Apulannasta

Aloittaja apis03, toukokuu 28, 2003, 11:39:34

« edellinen - seuraava »

apis03

Apulanta o aivan iiiihana bändi!meen ehkä Heinolassa Jyrää!konserttii,vaikka sinne o about 400km täältä.Mut siellä esiintyy apis,pakko päästä!!Toni o aiwan iiiiiiiiiihana!
Mut itse asiaan:Mihin osoitteeseen olette lähettäneet fanopostii,ja vastaiskoha ne jätkät(tai vaikka vaa toni ;D )
jos lähetän mukana kirjekuoren ja postimerki?ei ne varmaa heti,on keikkoja mut silti
Haukkaan lyijyä ja syljen kultaa.Nielaisen ruutia ja kusen tulta

vik

Samiksii. Minäkin matkaan Heinolaan vähän pidemmältä, tosin ei täältä mitään 400 km sinne ole. Ehkä jotain reilu 200 varmaan.

Fanipostia... En ole lähettänyt, mutta varmaan Levy-yhtiöön ja kuoreen että kenelle on ja mitäkin. Kai. Vastauksista en tiedä.
muista laittaa ovi lukkoon / muista sulkea ikkunat / vedä peitto silmillesi / jätä valot yöksi päälle.


*tuuli*

#2
apulannalle voi lähettää fanipostia levy-yhtiön osoitteeseen c/o Levy-yhtiö. PL 147. 15101 Lahti
tehikselle menee samaan paikkaan, eli kannattaa pistää siihen et apulannalle, eikä tehosekoittimelle.  :) en tiiä vastaavatko herrat... mut jos keikoille meet ja ikää löytyy nii voi myös mennä jutusteleen, ainaki sipe ottaa mielellään juttuseuraa vastaan... ;) näyt kyllä oleen enempi tonin perään, se on kyllä aika luttana mut tuxu (tuukkA) on myös... :-*

salzaliini*


sad_

Jostain olen kuullut (oliko se kenties, ehkä) Tonin haastattelusta, että heillä ei ole kovin aikaa vastailla fanipostiin... Harmi. Mutta voihan sitä aina yrittää!  :D

Hmm.. Mä en taida päässä Heinola jyrää-konserttiin. On täältä sen verran piiitkä matka. (varmaan 900 km..)  :-/ Niin, että miten tuun, kun ei rahakaan riitä. Hih..
...

Jani Tapani Kortelainen

Apulanta on tosi hyvä!!!!!

hensi_apis_fani

on se on se hyyväää...!!!juu en mäkää oo menos sinne...mut lauantaina meen ruisrockii ja siellä nään apulannan...jepajee!!!!heh...
minä tahdon ulos,tahdon ulos kattilasta!!!

Lumpeenkukka

Joah..onhan Apulanta gooed.."I like it..ahaa ahaa.:" Nonii,rauhotutaas..Mut sinne Jyrääseen ois kutsuttu(pojat soittelee ;) ) mutta on nuo maniskat hiukka lopussa..lähdössä lisää ansaitsemaan mansikoilla..huoh.. :-/ ei tiedä pitäiskö kiinnostaa nuo mansikan poiminnat..jooh,ei taas liittyny aiheeseen.. :D
>>Enemmän kuin jaksaa,ikinä kantaa.Saa,kun vaan ottaa ja pyytää,oivaltaa<<

manteli

itte ainakin lähettelin postia siihen osoitteeseen, mikä löytyy sieltä virallisten kotisivujen palaute-lomakkeen yläpuolelta.

vaikeasti selitetty, mutta sieltä ainakin löytyy yksi faniosoite :D
[oon limainen ja suomuinen ja mun olo on väkivaltainen]



Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.