voisko joku kertoo..

Aloittaja voisko joku kertoo..., joulukuu 25, 2003, 01:28:19

« edellinen - seuraava »

voisko joku kertoo...

haluaisin tietoa yhdestä apulannan levystä... levyn on julkaissut EMI.. kansi on väriltään valkea/vaalean punainen.. ja levy sisältää kappaleet ; Circles,Within,Hell yeah,Incomplete,Snakes,Bring me down,Falling,Human desert,Hours ja Twin Peaks... haluaisin tietää levyn noin. arvon ja valmistus vuoden... ja jos tietoa löytyy, niin montakohan kappaletta levyä on valmistettu? suuri kiitos jo etukäteen  :)

blind_eye*kone kettuilee*

minulla on nuo kappaleet Apulanta:Import- levyllä, ja kansi on kylläkin samanlainen kuin Syitä ja seurauksia-levyllä.. levy maksaa kait saman verran kuin muutkin Apiksen levyt (korjatkaa jos olen väärässä??) ja se on valmistunut vuonna 2002... eli nuo biisithän on samat kuin h10:ssä mutta vaan enkuks laulettuna... noh. mutta toivottavasti tää autto ees pikkasen  :)

taika

sehän on se lannan ihan ulkomaankielinen pläjäys. Valmistusvuosi 2002. Kyllähän niiitä saa vielä kaupoista (?) tietääkseni joten ei sillä oikein mitään arvoa ole. Viisaammat kertokoot että kuinka monta levyä on valmistettu.
syö vitamiineja niin sinusta tulee iso ja vahva...

taika

blind_eye oli mua 22 sekunttii nopeempi. Hitto.  :-/
syö vitamiineja niin sinusta tulee iso ja vahva...

rautalintu


Onko siinä dvd-kannet vai tavalliset cd:n kannet. Lukeeko kannessa jotain muuta kuin biisien nimet (jos niitäkään edes lukee?)
I think you're the same as me, take two sugars in your tea. You and I are gonna live forever.

levyssä on dvd:n kannet... kannessa ei lue muuta kuin apulanta ja toisella puolella on vain kappaleiden nimet..  jotka ovat samat kuin Importissa...

RAUTALINTU ...  juuri tuo levy..

yzeR

Lainaalevyssä on dvd:n kannet... kannessa ei lue muuta kuin apulanta ja toisella puolella on vain kappaleiden nimet..  jotka ovat samat kuin Importissa...

Meneppä tuonne julkaisut-> demot ja promot ja vertaa siihen alinna olevaan. Jos on sama levy niin sitten kyseessä on AL:n luultavasti harvinaisin virallinen julkaisu. Tosin dvd-koteloisessa kai pitäisi lukea tuo pitkä esittelytekstikin? (ja tuo sivuilla vielä oleva kappalelista on kai ilmeisesti väärin)

kiitos, yzeR ... sama levy.. ja pitkä esittelytekstikin löytyy.. sivuilta löytyvä kappalelista on hieman virheellinen.. kappaleet ovat väärässä järjestyksessä... mutta kaikki kappaleet kyllä löytyvät levyltä.. tänä vuonna tuli kyllä mieleinen joululahja  :)

taika

se on ain hyvä juttu että tuli 'kyselijälle' mieluisat lahjat pukilta..
syö vitamiineja niin sinusta tulee iso ja vahva...

Silti_Onnellinen

muuten tuota Import-levyä myytiin muistaakseni viidellä eurolla, kun oli jotain ALE-hässäkkää...Jokatapauksessa ihan sairaan halvalla. Itse ostin sen silloin, kun maksoi vähän enemmän.
Oon limainen ja suomuinen..
Ja mun olo on VÄKIVALTAINEN..., mutta silti varmaan Onnellinen... Niin ihanasti itsetuhoinen ja suloinen...

jouhu


salza01

täällä oulussa sen importin sai kolmella eurolla. itse ostin sillon ku se oli 8€.
..miksi rakkaus ei voi riittää, vaan siihen pitää ongelmia liittää. sydän särkyy tässä pelissä. on nin vaikeeta vaan poistua ja kiittää.. <3

varis

3 euroa!!!  :o
Mä ostin sen sillo ku se makso viel jotain 17-19 euroo....
Varo räkää

salza01

niinku tossa lokakuussa anttilassa oli jotku ihmee alennukset. ja sit tuo import oli eriksee ALE-hyllyssä ja se oli 3€. ostettii sitte kaverille se synttärilahjaks.
..miksi rakkaus ei voi riittää, vaan siihen pitää ongelmia liittää. sydän särkyy tässä pelissä. on nin vaikeeta vaan poistua ja kiittää.. <3



Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.