Oletteko nähneet...?

Aloittaja jouhu, elokuu 16, 2003, 01:41:19

« edellinen - seuraava »

Vilkku

Minä nauroin vedet silmissä kun sen näin.
[ -You should see my scars- ]

punainen

Sen Kusti Mannisen tekeleet on aika kauppasontaa,ei mitään ideaa missään, mitä ny oon sen muita ohjaamia videoita nähnyt

jouhu

Niin, mutta Tuukan jutut rulettaa!!!! ;D :o ::)
Öööö..anteeksi asiasta hieman vierestä puhuminen...

punainen

Miten niin vierestä puhuminen? Tuukka rulettaa aina! Ja Plastikin videot on kyllä parasta mitä oon koskaan nähny! Suomalaisten bändien musavideoista on tullu aiva hirveitä kun kaikkii pitää yrittää puskee kansainväliseen näyttöön ja videoiden pitää olla sitä samaa MTV paskaa! Se huno puoli ainaki suomalaisten bändien menestymisessä ulkomailla on

Lerppa

Vähän paska homma kun se Jyrki lopetettiin, suomalaisten videoiden arvo romahti silmissä...
Tuukan jutut todellakin! Onko kenenkään muun suomalaisen ohjaajan videot sellaisia että niitä voisi katsella myös ilman musiikkia taustalla? ei mun mielestä, tai sitten en vain ole nähnyt ;D

-Mutta kyllä te vielä kuulette ohjaaja Lerpasta :P
Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..

rautalintu

Hei, minä odotan innolla sitä päivää Lerppa. Kattelin muuten tänään videolta vanhoja jyrkejä... Se oli erinomainen foorumi uusille bändeille.
I think you're the same as me, take two sugars in your tea. You and I are gonna live forever.

punainen

Ja minusta! Tänään päästiin editoimaan leffaamme,joka kyl on aika surkee...mut kiva on tehä!

jouhu

Mä en oo ainakaan huomannu kenenkään muun ohjaajan videoo, jonka vois kattoo ilman musiikkii. Tuukan videoissa on sellanen oma tarinansa tai jokin sellanen, että niitä jaksaa kattoo uudestaan ja uudestaan ilman, että kyllästyy ollenkaan. ;D

Lerppa

Mä yritän parhaillaan saada noita mun musavideoitani tietokoneelle tollasen Firewire portin kautta, eikä oikeen onnaa, jos joku täällä tietää siitä aiheesta niin neuvoja otan ilomielin vastaan :)

Punanen, kuvaatko musavideoita vai leffoja enemmän?
Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..

JenniThaApisFAni

juu oon nähny...videosta en niin pidä mut se kappale on loistavaa biletysmusaa!!! ;D
...sä olit perhonen jonka siivet eivät kauas kantaneet sä väsyit kylpyhuoneeseen....

rautalintu

Mutta kyllä Tuukkakin osaa tehdä huonoja, juonettomia videoita, esim. se Lowe Motor Corporation: Soul of a pagan-video
I think you're the same as me, take two sugars in your tea. You and I are gonna live forever.

jouhu

Mikäs se on?  :o
En muistaakseni oo nähny....Toisaalta, jos se on huono, niin eihän sitä, sitten.... Onko se bändi hyvä...?
Toisaalta Tuukka on varmaan tehny sen videon silleen, että yrittäny tehä siitä sen bändin näkösen....tai....jotain....(?)

rautalintu

Katso Pohjoismainen videolista lauantaisin 12:50 kakkoselta. Bändi on surkee...

-Tea_85

Kukaan ei oo täydellinen..
Ei Tuukkakaan voi aina onnistua.

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.