KAIKKIKO?????

Aloittaja ripsari, helmikuu 06, 2003, 08:26:05

« edellinen - seuraava »

ripsari

onko täält kukaa kipeenä?mä oon ollu viimeset kaks viikkoo pois koulust...mikä ei sinäänsä mua haittaa ::)
apulanta rocks
anteeks noi mun kaikki paskat jutut :'(

vik

mulla alkoi pari viikkoa sitten korvatulehdus plus kuume, viime lauantaina iski allerginen reaktio korvatulehduslääkkeestä. (huuli, korvalehdet, ranteet jne mukavan turvonneita, nokkosihottumaa, kuumetta..) nyt syön antihistamiinia, kortisonia, uutta korvatulehduslääkettä ja buranaa (pää kipeä koko ajan) toistuvasti. kortisoni aiheuttaa iholle mukavia punaisia alueita jonkin vähäisenkin koskiessa sitä (esim vesi). mikäs täs.

päivystykseen olen kuukauden sisällä jonottanut nyt semmoset kuusi tuntia ja töihin on aina nolo soittaa että hei olen sairas, vaikka en sieltä koskaan ole lintsannutkaan.
koulussa en edes ole.
blah.

luulen, että mun yleiskunto on niin avuttoman huono että nämä taudit iskee aina niin hooseenä.
muista laittaa ovi lukkoon / muista sulkea ikkunat / vedä peitto silmillesi / jätä valot yöksi päälle.


Purppuraviittainen WeLhoTAr

Juu,olen miekin ollu kipeenä... flunssaa.tosi rasittavaa ku tuntuu ettei jaksais tehä mitään! :(
Surffaan poistoluiskalla kohti uutta taivasta.

vik

musta tuntuu siltä ilman mitään flunssaakaan. aina.  ::)
muista laittaa ovi lukkoon / muista sulkea ikkunat / vedä peitto silmillesi / jätä valot yöksi päälle.


Kristalliprinsessa

Joo, niinhän se tuntuukin ilman mitään sairauksiakaan. Mä oon myös sairas, kuumetta on ollu jo viikon. Alkaa pikkuhiljaa syömään tää jatkuva heikotus olo ja pääkipu. Sairaana ei oo mukavaa.
Mä tiedän suakin väsyttää mut kirja täytyy silti loppuun värittää

salzaliini:)

olihan tuota mullaki oksennustautia ja lämpöä ja flunssaa..nyt on vaa nuha,no,mulla on ympärivuotinen nuha että eipä se kyllä haittaa. ;)

tea

Mäki oon tässä ollu viikon kipiänä. kuumessa ja näin... meijän luokalta on kuulemma ollu puolet kipeenä! voi voi .. :-/ ...
  nyt on vähä liikkellä tämmöstä juu.
Pikaisia paranemisia kaikille sairastelijoille!!!

-taru

mulla oli viime viikolla influenssa.. hyvä ettei tullu keuhkokuumetta.. nyt mä ainakin voin ihan hyvin :)

Faarao_82

mull on ny pää ihan sairaan kipee  >:(
koulustakin oon ehtiny oleen poissa jo tänä keväänä just flunssan takia..
mutta ny voin ihan hyvin(jos ei tota helvetin päänsärkyä lasketa)

APIS ROCKS !!!!!!!!!!!!!!!!


Lerppa

kjäh kjäh, tulimpa tänne valittamaan syysflunssaani :P Onko joku muukin tällä hetkellä taudin riivaamana? :)
Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..

salza*

yep..minuahan tuo flunssa yrittää taas vikistellä.. mutta ei voi mitn..

jouhu

No, mä en ole... >:(
Mulla on jokin outo asia, että mä en sairastu...Siis varsinaista kuumetta en oo varmaan saanu kolmeen vuoteen. Mutta näitä nuha/yskä/kurkkukipuja on ollu...
Mutta tällä hetkellä ei ole mitään, paitsi, että on koko viiko ajan viluttamu ihan älyttömästi.

rautalintu

Minä sairastun myöskin todella harvoin. Viimeksi kunnon flunssaa ollut 4 vuotta sitten. Toisaalta hyvä niin.
I think you're the same as me, take two sugars in your tea. You and I are gonna live forever.

salza*

mä haluaisin semmosen kunnon 39asteen kuumeen, enkä mitää hikistä lämpöä. tulis kerralla kunnon kuume että joutus viikon vaan makaamaan sängyssä eikä sellasta että pari kuukautta putkeen jotain lämpöä.. :( *salzan viisaat kommentit*

Vilkku


Salza, sama juttu täällä. Mulla ollu lämpöä nyt reilu 3 viikkoa. On kuitenkin virus joten antibiootti ei auta, päivästä toiseen samaa inhottavaa oloa ja yskimistä. Paljon mielummin sairastaisin muutaman päivän kunnolla. Mulla oli töiden jälkeen lomaa 5 viikkoa ja niistä 4 menikin sitte sairasteluun :/
[ -You should see my scars- ]



Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.