Apulanta Sukkaa

Aloittaja Apulanta Sukkaa, maaliskuu 03, 2004, 08:55:43

« edellinen - seuraava »

Silti_Onnellinen

jouhu, puska, salza, tuuli, maikki, blind eye ja minä...  ;D

kyllä tähän maailmaan viel yks "lantapäät -yhteisö" mahtuu.. *heh*

voidaan sit aina apulannan keikoilla kirjottaa otsaan "lantapäät", niin tunnistetaan toisemme  ;)
Oon limainen ja suomuinen..
Ja mun olo on VÄKIVALTAINEN..., mutta silti varmaan Onnellinen... Niin ihanasti itsetuhoinen ja suloinen...

[tuuli]

meillä tosiaan näitä ry:itä riittää. mutta eipä niistä haittaakaan ole ollut, ainakaan tähän mennessä.  ;)

mun ei tarvi edes kirjotella mitään ku oon sen verran lantapäännäkönen että kyllä muut lantapäät tunnistavat.  ;D
allekirjoittanut

Maikki.

Joo, pitääpä muistaa kirjottaa ;D!
'.. I'm sorry for what I did ..' <3

punainen

Mulla kyllä on ollut harvoin vaikeuksia löytää kaltaisiani eli "lantapäitä".Viimeisin löytöni on yks seskaluokkalainen pikkupoika jonka ei tarttenu kuin kattoa mua ja hymyillä mulle ja mä vaan tunsin heti et toi on meikäläisiä. Sitte menin juttelee sille ja arvatkaa vaan tyypin lempibändi!Ja nyt ollaan hyvii ystävii.En mä tiedä mistä senkin näkee et toi on samalla lailla pipi kuin mä. Ehkä se oli vaan jotenkin niin erilainen kuin muut,tyyppi joka uskalsi olla oma itsensä.

Tunnistattekohan mut lantapääks jos kadulla kohdattais?

jouhu

Todennnäköisesti. :D
Minkä näkösii ovat lantapäät? Vois tunnistaa paremmin, jos tietää tuntomerkit. ;) Mutta kyllä sen huomaa, jos näyttää oikein kunnolla olevansa lantapää.
Itse en omasata mielestäni näytä, niin lantapäältä, kuin voisi.

puska

Lantapään tunnistaa kilometrin päähän tuoksusta :D
- Ois vaan sorsa.
- Niin! Semmonen sairaalasorsa!
- Nii.. ja makkais vaa.

jouhu

Nin tietysti, mutta entä ulkonäöllisesti?

[tuuli]

lantaa päässä ;) ja mun suhteen se on siellä sisällä
allekirjoittanut

jouhu

Pitääpä sitten ruveta kattoo toisten päitä ja aukomaan ihmisiä, että näkee onko heissä lantaa. ;)

puska

No moottorisaha vaan mukaan ja päitä aukomaan! No eeei semmosia  :)
- Ois vaan sorsa.
- Niin! Semmonen sairaalasorsa!
- Nii.. ja makkais vaa.

Silti_Onnellinen

lantapäät on ihan erityisiä ihmisiä (sellaisia, kun me  ;D)
...
se on muuten hienoa, kun aina tekee niitä hengenheimolais löytöjä..meinaan kun huomaa, että heiiiii toihan on ihan pöpi ja pää pipi ja lantaa tulee ulos korvistakin  ;)
Oon limainen ja suomuinen..
Ja mun olo on VÄKIVALTAINEN..., mutta silti varmaan Onnellinen... Niin ihanasti itsetuhoinen ja suloinen...

[tuuli]

juu eiköhän lantapäät ole aika helposti tunnistettavissa. meideän pitää sit varmaan kehittää joku oma tervehdys että muut ''epälantapäät'' varmasti tajuaa keitä me olemme ;)
allekirjoittanut

jouhu

Täälläpäin ei varmaan kauheesti sellasii ihmisii ole... :-/ Tai kyllähän niitä varmasstikkin on, mutta eiole tullu mun kohalle...

[tuuli]

ei ole täälläkään näkynyt ???

mutta kuka nyt tuppukylään eksyis ;)
allekirjoittanut

jouhu

Niinpä.
Mutta pitääpä varmuudenvuoksi vähän katella ympärilleen.. :)

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.