Huomasitteko eilen...?

Aloittaja -luay-, joulukuu 15, 2002, 10:27:44

« edellinen - seuraava »

salzaliini..

2 + 2 = 5

nytten kun simosta puhutte, niin eilen gloriassa se soitti yksinään pari minuuttia valokeilassa rumpuja. kuulosti hyvältä, muut äijät ei edes ollut lavalla ja heidän saavuttua toni kehotti taputtamaan ss.punkille (tapahtui siis kesken keikan). hyvä meininki oli äijillä.

-luay-

Wau... :)
Voi kun itekin olisin keikalle päässy... Noh, aina ei voi voittaa... Hyvä keikka vissiin oli, vai...?
Askeleet johtavat jonnekin, josta entisenä ei palaa...

Snake

Juu ja Toni otti kamerakännykällään kuvan yleisösta ;D
Jyrsippäs kuppi kuppinen!!

-luay-

Ooh... :)
Minkä pitunen keikka niilllä oli...?
---
Jees... Huomenna aamulla pääsen vihdoin ja viimein hakemaan Hiekan.. On tätä jo odotettu...  :D

Kata

Juuh, kaivoin tälläsen vanhan aiheen. No, katsoin tossa ton viimesen Kuutamolla-ohjelman lopun ja MTV3 alkaa näyttää joitakin jaksoja uusintoina. Eli toivotaan että sieltä tulee toi missä oli Sipe. En nimittäin nähnyt sitä. Ja varmaan täällä on monia muitakin, jotka ei nähny. No jos joku nyt sattuu huomaamaan, että se olis tulossa, niin toivottavasti annat kaikkien muidenkin tietää sen täällä. Joo, sori, tää kuulosti vähän turhan karkeelta. Antakkee anteeksi.  :-[

Muuten toi ohjelma on kyllä ihan perseestä... >:(

salzaliini*

jeps.. mä nauhotin sen sillon mutta nauha loppu kesken eli se ei tullu iha kokonaa.. pikku vikoja.. ;)

hensi_apis_fani

sipe on musta kova jätkä ku se osaa ollu just nii rauhallinen...ja sellanen ihQ...jopa joo...en mäkää muistanu kattoo sitä...tai mä en oikeestaa ees tienny et sipe on siin...mix kukaan ei soittanu mulle?!?!?!?!?hahahaha!!!!
minä tahdon ulos,tahdon ulos kattilasta!!!

Lumpeenkukka

"seko rumpali",eikai se Sipe sentään.. ;) sehän on vaan pieni-suuri-mies,joka ajaa vormulaa.. :D
>>Enemmän kuin jaksaa,ikinä kantaa.Saa,kun vaan ottaa ja pyytää,oivaltaa<<

-luay-

Ja hyvin ajaakin... ;)
Juu, toivotaan, että se näytettäsiiin... Minulla ei nauhotus viime kerralla jostain syystä toiminut, toivotaan parempaa onnea tällä kerralla... :)

hensi_apis_fani

sitä mäki toivon...tietääx kukaan bändii nimelt no shame????se on täält salost ja on ihan sairaan hyvä...ainaki mun mielest en tiiä mitä muut ajattelee...
minä tahdon ulos,tahdon ulos kattilasta!!!

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.