:'(voi kili..

Aloittaja piupau_muovia, toukokuu 17, 2004, 09:11:25

« edellinen - seuraava »

piupau_muovia

älkää repikö päätä minulta, jos sanon, et hiekka oli aika pettymys..ja toni on kuulemma antanut lausunnon, et biiseissä ei ole ennen sitä levyä ollut kunnollista sisältöä..minkä muun takia apista edes kuuntelisi, jos ei sanojen? biisithän ei ole kovinkaan musiikillisesti taidonnäytteitä, mutta ne sanat. oon varma, et pystyn joka hetkeen löytämään jonkun biisin apulannan vanhemmasta tuotannosta..pojilla on nyt paljon näytettävää tuon uuden levyn kanssa..kaikki on mennyt alaspäin since akkm..
i`m so sorry
i`m feeling little blue
why does all the shit
burrie me? i try
 but i cant find you!!
missee ootte pojat? :( :'(

Lerppa

Sehän riippuu täysin siitä, että miten sanat itse ymmärtää.
Mä näpräilen lyriikoita huvikseni toisinaan, ja välillä joku sanoo että hitto miten syvällisen hieno ja plaaplaa, vaikka välttämättä sen kohalla en ole yrittänyt yhtään mitään, eikä se sano itselleni mitään x)
Ja sitten taas joku juttu, mikä itestäni tuntuu sellaselta hienolta ja ajatellun mahtavalta, ni muut saattaa ohittaa sen ihan vaan roskana ;)

Eli sitä yritän sanoa, että joku lyriikka sanoo Sulle paljon, vaikka välttämättä Tonille ei. -ja toisinpäin.
Veikkaan että noi alkupään lyriikat voi olla tekastua syvällisyyttä Tonille, vaikka meille ei. Ja Hiekka-levyn aikana lyriikat on mahdollisesti tehty enemmän ajatuksella, vaikka juuri se ajatus ei välttämättä välity kuulijalle, mitä Toni on mielessään kelannut.

Lainaaet biiseissä ei ole ennen sitä levyä ollut kunnollista sisältöä..
Eli sisältöä ei ole ollut Tonin mielestä. Vaikka jonkun muun mielestä on. Ihmismieli on outo :)

Hohhoh... että mä osaanki olla sekava :D
No jos nyt joku tajus mitä meinaan niin hyv...ä.
Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..

puska

#2
Tuossa olen vähän piupaun kanssa eri mieltä, että Apulannan biiseissä ei olisi muuta kuin ne sanat. Ok, tärkein osa heidän biisejään ne minunkin mielestäni ovat. Mutta kuunnelkaapas vaikka Heinola 10:kin. Upeita melodioita, Toni käyttää ääntään upeasti, hienot sovitukset. Kyllä he hommansa osaavat.

Ensimmäisen kerran kun Hiekkaa kuuntelin, olin hyvin pettynyt. Tuntui, että pojat ovat menettäneet sen kapinansa ja raivonsa. Mutta kyllä sekin sitten muutaman kuuntelukerran jälkeen kuulosti hyvältä. Mutta kyllä se mielestäni huonoin heidän levynsä on. Ehkä tämä mielipide johtuu vielä oman "kapinaivaheeni" päällä olemisesta. En kyllä tällä hetkellä usko, että se minulta tulee mihinkään katoamaan,koskaan. Punk as fuck and rock 'n' roll forever man!
- Ois vaan sorsa.
- Niin! Semmonen sairaalasorsa!
- Nii.. ja makkais vaa.

jouhu

Täytyy kyllä minunkin tunnustaa, että hiekka on tähän astisista levyistä se....huono tasoisin. Vai miten sen nyt kauniisti sanoisi?
Mutta kyllä hiekalta löytyy sitä vanhaa hyvääkin.

Maikki.

Minusta hiekka on ihan hyvä levy. Ehkä vanhemmista jotkut on vähän parempia, mutta mie kyllä tykkään hiekastakin. Ainkin useimmista kappaleista siinä. :)
'.. I'm sorry for what I did ..' <3

Lerppa

Mun mielestä Hiekka on hyvä, ei mitenkään hirveästi huonompi. Mä rupesin just tässä ajattelemaan että mikä on hyvä ja huono, niin totesin että ne on kaikki jotenkin niin samalla viivalla, että on vaikeeta erotella mitenkään. Mutta lopputulos oli kuitenkin se, että Hiekka tulee viimeisenä... ::)
Vaikka kyllähän seki menee aikalailla fiilisten mukaisesti :)
Hiekka poikkee musta tosi paljon muusta Apiksesta..
Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..

punainen

Mullakin hiekka tulee viimeisenä,vaikkei huono olekaan.Levy tuntuu vaan jotenkin hiotummalta kuin muut,jotenkin aikuisemmalta.Sanoituksetkin on jotenkin universaalimpia, tai ööö miten sen nyt sanois ::)mun mielesetä vanhois kappaleis oli enemmän sellasta ahdistusta,kaipuuta,repäsevyyttä ja viattomuutta jotka koskettaa enemmän tällasta ahdistunutta ja pientä ihmismieltä (ei sillä et hiekka ei koskettais).

