Toni-nukke

Aloittaja Tappaja, huhtikuu 04, 2004, 09:12:43

« edellinen - seuraava »

puska

Joo, Iltishän sutten tänään pitää ostaa, ihan vain tuon takia. Voi voi. On se Toni ihana:D. Ihan pakko vaan saada semmonen!
- Ois vaan sorsa.
- Niin! Semmonen sairaalasorsa!
- Nii.. ja makkais vaa.

jouhu

Miekin aattelin leiakt ne hoitsu- ja army Tonin, mutta mullekkin varmaan tulee jotain valitusta. Toisaalta voishan aina sanoo jotain tapaan, että "kato nyt tätä! miten tätä voi olla vastustamatta"

Mie meinasin ostaa sen tv-maailma lehden, mutta juuri viime hetkellä päätin olla ostamasta. Nyt harmittaa, kun ei sitä näy olevan enää missään. :(

Tappaja

Voi jouhu-raukkaa. Sääntö numero 43: Osta jokainen lehti, jossa vilahtaakin Tonin naama. Tai Tuukan tai Sipen, riippuu ihan tapauksesta.

jouhu

;D
Niinpä kai pitää tehdä vastaisuudessa.
Eli, nyt heti ostaa mix, kun siinä on jotain Tonista ja Irinasta.

Oon huomannu, että mulle on tullu uus pakkomielle. Jos jossakin ohjelmassa on joku pikkunenkin juttu apulannasta tai jostakin heistä yksittäin, niin mun on pakko nauhottaa koko ohjelma.

Vilkku

Hei tänpäiväsessä Nyt-liitteessä on ne molemmat nuket ;)
[ -You should see my scars- ]

mustaenkeli

:( :o  mäpä sainki synttärilahjaks sellasen ToNi nuken.. tosin se on aika kummallinen,mut sain kuitenki... Tiia anto sen mulle.. Tiia on oikee super ystävä.. <3 ..jooh.. me ollaa sellasii..xD
niit nukkei saa heinolast  ???siit yhest pikku puodista sielt kadun varrelta.. ei vaa... oikeesti niit saa heinolan lelukaupasta... :-*
eikä maksa hirveesti..
munarikasta pääsiäistä teille homot  :'(... ja tietty tytöillekki:D
ehe-ehe.. mä meen munalle.. heippa.. rakkaat:) *pusipusi* :) ;) :D >:(

jouhu

Ai, sellanen oikee nukke? :o
Miekin haluun sellasen!
Nojoo, hyvee pääsiäistä kaikille munkin puolesta! :-*

puska

Voi vittu, nyt kyllä mustaenkeli kusetat:D!
Minullekin semmonen! Pitääkö tästä reissata Heinolaan. Tai joku siellä asuvahan voisi lähettää sieltä minulle semmosen (vih vih).
Ei, ei tuo voi olla totta! En usko, eeen.
- Ois vaan sorsa.
- Nii.. ja makkais vaa.

emmi

kyllä ton ny tyhmempikin pitäs tajuu et se kusettaa, ei niit nukkei mistään saa... :)
älä tunnusta jos sattuu

blind_eye

LainaaOon huomannu, että mulle on tullu uus pakkomielle. Jos jossakin ohjelmassa on joku pikkunenkin juttu apulannasta tai jostakin heistä yksittäin, niin mun on pakko nauhottaa koko ohjelma.
Mulla on vähän sama 'vika'  ;D
tiedän, että minulla ei ole sitä loputonta sananvaltaa

Tappaja

musta enkeli juu varmaan.. Tuskinpa sulla mitään Toni nukkee on.. Perkele onko?! Pakko saada.. Älä valehtele..!!

puska

No minä en ainakaan tuommoiseen usko. Lelukaupassa, voi jee. Tuskimpa vaan.
- Ois vaan sorsa.
- Nii.. ja makkais vaa.

jouhu

Jee, blind_eye! :D Olemme samalla aaltopituudella.... :)

[tuuli]

niin kukapa viisi vuotinen lapsi nyt Toni nukella leikkisi ;) JOS nyt niitä nukkeja olis, niin niitä varmaan myytäis jossain ''apulanta-fan-shop'' :ssa ;)
allekirjoittanut

blind_eye

LainaaJee, blind_eye! :D Olemme samalla aaltopituudella.... :)
Tottakai  :D
tiedän, että minulla ei ole sitä loputonta sananvaltaa

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.