Rockpaidat.com

Aloittaja Lerppa, syyskuu 16, 2003, 05:48:29

« edellinen - seuraava »

Lerppa

Kertokaas te jotka olette ostaneet Rockpaidat.comista huppareita, millanen se painatus on? Lähteekö ekassa pesussa?
Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..

salza*

^^tahtoo myös tietää..

yks tuttu oli tilannu parit paidat ja sit oli menny iha innossaa hakee postista ja avannu paketit ni JEESS.. väärät paidat.. :( ja tämä tapahtui kun rockpaidat.comista tilas. mutta ajattelin silti ottaa riskin ja tilata ton lantahupparin.. ;)

jouhu

Mäkin oon aatellu tilata tuolta rockipaidat .comista jonkun apis paidan. Teepaidan tai jonkun.., mutta jos siinä on tollanen riski, niin en tiiä uskallanko mä. Pitaäis varmaan oottaa johonki faestareita, että sieltä vois sitten ostaa.

Silti_Onnellinen

no levy-yhtiö on tehny ihan saman homman. ensin oli väärät paidat muutenkin väärää kamaa ja sit loppujen lopuks niit oikeit tavaroi ei edes löytyny. joten. mitä tästä voimme päätellä. noiden postijuttujen kanssa on aina omat riskinsä. vaikka kyllä ne yleensä saa korjailtua.
Oon limainen ja suomuinen..
Ja mun olo on VÄKIVALTAINEN..., mutta silti varmaan Onnellinen... Niin ihanasti itsetuhoinen ja suloinen...

vik

oon joo pari t-paitaa tuolta tilannut. ihan jees ovat olleet.
muista laittaa ovi lukkoon / muista sulkea ikkunat / vedä peitto silmillesi / jätä valot yöksi päälle.


rautalintu

Ei se painatus ekassa pesussa mulla mihinkään lähteny, eikä vielä myöhemminkään heti, mutta ainahan noi kuluu...
I think you're the same as me, take two sugars in your tea. You and I are gonna live forever.

jouhu

Kuluukos ne sitten kokonaan vai silleen..."sopivasti"?

rautalintu

Ei ne silleen kokonaan, mut halkee ja niin...
I think you're the same as me, take two sugars in your tea. You and I are gonna live forever.

emmi

kyllä mulla oli ainakin tullu ihan oikee paita, paitsi se teksti oli vähän huono et joistain kohti puuttu sitä värii  :(
älä tunnusta jos sattuu

KatjaRock

Tuotteet saa aina palauttaa jos ne ei ole ok ja rahat saa aina takas.
Time goes on, I wont.

salza*

mä tässä keräilen rahaa et saan ostettua sen huppairin. mulla on jo 30€!

jouhu

Palonkos se huppari maksaa? Öym.. on NIIN laiskiaista  tyyppii, että täytyy kysyy näin teidän kautta... ::)

Lerppa

Huppari oli kait 32e ja sit postikulut päälle 7e... kiskontaa!!!  >:(
Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..

jouhu

Huijui! Niin paljon!  :o

KatjaRock

On joo aika paljon jos ne huhut huonosta laadusta pitää paikkansa. Aika kovat postikulutki.
Time goes on, I wont.



Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.