voisko joku kertoo..

Aloittaja voisko joku kertoo..., joulukuu 25, 2003, 01:28:19

« edellinen - seuraava »

emmi

mäki ostin sen import levyn anttilan alehyllystä 3 eurolla!!  :P
älä tunnusta jos sattuu

Lerppa

Ma tahon kans! :)
Mikäs kauppa se olikaan? ;D
Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..

blind_eye

mä ostin sen myös sillon kun se makso jotain vähän alle 20€... mä en oo huomannutkaan että se noin halpa olis...? ei ainakaan täällä (free record shopissa) mut en sitte tiiä anttilasta kun en oo käyny kattoon...   :o
tiedän, että minulla ei ole sitä loputonta sananvaltaa

Ronjaronjanen

Täällä Hyvinkään anttilassa on myöskin ollut sitä myynnissä tosi halvalla (alle 5€) useaankin otteeseen.

KristalliEnkeli

heh, halvalla näköjään lähtee joissakin paikoissa kyseinen levy
:: I don't care what you think
Unless it is about me ::

salza01

no joh. tossa syksyllä ku ouluun tuli tää free record shop ja mentii sit porukalla kattoo et onko siellä halpaa.. joo-o. tsekattii vaa parista levystä hinnat ja lähettii samantien anttilaa ostelee levyjä. anttilasta minä ostan aina kaikki mun levyt.
..miksi rakkaus ei voi riittää, vaan siihen pitää ongelmia liittää. sydän särkyy tässä pelissä. on nin vaikeeta vaan poistua ja kiittää.. <3

emmi

mäki vähä ihmettelin että miten helkutissa tää apulannan levy on tossa midprise(vai mikä ny onkaa) hyllyllä ku ei niitten levyjä oo koskaan sielä, kyllä sitä siinä vähän aikaa ihmetteli ja aatteli et onks tää ny jotain unta  ;D
älä tunnusta jos sattuu

puska

niin...ehkä se enklanninkielinen ei mene vain niin hyvin kaupaksi...
- Ois vaan sorsa.
- Niin! Semmonen sairaalasorsa!
- Nii.. ja makkais vaa.

hande^

voi olla.. mulla toi Viper Spank ja on ne biisit iha kuunneltavii, mut kyl toi suomenkielinen Apulanta on edelleen ykköstä! ;D
Multa lähtee järki, vaikkei sitä ollutkaan

blind_eye

mullakin on viper spank, mutta kyllä mäkin tykkään enemmän suomenkielisestä apiksesta....  ;D
tiedän, että minulla ei ole sitä loputonta sananvaltaa

taika

Mustakin ulkomaankielinen AL on iha jees, mut kyllähän se paremmin suomeksi menee.  8)
syö vitamiineja niin sinusta tulee iso ja vahva...

emmi

kyllä se on munki mielestä parempaa se suomalainen apulanta :)
älä tunnusta jos sattuu

salza01

mutta se viper spank on kyllä niin loistava levy. *lähtee kuuntelemaan*
..miksi rakkaus ei voi riittää, vaan siihen pitää ongelmia liittää. sydän särkyy tässä pelissä. on nin vaikeeta vaan poistua ja kiittää.. <3

emmi*

mulla ei oo viel viper spank:ia :(

salza01

EIKÖ? no kantsii kyllä ostaa!

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.