Kirjoittaja Aihe: Apulannasta  (Luettu 2554 kertaa)

apis03

• Newbie
  • *
  • Jei jennaa!Venaa!Mu a kutittaa!..
    • Profiili
Apulannasta
« : Toukokuu 28, 2003, 11:39:34 ip »
Apulanta o aivan iiiihana bändi!meen ehkä Heinolassa Jyrää!konserttii,vaikka sinne o about 400km täältä.Mut siellä esiintyy apis,pakko päästä!!Toni o aiwan iiiiiiiiiihana!
Mut itse asiaan:Mihin osoitteeseen olette lähettäneet fanopostii,ja vastaiskoha ne jätkät(tai vaikka vaa toni ;D )
jos lähetän mukana kirjekuoren ja postimerki?ei ne varmaa heti,on keikkoja mut silti
Haukkaan lyijyä ja syljen kultaa.Nielaisen ruutia ja kusen tulta

vik

• Newbie
  • *
    • Profiili
Re: Apulannasta
« Vastaus #1 : Toukokuu 29, 2003, 12:30:19 ip »
Samiksii. Minäkin matkaan Heinolaan vähän pidemmältä, tosin ei täältä mitään 400 km sinne ole. Ehkä jotain reilu 200 varmaan.

Fanipostia... En ole lähettänyt, mutta varmaan Levy-yhtiöön ja kuoreen että kenelle on ja mitäkin. Kai. Vastauksista en tiedä.
muista laittaa ovi lukkoon / muista sulkea ikkunat / vedä peitto silmillesi / jätä valot yöksi päälle.

*tuuli*

• Vieras
« Vastaus #2 : Kesäkuu 01, 2003, 10:12:58 ip »
apulannalle voi lähettää fanipostia levy-yhtiön osoitteeseen c/o Levy-yhtiö. PL 147. 15101 Lahti
tehikselle menee samaan paikkaan, eli kannattaa pistää siihen et apulannalle, eikä tehosekoittimelle.  :) en tiiä vastaavatko herrat... mut jos keikoille meet ja ikää löytyy nii voi myös mennä jutusteleen, ainaki sipe ottaa mielellään juttuseuraa vastaan... ;) näyt kyllä oleen enempi tonin perään, se on kyllä aika luttana mut tuxu (tuukkA) on myös... :-*
« Viimeksi muokattu: Kesäkuu 29, 2003, 06:16:10 ip kirjoittanut admin »

salzaliini*

• Vieras
« Vastaus #3 : Kesäkuu 04, 2003, 09:39:29 ip »
^^^ "tuxu" ;D *WiRN*

sad_

• Newbie
  • *
    • Profiili
« Vastaus #4 : Kesäkuu 08, 2003, 11:59:16 ap »
Jostain olen kuullut (oliko se kenties, ehkä) Tonin haastattelusta, että heillä ei ole kovin aikaa vastailla fanipostiin... Harmi. Mutta voihan sitä aina yrittää!  :D

Hmm.. Mä en taida päässä Heinola jyrää-konserttiin. On täältä sen verran piiitkä matka. (varmaan 900 km..)  :-/ Niin, että miten tuun, kun ei rahakaan riitä. Hih..
...

Jani Tapani Kortelainen

• Vieras
« Vastaus #5 : Kesäkuu 29, 2003, 05:17:50 ip »
Apulanta on tosi hyvä!!!!!

hensi_apis_fani

• Newbie
  • *
    • Profiili
« Vastaus #6 : Heinäkuu 02, 2003, 10:09:17 ip »
on se on se hyyväää...!!!juu en mäkää oo menos sinne...mut lauantaina meen ruisrockii ja siellä nään apulannan...jepajee!!!!heh...
minä tahdon ulos,tahdon ulos kattilasta!!!

Lumpeenkukka

• Newbie
  • *
    • Profiili
« Vastaus #7 : Heinäkuu 03, 2003, 04:25:42 ip »
Joah..onhan Apulanta gooed.."I like it..ahaa ahaa.:" Nonii,rauhotutaas..Mut sinne Jyrääseen ois kutsuttu(pojat soittelee ;) ) mutta on nuo maniskat hiukka lopussa..lähdössä lisää ansaitsemaan mansikoilla..huoh.. :-/ ei tiedä pitäiskö kiinnostaa nuo mansikan poiminnat..jooh,ei taas liittyny aiheeseen.. :D
>>Enemmän kuin jaksaa,ikinä kantaa.Saa,kun vaan ottaa ja pyytää,oivaltaa<<

manteli

• Newbie
  • *
    • Profiili
« Vastaus #8 : Heinäkuu 05, 2003, 12:45:12 ip »
itte ainakin lähettelin postia siihen osoitteeseen, mikä löytyy sieltä virallisten kotisivujen palaute-lomakkeen yläpuolelta.

vaikeasti selitetty, mutta sieltä ainakin löytyy yksi faniosoite :D
[oon limainen ja suomuinen ja mun olo on väkivaltainen]

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2021 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.