Jumala video

Aloittaja Lerppa, kesäkuu 24, 2003, 11:25:28

« edellinen - seuraava »

Lerppa

En ole sitä itse vielä nähnyt, haluisin tietysti, mutta kun en omista TV:tä... Kuka sen oli ohjannut? olen kuullut jotain sellasta että ei olisi ollut Tuukan tekemä....?
Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..

Niina-Maria

Enpä ole minäkään kyseistä videota sattunut näkemään. :(
Mä haluun lentää aurinkoon...

JenniThaApisFAni

en mäkää oo sellast nähny...kai...
...sä olit perhonen jonka siivet eivät kauas kantaneet sä väsyit kylpyhuoneeseen....

vik

En nyt millään muista kuka sen on ohjannut, mutta joka tapauksessa tämä on se video jonka ohjaaja valittiin käsikirjoituskilpailun kautta.
Linja-autossa ollaan ja siellä tapahtuu kaikkea niin stressaavaa kuin talvisena iltapäivänä nyt ruuhkabussissa voi tapahtua, todella liioiteltuna tosin. :) Yksi unohtaa lapasensa, toisen puhelin tippuu lattialle, ovi jää jumiin, vauva rääkyy, joku heebo heittää cokiksensa Wirtasen naamalle jne jne. Lopussa sitten kaikki on hyvin, VAI ONKO SITTENKÄÄN? ( :D )
No joo no joo. Vähän sekava, ihan erilainen kuin AL-videot yleensä, mutta aika kiva kuitenkin.
Ykköseltähän tuli alkuvuodesta ihan dokumenttikin tuon teosta.
muista laittaa ovi lukkoon / muista sulkea ikkunat / vedä peitto silmillesi / jätä valot yöksi päälle.


rautalintu

Ihmiskunnan ainoa toivo- niminen ryhmä. Ohjaajana Ismo Kiesiläinen.
I think you're the same as me, take two sugars in your tea. You and I are gonna live forever.

Lumpeenkukka

Juuh,kyseisen nähnyt..aika symppis.. ;) vanha kunnon rakkaustarina..Tyttö unohtaa punasen lapasensa ja poika vie sen sille..(muistaakseni :D ) on jooh aika ihuna video..*mietiskelee* siit on hirmusen pitkä aika kun oon sen nähny.. :(
>>Enemmän kuin jaksaa,ikinä kantaa.Saa,kun vaan ottaa ja pyytää,oivaltaa<<



Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.