N.E.L.I.Öjuuri

Aloittaja Silti_Onnellinen, joulukuu 05, 2002, 08:18:28

« edellinen - seuraava »

Silti_Onnellinen

Heh. tuossapa hauska biisi ;D
Siis KoiRa. Mitäs mieltä te siitä? Rantavahditkin on aika jou. Tuolta Käännä Se Pois singleltä.
Oon limainen ja suomuinen..
Ja mun olo on VÄKIVALTAINEN..., mutta silti varmaan Onnellinen... Niin ihanasti itsetuhoinen ja suloinen...

Welhotar

Mä en oo kuullu noita,pitäs hankkii käännä se pois sinkku.
hitto ku tää kone ei suostu et kirjautuisin sisään... >:(

2 + 2 = 5

tosi sairaan hyvä on toi neliojuuri. ja rantavahdit on kanssa kiva poppikappale. se "toisinaan on..." juttu kuulostaa niin pirun hyvältä, brittimeiningillä?

Silti_Onnellinen

niin... toisinaan on...  ;D
Oon limainen ja suomuinen..
Ja mun olo on VÄKIVALTAINEN..., mutta silti varmaan Onnellinen... Niin ihanasti itsetuhoinen ja suloinen...

Tony Carpenter

Käännä se pois -singlen paras kappale on Voimaa...

Silti_Onnellinen

sulla on eri käännä se pois single..., mutta voimaa tosiaankin on myös hyvä biisi...
Oon limainen ja suomuinen..
Ja mun olo on VÄKIVALTAINEN..., mutta silti varmaan Onnellinen... Niin ihanasti itsetuhoinen ja suloinen...

Tony Carpenter

Mulla on molemmat versiot Käännä Se Pois singlestä (tai siis kaikki neljä: valkoiset ja vihreät) plus kaikki muutkin Apulannan julkaisut Hajonnut EP:stä eteenpäin.  ;D

wicked.

noi on mukavia piisejä. tulee mieleen Pakkahuoneen keikka marraskuussa 01. vaikka ei niitä siellä siis soitettu mutta autolla mentiin pitkin Tampereen jäisiä katuja ja popitettiin noita. lämminhenkistä.

Lerppa

Mites noita Käännä Se Pois -sinkkuja nyt oikeen on... ainakin vihreitä ja valkosia vissiin, mutta mitä esim. on painettu vähiten tai...? onko jollain tällaista tietoa :)

On muuten Neliöjuuri ja Rantavahdit molemmat tosi hyviä biisejä! :)
Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..

jouhu

Toi on kyllä aika nerokas!  ;D Hirnuin itekseni suunnilleen koko biisin ajan, kun kuulin ton. Varsinki tuossa siis koira kohassa. Hahahaha....rupee naurattaa, kun vaan aattelelnkin sitä.! ;D :D
Mä annan itestäni todella "viisaan" ihmisen kuvan: nauraa yksikseen jollekkin jutulle.

Wirtabiuha

Aivan loistava! Lerppa on muuten mun kännykässä ...siis koira! (Jos Lerppa saisi koiran se olisi vinttikoira ja sen nimi olisi Tepi ;D)! Aivan, ei koiran nimi voi olla Tepi ... Aiheeseen liittyen  :D

Rantavahdit on tosiaan loistava myös!
Pöydällä palapeli
Takana hyvä veli
Ilo hajoaa vaatimukseen

Lerppa

Hei en mä halua koiraa... ne haukkuu... ja on pelottavia!  :P
Ja siis kyllähän tämä liittyy aiheeseen neliöjuuri eli ...Siis koira!
Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..

Vilkku


Miksei koiran nimi voi olla Tepi ? :)
[ -You should see my scars- ]

Wirtabiuha

Koska kun mä olin pieni meilllä oli kanoja ja kukko ja sen kukon nimi oli Tepi! No jos Tepi olisi koira se olis sellanen pieni räksyttävä, väärin pestyn patalapun näkönen perhoskoira...  ;D
Pöydällä palapeli
Takana hyvä veli
Ilo hajoaa vaatimukseen

Vilkku


Mutta ei tuo vielä mitään, minä ratsastan hevosta nimeltä Musti ;)
[ -You should see my scars- ]



Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.