan heti. Kai mun korvat on myöskin erikoisen muotoiset, koska nappi putoaa korvasta aina kun hymyilee ;D Tosin ne nyt on vähän väärän kokoisetkin.

Nyt tosin just pari päivää sitte kaivoin taas ton soittimen esiin, ja onhan se kyllä kiva kuunnella musiikkia kaupungilla kävellessä. Koulussa ei tuu kyllä kuunneltua ollenkaan. Siellä käyn tätä nykyä sen verran harvoin, että sillon kun siellä ollaan, ni ei siellä ylimääräistä aikaa ole.
[ -You should see my scars- ]

Silti_Onnellinen

miten sanotaan venäjäksi "hauska tutustua"?

Faarao_82

Keikalla ehdottomasti :)
ja tietty sillon kun on oikeen Wittuuntunut fiilis ja ei jaksa mitään muutakaan niin pistää Apiksen täysille,laittaa kuulokkeet korville ja löhöö sängyllä silmät kii
(teen ite tuota useinkin ja oon huomannu et se tehoo,ainakin muhun,en tiiä muista)

sitten Apista on ihanaa kuunnella yölläkin..
ei tosin täysillä,mutta kuitenkin..
sillä jotkut biisit auttaa mua oikeesti nukahtamaan,vaikka ei väsyttäis yhtään..

**KÄTKE RAIVOSI NAURUUN**

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.