apisfaneista

Aloittaja ripsari, tammikuu 04, 2003, 07:15:17

« edellinen - seuraava »

ripsari

 ::)
jos joku tosi apis-diggari haluu mailaa mulle,ni mailatkaa helvetissä!oon 14 wee,mustat hiukset yms.....:)
MAILATKAA!

salzaliini...

joo-op. eipä tuota oo ennenkää lupaa kyselty..

jossu

aika hehkeetä juup....

Purppuraviittainen WeLhoTAr

minkätakia mainittiin heti mustat hiukset... *hymynhäive suunpielessä*  ;)
Surffaan poistoluiskalla kohti uutta taivasta.

Silti_Onnellinen

Oon limainen ja suomuinen..
Ja mun olo on VÄKIVALTAINEN..., mutta silti varmaan Onnellinen... Niin ihanasti itsetuhoinen ja suloinen...

apisgirlie

*nauraa vielä enemmän*
apisgirlie

EternalFlame

Niinpä niin, sillä hiustenvärillä oli ihan hirmuisesti väliä... Buahhah.
...Mikä piru teki mussa ilkitekojaan vai tarvittiinko sitä edes mua auttamaan...

salzaliini...


kreisi-greippi

minulla on ruskeat hiukset...jos sillä on väliä 8)
ja  suututtaa, kun tää ei anna mun kirjautua ikinä...mikähän tässä on vikana---?

wicked.

mäpäs olenkin vetyperoksidiblondi! eikä anna minunkaan kirjautua. sen takia joskus marraskuussa häivyinkin kun alkoi sylettää. :)

Silti_Onnellinen

mä oon kokoajan kirjautuneena tänne, niin ei tarvii räpeltää ton sydeemin kans...
Oon limainen ja suomuinen..
Ja mun olo on VÄKIVALTAINEN..., mutta silti varmaan Onnellinen... Niin ihanasti itsetuhoinen ja suloinen...

JenniThaApisFAni

hihi...mun ei tarvii koskaan kirjautuu sisään ku tuun tänne aina sähköpostin kautta ni se kirjaa mut automaattisesti sisälle....:P hehe... voi voi oon taas ihan yliväsyny mut silti koht taas lähös ulos kavereitten kaa, tai no ekax varmaa kattoo kavereitten futismatsii...:P oho...menee taas vähä ohi aiheen... ::)
...sä olit perhonen jonka siivet eivät kauas kantaneet sä väsyit kylpyhuoneeseen....

Aapsu

Mää oon blondi!!! Mailatkaa mulle, pliide! ;D :) ;) :P
NYT KAIKKI MUN SIVUILLE! UUS EP-LEVY

vik

"mun hiuxet on rastottuneet hei mailatkaa!1!"
muista laittaa ovi lukkoon / muista sulkea ikkunat / vedä peitto silmillesi / jätä valot yöksi päälle.


Pirun_morsian




Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.