Arvostatteko paljonkin...?

Aloittaja Lerppa, elokuu 13, 2003, 09:32:01

« edellinen - seuraava »

Lerppa

Arvostatteko paljonkin Apiksen poikia?
Tahtoisin tietää mitä te ominaisuuksia te niissä arvostatte? Ihmistä ja mielipidettä kun on niin monenlaista... Itse pistän nyt vain lyhykäisesti :)
Arvostan kaikkia yhtä paljon, mutta Tuukan jutut vaan osuu lähimmäs mua itteäni, se siis yli muiden!
Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..

wicked.

Arvostan kyllä. Ensinnäkin bändinä, ura on pitkä, keikkoja tehty miljoonasti ja levyjä myös, eikä meininki mielestäni missään vaiheessa ole mitenkään notkahtanut. (erilaiset ylä- ja alamäet suhteessa jos toisessakin on luonnollista, mikään bändi ei ole kyennyt tekemään ~kymmentä täysin yhtä hyvää levyä, tai mainitkaa ihmeessä jos mielestänne on.)

Käsittääkseni äijät ovat varsin mukavia faneilleen, ovat jotakuinkin aina kai olleet, vaikka noin suositun bändin soittajalla sekin homma on sitten ihan jokapäiväistä ja kokoaikaista, aina on joku kimpussa.

Ihmisinä sitten... En ole henkilökohtaisesti ollut kontaktissa, Simon ja Tuukan kanssa vaihtanut sanan tai pari keikan jälkeen joskus, mutta mutta. Joo. Kyllähän haastattelujen perusteellakin suht hyvän kuvan mielipiteistä jne saa.
Sanotaanko, että kaikissa on joo paljon sellaisia puolia joita ihmisessä yleensä arvostan ja ihailen, mutta viime aikoina varsinkin olen alkanut ihailla Tuukan työjuttuja, näitä videoita ja muita av-juttuja siis. Tuntuu tekevän sitä niin täysillä ja mielestäni ainakin hiton hyvin.

salzaliini*

^^ -allekirjoittaa- :D

elikkäs wickedin kanssa samaa mieltä, mutta lisäisin sen verran kun olen keikkojen jälkeen jokaisen kanssa jotain puhunut. ja sipe oli erityisen ystävällinen ja ihana kun ekan kerran livenä hänet näin. otettiin valokuvia ja puheltii kivoja, lähinnä siitä kuinka niiden keikalle on ikärajat ja niiden ois pitäny olla k-15 ;) myös me luvattii rokata ulkopuolella täysillä ja niin me teimme. myös otimme sipen kanssa ekat kuvat. [jotka on edelleen kehyksissä hyllyllä<3]

tonin kanssa puhuttii muutaman sanan verran keikan jälkeen ja se riitti mulle, koska tuukan kanssa juteltii pitkään vähän kaikesta... :) muummuassa keikan lavasteista.. tuukka oli todella ystävällinen myös [ja toni] ja tuli tuhlattua filmirullaa tuukkaan eniten.. ;)

sipelle olen voinut myös tekstiviestiä pistää jos on tullut jotain mikä mietityttää ja sipe on vastannut mulle viesteihin. [joita en hevillä poista kännykästäni.. :) ]

jep, ja tähän vielä että partasamilla on hauskat jutut!  ;D r0k.

*tuuli*

vähän lyhykäisempi vastaus kuin tähän astisilla.
en henk. koht. tunne apiksen poikii eikä voi sanoo kauheen ratkasevasti et ketä eniten arvostan. tuukka on aika hiljanen näin median suhteen ja sipe vaikuttaa ihan ok:lt mut toni on huumori veikko ja aina niin hymyssä suin joka ohjelmassa. sit sen kommenttei on kiva kuunnella ja juttui mutenki.

rautalintu

Minä myöskin arvostan heissä sitä, että jaksavat vieläkin vääntää keikkaa. Ja ne ovat vieläpä mahtavia keikkoja! Ei vedetä puoliunessa (ainakaan aina :)) Ottavat fanit huomioon ja jaksavat näitä kirkuvia teinejä. Itse en ainakaan kauaa kestäisi sellaista, mutta kai siihenkin tottuu.
Sipen kanssa olen muutaman kerran jutellut ja hän on kyllä äärimmäisen mukava ja rento tyyppi.
I think you're the same as me, take two sugars in your tea. You and I are gonna live forever.

