N.E.L.I.Öjuuri

Aloittaja Silti_Onnellinen, joulukuu 05, 2002, 08:18:28

« edellinen - seuraava »

Ronjaronjanen

Kyllä yö on todistetusti parasta aikaa olla hereillä. Ainakin mulle. Rajansa vaan kaikella -> jos on valvonut tosi monta yötä niin kyllä sekin alkaa jo jossain tuntua.
Tummat silmänaluset on muuten asia jota vihaan  :P
Ikäviä sivuvaikutuksia yö valvonnalle..

puska

loistava biisi :D! tämä on vaan taas sellainen kipale, että sitä kuunnellessaaan ihmettelee, että mistä ihmeestä nuo sanat?! ???
- Ois vaan sorsa.
- Niin! Semmonen sairaalasorsa!
- Nii.. ja makkais vaa.

Wirtabiuha

hiphei...

Mulla oli taas hauskaa matikan tunnilla kun oli joku tehtävä missä piti selittää omin sanoin että mikäs se neliöjuuri on... Multa tietenkin kysyttiin ja kun mä vastasin että Helvetin hyvä biisi! Niin maikka ei tykännyt... Miksei, saatanan tosikko natsi!
  ( se muuten on natsi,  - luokanvalvoja joka opettaa matikkaa- kun meillä on jotain elämänkerta esitelmä juttuja ni joku keksi että hei minä teen hitleristä niin se ukko kirjotti paperille tälleen tuttavallisesti että Adolf... hmm... Sillä on muutenkin tilanne hallussa, mä tein siis Kurt Cobainista ni se kirjotti että kurco Bein... hyvähyvä!
Pöydällä palapeli
Takana hyvä veli
Ilo hajoaa vaatimukseen

KristalliEnkeli

tuli tässä vain mieleen, että mä muuten luin tuon "kurco Beinin" elämänkertakirjan täs pari päivää sitten, ihan oli mielenkiintoinen. Nirvana on muutenki..tai siis oli helvetin hyvä bändi  ;D
:: I don't care what you think
Unless it is about me ::

hande^

minkänäkönen se soundin tonin ja sipen haastattelu oli...? kaverille nimittäin tulee soundi ja se on luvannu antaa kaikki apulanta haastattelut sun muut mulle, et mietin vaa, et joko oisin saanu sen ko. haastattelun... (vastatkaa joku, jos ymmärsitte mun sekavan kysymyksen ::))
Multa lähtee järki, vaikkei sitä ollutkaan

rautalintu

Sen Soundin (11/2003) kannessa on CMX. Muita Nightwish, Foo Fighters, Paleface, Motörhead, OutKast, Jane's Addiction Ja Apulanta. Ja sitten se itse AL-juttu on otsikolla "Apulanta ja työn teon autuus" ja siinä on kuvia (5 kuvaa) kesän keikoilta, äijät ne soturipuvut päällä.
I think you're the same as me, take two sugars in your tea. You and I are gonna live forever.

hande^

Multa lähtee järki, vaikkei sitä ollutkaan

jouhu

Oikein hieno haastis oli!  ;D
Tuli ostettuu...

Wirtabiuha

Nyt kun täällä soundista puhutaan niin monellekko tulee se? saitteko sen levyn? ja oliko siellä hyviä biisejä? mä en ole ehtinyt kuunnella sitä oikeestaan ollenkaan..  on se mulla jossain... ;D

-kohta taas joku hyökkää hurjistuneena  nurkan takaa riehumaan, kun kehtaan vaihtaa aihetta, tai siis pysyä aiheen vaihdoksessa...-
Pöydällä palapeli
Takana hyvä veli
Ilo hajoaa vaatimukseen

Lerppa

Hei Wirtiswirtiswirtiswirtiis! Onhan sulla vielä toi numero missä oli Apiksen ja Jane's Addictionin haastattelu? *tahtoo lukea*
Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..

Wirtabiuha

on mulla ne kaikki soundit jossakin... on se on se on jälleen tajuton se on se on ihan mitä vaan...
Pöydällä palapeli
Takana hyvä veli
Ilo hajoaa vaatimukseen

jouhu

Mä vaan ostan sen jos on joku hyvä juttu siinä. Millanen se levy on? Tai siis ketä siinä on?

Wirtabiuha

en mä nyt muista kaikkea mutta bitch alertia, CMXää, kotiteollisuutta, protonia, Tikatakkia, viikatetta, ripsipiirakkaa ja jotakin...
Pöydällä palapeli
Takana hyvä veli
Ilo hajoaa vaatimukseen

blind_eye

onko tuo vielä myynnissä...??
tiedän, että minulla ei ole sitä loputonta sananvaltaa

PahaPahaAsia

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.