Arvostatteko paljonkin...?

Aloittaja Lerppa, elokuu 13, 2003, 09:32:01

« edellinen - seuraava »

rautalintu

Kattokee vaikka
http://www.mtv3.fi/urheilu/hiihtolajit2002/suomalaiset.shtml?lumilautailu
sielä löytyy pieni esittely kaikista lautailijahuipuistamme
I think you're the same as me, take two sugars in your tea. You and I are gonna live forever.

KristalliEnkeli

Mäkin voisin osallistua tohon "aiheen palauttamiseen takas", vaikkei tos snoukka aihees oo todellakaan mitään vikaa. itekin oon muinoin snoukannu, mut polvet meni paskaks (...lajin mahdolliset haittapuolet)

Nii, siis kuinka paljon arvostan Apulantaa; Ensimmäisenä tulee mieleen ylipäätään heidän musiikkinsa, joka todella vie mukanaan (must tuli Apisfani heti parin biisin jälkeen :), no ainaki melkein ) ja sit toiseks se ettei hemmoilla ole kusi kummoisemmin noussut päähän, Tuukka ja Sipe varsinkin ovat hyvin "jalat maassa" tyyppejä.
Jätkät myös vääntää keikkaa hyvään malliin, eikä ykskään keikka oo jättäny kylmäks

Must tuntuu  et kun on Tonin ja Tuukan nähny stadis pariin kertaan "ihan tavallisten ihmisten" joukos ni jotenki sillo tajus et nehän o tosi symppiksiä tyyppei, Toni varsinki  :)

Mä arvostan koko APULANTAA tosi paljon ja toivon et ne jatkaa uraansa vielä tooosi piiitkäään....
:: I don't care what you think
Unless it is about me ::

*tuuli

vaikken oikein tiedä mistä tässä on nyt kyse niin sanompahan silti että mä lumilautailen ja se on aivan ihana harrastus!

KristalliEnkeli

aihe on pari kertaa karannut, mut toisaalt se tuo aina vaan lisää mielenkiintoo... :D

*tuuli

hehhehhehhehhee.... ;D no en mä kuitenkaan iha ulalla ollut.  ;D

hensi_apis_fani

on se joo muutaman kerran karannu..:D mutta ei se haittaaa....juu no nyt mä tiiän kuka se erätuli on...hihiii...
minä tahdon ulos,tahdon ulos kattilasta!!!

virtahepo

Mä kyl toivon et apis tajuu lopettaa ajoissa.Kunniakkaasti ennen ku menee matsku iha paskaks..

Wirtabiuha

Niinpä!

Mä ainakin lopettaisin kun ois huipulla!
Pöydällä palapeli
Takana hyvä veli
Ilo hajoaa vaatimukseen

hensi_apis_fani

niimpä...mutta ei ihan viälä... ;D

KristalliEnkeli

mä en ees uskalla aatella sitä et Apis lopettais, nytkin jo toisaalta kaipailen uutta...siis uutta matskuu....mut kyl mäkin toivon et ne lopettaa ajois, huipulla....mut hei, joo, please ei puhuta tästä lopettamis aiheesta enää, jookosta?  :)

virtahepo

Noh, toivotaan ettei pojat vielä lopeta..

virtahepo

Ja tuosta uudesta matskusta..Jotta mä ainaki maltan odottaa kunnon matskuu pitkäänki. Koska en haluu mitää kiireessä kokoon raapastuu paskaa.Ei sellasest saa mitää irti.

hensi_apis_fani

toi on kyllä ihan totta..mä yhdyn tohon..

Ronjaronjanen

Niinpä. Onhan hiekastakin jo kohta vuosi, mutta ei mitään kiirettä uusien levyjen kanssa mun puolesta varsinkin kun tuli toi sinkkukokis nytten. Ja etenkin näin keikan jälkeen on helppoa ammentaa uusia kiksejä vanhoista ja tutuistakin biiseistä..apulantahan kestää hyvin kulutusta.. :D

jouhu

Niin, ei sitä uutta matskuu varmaan tuu vähään aikaan, kun toi sinkku kokoelmakin ilmsetyvasta pari päivää sitten. Mä luulen, että kyllä tässä jonkun aikaa pitää odottaa ennen, kuin tulee jotain uutta.

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.