Montako levyä..?

Aloittaja Maikki., syyskuu 04, 2003, 07:46:50

« edellinen - seuraava »

Maikki.

Multa löytyy vain...

Attack Of The A.L. People
Ehjä
Kolme
Singlet 1993-1997
Aivan Kuin Kaikki Muutkin
Plastik
Heinola 10
Syitä ja Seurauksia
Apulanta

ja singlet:
Teit Meistä Kauniin
Hallaa ep
Käännä Se Pois (a ja b)
Hiekka
'.. I'm sorry for what I did ..' <3

punainen

Joo huuto.netissä olin käymässä ja näin et Lavuaarista oli tarjottu vaan 40egee ja kun rahaa oli mulle tulossa niin eiku tarjousta tekeen! Ja parin päivän päästä oli postilaatikossa uuden veroinen lavuaarista live.Oon nyt helpottunu kun ton levyn hommaus onnistu noin vaivattomasti ja vielä kohtuu hintaan :)

Wirtabiuha

Mäkin yritin karjua lavuaaria sieltä mutku hinat nous 80 ni päätin luovuttaa... Mun broidi kyl lupas ostaa sen mulle synttäri lahjaks mut sit mä sain vaihtoehdoks uuden basson ja päätin et se on tärkeenpi  :D
Pöydällä palapeli
Takana hyvä veli
Ilo hajoaa vaatimukseen

punainen

Hei soittaako Wirtabiuha nelikielistä! Ootko hyväki? Isi osti meille uuden basson sillä toivolla et joku siitä innostuis. Kyllähän mä siitä innostuin ja opettelin muutaman biisiin,mut nyt en oo koko kesän aikana soittanu mitään ja mietin oliskohan aika tarttua siihen vakavissaan...Mut siis basistit on rautaa!!! Hei sust tuli uus mun kaveri... ;D

jouhu

Osaatteko soittaa mitä biisejä bassolla?
Basistit todellakin rulettaa!!

Lerppa

Basistit on todellakin rautaa!!! :) Minä sisäinen basisti varsinkin, vaikka kitaroinkin vähän enemmän :P
Nyt kun Wirtis on kerran poissa niin teen sille kivasti ja vastaan sen puolesta :) Se soittaa nelikielistä heti kun saa sellasen :) Tällä hetkellä lähinnä faijansa kitaralla bassoilee, ihan hyvin se bassoileekin, kyllä siitä viel joskus jotain tulee :)

Ich finde dass basso habt unbedingt echt loistava ääni, och jag sparar bassoa varten parhaillaan, raadan niska limassa ilmaslehtien kanssa :)
Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..

jouhu

Jaa. Olis kyllä kiva kuulla. Mäkin olisin aivan varmasti basisti jos soittaisin jotain...Sillä mä en todellakaan osaa soittaa mitään...en edes suutani. Ja se olis helppo...Oon kyllä kokeillu soittaa rumpuja, kitaraa ja bassoo... Koullussa, seiskalla, oli sellanen soitto koe...tai joku sellanen. Kaikkien piti soittaa kaikkia vuoronperään. Mulla oli vähän vaikee, kun en ollu koskaan soittanu mitään ennen.. Toisaalta voisinhan mä käydä kaverin luona vähän kokeilemassa rumpuja, kun mun kaverin veli on joskus hankkinu rummut ja siellä ne homehtuu kellarissa...

Mitenköhän tää nyt tähän joutu... Mulla menee aiheet turhankin usein asian vierestä...

Lerppa

Niinjoo, tohon Jouhun uteluun:
Kyllähän toki osaan :)
Apulannan bassokuviot on tosi loistavia! :) Hyvä Tuukka! :P

Onkos täällä muuten monellakin oma bändi kasassa?
Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..

rautalintu

Mä lauloin eräässä bändissä muutaman vuoden, muutta se koko homma kariutui valitettavasti...
I think you're the same as me, take two sugars in your tea. You and I are gonna live forever.

salza*

attack of the a.l. people
kolme
aivan kuin kaikki muutkin
hiekka
singlet 1993-1997
apulanta
viper spank

sinkut:
anna mulle piiskaa
mato
liikaa
mitä vaan
teit meistä kauniin
ei yhtään todistajaa
hiekka
jumala

*poltetut.prkl*
ehjä
plastik
heinola 10

[ostan kyllä kaikki poltetut+ syit.&seur.]  [[ens viikolla ostan plastikin]]

Wirtabiuha

Kiitos kiitos sannaseni... Mutta perjaatteessahan kuka vaan osaa soittaa bassoa, siis meitä basisteja mitenkään väheksymättä. Hankkii apulanta.fi-stä tabulatuureja - siellä ei muuten oo ku johonki 40 biisiin bassot - ja soittaa  ;) osaan muuten soittaa lähes kaikki 40  :) ;D
Musta on muuten tulossa hyvää vauhtia täysjäsen *röyhistelee rintaansa*
Joo, ja jotten täysin aiheesta poikkeaisi niin Eihän se mikko minua kusettanut vaikka niin epäilin... Aivan kuin kaikki muutkin saapui tänään hyvin voivana postiluukkuun!
Pöydällä palapeli
Takana hyvä veli
Ilo hajoaa vaatimukseen

pirjo harju

moi! ajattelin vaan kysyä että koska olisitte keikalla taas lapualla tai seinäjoella?

rautalintu

I think you're the same as me, take two sugars in your tea. You and I are gonna live forever.

Wirtabiuha

Pöydällä palapeli
Takana hyvä veli
Ilo hajoaa vaatimukseen

punainen

Mää soittelen bassoa omaksi ilokseni! Jos bändi olis niin mä se basisti olisin.Soittotaidot ei taida koskaan riittää muuhun ja olenhan henkisesti basistin tasolla  ;)  

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.