Mutta eikös sama juttu ole vähän joka bändillä ja niinkuin Sipekin sanoi aina jos bändi kehittyy se kehittyy huonompaan suuntaan. :-/Ei muutosta voi väistää ja onhan se hyvä et Apis ei ole lähtenyt tekemään toista AKKM jos kerta fiiliksiä ei ollut siihen.Paras tehä sitä miltä sillä hetkellä tuntuu hyvältä ja luontevalta.

Mä luulen et sitte joskus vuosien päästä se Hiekka lättykin alkaa näyttäytyä uudessa valossa ja silloin ehkä maistuakin paremmin.Tietty olis kivaa jos uusi matsku olis vähän repäsevämpää ja yllättävämpää,kyl Apulannalla siihen riittäis tehoo mut uskaltaako ne...
Destroy the mind,destroy the body,but you can't destroy the heart!

http://myysteerio.friendtest.com

KatjaRock

minun mielestä hiekka on hyvä levy, mutta huono siihen nähden mitä odotin siltä. jumala esimerkiksi on edelleen ihan vidun hyvä, sen takia ehkä odotin koko levyltä liikaa.

ja akkm on kuitenki all time favorite. siis ihan kaikista albumeista mitä oon kuunnellu. ja siis kaikilta pändeiltä. ei siihen voi edes verrata kaikkia levyjä. :) Mestariteos.
Time goes on, I wont.

blind_eye

Lainaaakkm on kuitenki all time favorite. siis ihan kaikista albumeista mitä oon kuunnellu. ja siis kaikilta pändeiltä. ei siihen voi edes verrata kaikkia levyjä. :) Mestariteos.
Aivan samaa mieltä  :D
tiedän, että minulla ei ole sitä loputonta sananvaltaa

[tuuli]

Tuosta Hiekasta.
Hippo on aika hyväbiisi. Se on sellanen ''tuska-örvellys'' niinkuin vanhempikin apis. Muuten toi Hiekka-levy on vähän liian poppis..... Valas on kaunis kappale muttei niinkään apulantaa. Kuiteski sen levyn arvoa mun silmissä nostaa ne biisien sanat. Hiekassa on hienot sanat ( kivusta nautintoon on matkaa pelottavan vähän!!! ) ja muissakin.

PLASTIK ON PARAS LEVY!!!!
allekirjoittanut

puska

Plastikistahan on herra Wirtanen joskus sanonut jotenkin näin: "se on semmonen Kauko-setä kokeilee tietokoneen eri toimintoja -juttu."
Kyllähän siinä kieltämättä se tetokoneen sivumaku löytyy. Mutta helkutin hyvät jousisoitot (en keksinyt tuohon mitään hienoa musiikillista termiä).
Ei siitä osaa sanoa onko se paras vai huonoin. Vai siltä väliltä. Se on jotain erilaista kuin kaikki muut alpyymit.
- Ois vaan sorsa.
- Niin! Semmonen sairaalasorsa!
- Nii.. ja makkais vaa.

jouhu

Mikään levy ei ole huono, mutta mulla nousee tällä hetkellä, apulannan levyistä, plastik ja AKKM.

[tuuli]

#12
akkm on hyvä.

siinä raita numero 4 muistuttaa ensikuulemalta tyrävyön biisiä uskoin niin. ( muistaakseni se oli uskoin niin jota se muistutti, mutta saattoi se olla kipua ja tuskaa:kin.  ;) ) hyi hyi, on tainnut tyris kopioida ;)

plastik on tosiaan just tollanen erilainen. siinä on melkosesti noita ''tietokone kokeiluja'', mut ne sopii niihin biiseihin hyvin. tervetuloa on ihan huippu biisi!!!

vinkki; kokeilkaa joskus laulaa tervetuloa: kertosäe hitaasti ( ilman minkään laista soitinta ) täysin nuotin vierestä. se on hauskaa!  ;D
allekirjoittanut

puska

Tästä nyt varmaan saan turpaani jossain mutta sanonpas kuitenkin.
Eräs minun kaverini kerran sanoi, että Apulanta ja Tyrävyö ovat ihan samanlaisia. Siitäkös minä suivaannuin. Mutta kun aloin miettimään asiaa tarkemmin, huomasin yhtäläisyyksiä.
Minusta vaikuttaa siltä kuin Tyrävyö tuliki ikäänkuin muutaman vuoden apulantaa jäljessä.
1999 Tyrävyö kuulostaa samantapaiselta kuin Apulanta vuonna 1996-1997. Ja nyt myöhemmin tuntuu kuin tämä sama "seuraaminen" olisi jatkunut. Että varmaan Tyrävyö kuulostaa muutaman vuoden kuluttua samalta kuin Apulanta nykyisin.
- Ois vaan sorsa.
- Niin! Semmonen sairaalasorsa!
- Nii.. ja makkais vaa.

jouhu

Ehkä tyrävyö pitää apulantaa esikuvanaan? ::)



Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.