Rakas Toni!

Aloittaja petra, joulukuu 24, 2002, 05:02:15

« edellinen - seuraava »

petra

 :o  Apulanta bändi on aivan ihana! Miten te osaatte soittaa noin hyviä ja koskettavia biisejä, laulujen sanat oppii helposti kun niitä kuuntelee vaan tarpeeksi!!!! ::) Tulkaa joskus käymään elimäellä ette varmaan tiedä mikä paikka se on mutta ottakaa selvää ja tulkaa käymää täällä!!!!!!!  8)

Kristalliprinsessa

Mä kans tykkään Apiksesta kun niitten biisit oppii tosi äkkiä ulkoo, jos vaan jaksaa harjotella!!8!!#! Niitä on  niiiiiiin  iiihana laulaa, varsinki koulussa tunnilla. Sitte kaikki opet valittaa, mut ei se haittaa !111!!!!!###!!1

Ja Toni on ihana ja tuukka ja sit se yx, kuka se oli, no se rumpali kuiteski. paitsi sillä on rumat hiiukset. onko ne luonnonkiharat?+ mä haluun tietää???9 mihin niille voi kirjotttaa?? mä haluaisi kysyä tonilta yhtä jutskaa, kun se ei vieläkään oo soittanu vaik se lupas!12!!!!!!! Niin tosi ihanaa joulua kaikille apulannan pojille ja sit niillee roudareille kans!11!!!!!
Mä tiedän suakin väsyttää mut kirja täytyy silti loppuun värittää

Silti_Onnellinen

Kyllä huonosti on asiat jollei Sipen nimeä tiedä *pahastuu*
eikä sillä oo rumia hiuksia!
Oon limainen ja suomuinen..
Ja mun olo on VÄKIVALTAINEN..., mutta silti varmaan Onnellinen... Niin ihanasti itsetuhoinen ja suloinen...

salzaliini...

se rumpali on sipe ja se on ihana!! sipellä on mun mielestä ihanat hiukset! 8) ja ne on kaikki tosi ihania.

käy kattoon www.levy-yhtio.com osotteesta se osoite mihin ihanile immeisille voi kirjottaa. :) ku en ny satu ulkoo muistaa.

ja sitte vielä sen verran että mä rakastan ja apulannan musiikkia ja tuukkaa,tonia ja sipeä. apulanta on mun elämäni paras löytö.

Vilkku


Huomaanko minä nyt sarkasmia ? ;D
[ -You should see my scars- ]

juGe

Lainaa
Huomaanko minä nyt sarkasmia ? ;D


Nuoremmat täällä ei taida oikeen ymmärtää vielä ton sarkasmin päälle ;) (Veikkaan että tämä aihe poistuu täältä pian)  ;D

Kristalliprinsessa

Teit Vilkku ihan oikean päätelmän.

Pyydän anteeksi kirjoitustani  :-[ En ole oikeasti sitä mieltä. Olisi pitänyt vain pysyä hiljaa  :-X   (Mutta, kun sille fani, iikiik ym. postille on ihan eri osoitteet. En halunnut erityisesti pilkata ketään. No, ne jotka tajuaa, niin tajuaa.)

Hyvää Joulua tasapuolisesti kaikille, ollaan ymmärtäväisiä toisillemme. Itse en nyt oikein osannut. No, opetellaan yhdessä.

( Ja Sipen hiukset ovat oikeasti ihan jees.)
Mä tiedän suakin väsyttää mut kirja täytyy silti loppuun värittää

salzaliini...

tulihan se sieltä,kristalliprinsessa. 8)

allu86


  Loistavaa Kristalliprinsessa..:) juuri oikea asenne...

allu86


   No jooh...nyt tämä menee nyökkäilyksi.
   Ei kaikkea pidä välttämättä hyväksyä...
   Jos ette jo ole huomannut, niin itse auon päätä kaikille tollasille.

salzaliini..

allu,minä olen todellakin huomannut! :)

mä muuten tajusin tän systeemin ytimen vasta äsken...joo,nyt muaki naurattaa.. ;)

mansikki

 :( mä en oikeastaan tunne ketäänhän teistä.. :P
se on paha asia.  ;D
miksi ihmeessä kettää ei tustu miuu...  :'(
nyt hei oikeesti alkaa jo tuntuu pahalle...
Nyt on oikea aika kuunnella ilonaa. :'(
kun elämä murjoo.. :'(
*sniif*
kiitos, nyt jo!=)
._=*mansikki*=_.

KatjaR

Jos mie en olis mie, harkitsisin vittuilua.


Silti_Onnellinen

Voi luoja sentään, jos ymmärtää.... jne.
Oon limainen ja suomuinen..
Ja mun olo on VÄKIVALTAINEN..., mutta silti varmaan Onnellinen... Niin ihanasti itsetuhoinen ja suloinen...



Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.