Arvostatteko paljonkin...?

Aloittaja Lerppa, elokuu 13, 2003, 09:32:01

« edellinen - seuraava »

jouhu

EI!
Joensuu on paikka jossa ei tapahdu mitään!

KristalliEnkeli

Tiesittekö, että Pieksämäki on joskus virallisesti valittu Suomen Tylsimmäksi paikaksi...
:: I don't care what you think
Unless it is about me ::

Wirtabiuha

enpä tiennyt en...
Tavallaan vois olla ihan jees jos asuis jossain vähän pienemmässä paikassa, kun täällä on ihan joka mesta täynnä eläimiä, siis ihmisiä... ja jos jonnekkin menee niin joku hyökää stiletin kanssa kimppuun että mitä vittua sä täällä, meiän mesta... - paitti spuuki talolla, se oli hyvä mesta, kettu kun menivät purkamaan sen!
Pöydällä palapeli
Takana hyvä veli
Ilo hajoaa vaatimukseen

Lerppa

Nii Wirtis tulikohan mieleen että Spuukitalo oli nimenomaan meidän, siks siellä ei ollut muita :P
Nojoo, mä tykkäilen olla mökillä just siks että se on pieni sellanen yhteisö... Outoa aina tulla sieltä takas Hesaan :)

--
Mitähän muuten kävis jos poistaisin ton alotusviestin...? häviäiskö koko aihe?
--
Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..

rautalintu

Ei kun se viesti vain poistuu. Ei koko aihe.
I think you're the same as me, take two sugars in your tea. You and I are gonna live forever.

hensi_apis_fani

no eipä tääl salossakaan kauheest mtn tapahdu...aina vaan yhtä harmaat ja tylsää...
minä tahdon ulos,tahdon ulos kattilasta!!!

Ronjaronjanen

No hyvinkäällä varmaan tapahtuu jotain. jossain. mutta mä olen aina niin ulkona kaikesta että mulle ei ikinä tapahdu mitään.. :D

Jonkun aikaa olis varmaan ihan kivaa asua jossain pienemmässä kylässä, mutta lopulta mua alkais varmaan ärsyttää että aina kaikki tuntis kaikki ja olis tietävinään toisistaan kaiken eikä minnekään vois mennä ilman että tulee tuttuja vastaan.

Me ollaan jouluksikin menossa mökille, mikä on ihunaa kun saa olla ihan rauhassa. Tuntuu aina että melkein kaikki mun ikäset vihaa mökkeilyä, mutta mä viihdyn kyllä ihan hyvin siellä.

puska

niin, se on kyllä erittäin ahdistavaa...
kun täällä raahessakin keskustaan lähtee, niin voi kyllä olla vasrma että tuttuja näkee. ei saa olla oikeastaan rauhassa missään.
- Ois vaan sorsa.
- Niin! Semmonen sairaalasorsa!
- Nii.. ja makkais vaa.

Lerppa

Nii se on kyl ihan hyvä puoli että Hesassa ei kukaan tunnista :)
Voi steepoilla missä hynttyissä vaan ja räpsiä kuvia lähes rauhassa ;D Paitsi kyllä mä sieltä pari kauppiasta "tunnen"... ku aika usein tulee käytyä joissain samoissa liikkeissä/kahviloissa.

Wirtabiuha

No, en mä tiedä, kyllä hesassakin törmää puolituttuihin tosi usien, ihmiset tulee silleen että mooi! muistatsä mut? ---öö en...  ja sitten me ollaan muka nähty siellä ja täällä.. Mä vedän taas asenteella, Mitään, mitä ei muista ei tarvitse tunnustaa tehneensä! - ainiin, ja pari kyttää tunnistaa mut, ja kari benner, stockmannin rikosetsivä... mä miitään ole tehnyt!
Pöydällä palapeli
Takana hyvä veli
Ilo hajoaa vaatimukseen

Lerppa

niinno ainahan sitä välillä joitain tuttuja tulee vastaan, mutta ei kuitenkaan niin että joka toinen tuntis, niinkun pienemmillä paikoilla...

hensi_apis_fani

sama tääl salos...ihan aina ku menee jonnekkin ni jossain on joku tuttu tai vähemmän tuttu...
minä tahdon ulos,tahdon ulos kattilasta!!!

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.