jouhu

Mä arvostan apiksen poikii ihan sairaan paljon! En kyllä oo päässy tapaa henkilökohtasesti...Miten heitä pääsee jututtaa??
No, mä arvostan Tuukassa hänen paneutumistaan työhönsä. Siis tähän video puoleen. Hyviä hommia tekeekin. Tuukasta kyllä huomaa, että hän nauttii työn teosta.
Tonissa arvostan tätä omana itsenään olemista...No, onhan he kaikki tietenkin omia itsejään, mutta musta tää korostuu Tonissa hyvin...
Sipessä taas tätä rauhallisuutta, ei haasta riitaa yms. tällaista. Ja bändi kokonaisuutena on aivan mahtava!
Apulantaan, kun ei ihan heti kyllästy. Heillä on jokin tällainen omituinen muuntautumis kyky, kun luulee tässä olevan jo kaikki, niin pojat ovatkin keksineet jo uuden kiinnostavan "roolin" tai....miten tän sanoisi hienosti?
Osaavat yllättää aina mitä ihmeellisimmillä "tempuilla." Jos vaikka sanottaisiin näin..
Mä todellakin haluaisin päästä näkee heebot ihan kädestä päivää!!!! Kokeneet! Kertokaa miten päästä Tonin, Sipen ja Tuukan luo?????!

salza*

no keikkojen jälkeen jää oottelee sinne ni eiköhä sieltä joku tuu ja kohta kaikki.. :D

Myy

Siis siksi Apulanta on se mun bändi,kun ne on kaikilla osa-alueilla aina niitä parhaita! Ei oo vielä kertaakan tarttenu pettyä siihen bändiin. Niit mihii mä arvostan enemmän kuin ketään. Mä arvostan niiden rehellisyyttä, ahkeruutta (ei ole tarttenu venaa viittä vuotta seuraavaa julkasua tai kiertuetta,mistä suuri kiitos ku jaksaa painaa!), älykkyyttä (niil on oikeesti kaikkee elämää suurempia viisauksia), ystävällisyyttä faneja kohtaan (ei oo kusi vielä noussu päähän, aina muistoina keikoilta nimmareita ja poseerauksia,mä en ainaka varmaan kauaa jaksas tällasta hysteeristä fania niinkuin itte välillä oon ollu ). Ja on kiva kun jaksaa panostaa lavaesiintymiseenkin! Ne on niin älykkäitä,lahjakkaita,ahkeria,tyylikkäitä,sexyjä,mukavia,hauskoja...Ei oo vielä kertaakan tarttenu hävrtä niitä.

Silti_Onnellinen

niin se aina on... tuukan on ihan pakko tulla keikan jälkeen. ja sit lopulta tulee muutkin :)
Oon limainen ja suomuinen..
Ja mun olo on VÄKIVALTAINEN..., mutta silti varmaan Onnellinen... Niin ihanasti itsetuhoinen ja suloinen...

salza*

ja tuukka se o aina nii ihana<3 *ja tässä tulikin perjantain viisain kommentti* ;D

emmi

mäkin oon oikeestaan samaa mieltä wicked:in kanssa.
arvostan bändiä ja poikia.
En oo kyllä valitettavasti päässy kauheesti jutteleen poikien kanssa,mitä nyt tonin kanssa muutaman sanan vaihdoin viime ankkarockissa.
Toivottavasti joskus pääsis jutteleen vähän pidempäänkin...
älä tunnusta jos sattuu

hensi_apis_fani

mä oon myös samaa mielta wicked:in kaa...mut sit kirjotan ite myös että, musta se on hienoo et ne osaa olla sillee nii rauhallisii ainaki sipe...ja niil on järkipäässä eikä oo kusi noussu päähä...ja bändina se on tosiaaaaaan toosi hyvä ja taitava!!!ja se on vaa niin hYvin!!!!!!
minä tahdon ulos,tahdon ulos kattilasta!!!

punainen

Aivan.Se rauhallisuus mikä heistä säteilee on niin mielettömän upeaa!Ne ne jaksaa...Varsinkin Tuukka on ollut aina niin mielettömän huomaavainen,mulla on joka keikalata (paitsi yhdeltä) Tuukan nimmari!Vaikka vois silläkin olla parempaakin tekemistä se se jaksaa tehdä aina hyvän mielen mulle! :-* Onhan toki Toni ja Sipekin ollu aina mielettömän lämpimiä kun oon nähnyt! Ei siis oo noussu kusi päähän ja se on asia jota arvostan ehkä enemmän kuin musiikkia.

emmi

se on just tosi ihanaa ku ne jaksaa aina keikan jälkeen tulla jutteleen ja on tosi mukavia!
älä tunnusta jos sattuu

KatjaRock

No onhan ne mutta se on niien työtä.  :P
Time goes on, I wont.



Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.