:'(voi kili..

Aloittaja piupau_muovia, toukokuu 17, 2004, 09:11:25

« edellinen - seuraava »

punainen

hmm..vaikee tietää onko bändi matkinut Apulantaa (ehkä alitajuisesti...) vai onko muutos musiikin suhteen ollut vain luonnollista kehitystä bändille...Tiedä sitten. ::) tykään kyllä Tyrävyöstä mutta se oma juttu taitaa bändillä olla vielä hakusessa
Destroy the mind,destroy the body,but you can't destroy the heart!

http://myysteerio.friendtest.com

puska

Mutta eivät he ainakaan ulkoiselta tyyliltään Apulantaa muistuta. (onneksi)

Kerran minua vitutti. Tämä taas nyt poikkeaa aiheesta, mutta sanonpas nyt kuitenkin.
Technicolouria haastateltiin Soundissa jokunen aika sitten. Jimi Pääkallo valitteli tässä haastattelussa Suomen musiikin nykytilaa. Ei ihan sanatarkka lainaus "tämä Suomen bändimeininkihän on mennyt nykyään siihen että tuolla lavoilla käydään laulamassa kalastajahattu päässä jostain kastemadoista".
Eipä ole jätkä tainnut paljon Apulannan muuta tuotantoa kuunnella. Jimi haluaa kuulemma kuulostaa mahdollisimman vähän suomalaiselta. Ei siinä mitään, mutta ottaisi ensin asioista selvää ennen kuin sanoo. Ei ole Apulantaa tainnut lavalla jannu nähdä jälkeen vuoden 1998. Ja ei ehkä silloinkaan.
- Ois vaan sorsa.
- Niin! Semmonen sairaalasorsa!
- Nii.. ja makkais vaa.

punainen

Olisikohan pientä kateutta ilmassa...Jimi vaan haluisi itte olla se tyyppi laulamas kalastajahattu päässä kastemadoista.Apulannalla on kyllä niin oma juttunsa jollaseen samanlaiseen en ole vielä' kertaakaan törmännyt.Jos joku väittää muuta niin ei ole tutustunut apulantaan.Apulanta on musta niin omanalaisensa just siksi kun se ei yritä olla mitään muuta kuin itsensä (toisin kuin nyt vaikka jimi myönsi ettei halua kuulostaa suomalaiselta....).

Sori aiheesta lipsuminen...

hande^

Toniltahan kysyttiin jossain, et mikä biisii on semmonen, mitä se näin jälkein päin ajateltuna ei ois koskaan halunnu tehä? Tähän Toni vastas, et Mato. Perustelut oli jotain, et se ei tykkää ku kaikki haluu, et Apis soittais sitä keikalla ja se on ite jo kyllästyny siihen...

en kyl muista varmasti... ::) Korjatkaa, jos olen väärässä...
Multa lähtee järki, vaikkei sitä ollutkaan

puska

Kyllä minäkin näin muistelisin, että hän on jossain Matoa haukkunut, että sitä ei olisi koskaan pitänyt tehdä. Sinäänsä ymmärrän. Hyvä biisi sinäänsä, mutta siitä on tullut ehkä vähän sellainen "lastenhitti". Niin kuin se Tonin kauhukuvakin on että Apulannasta tulisi vaihtoehto ratasastukselle.
- Ois vaan sorsa.
- Nii.. ja makkais vaa.

punainen

Eikai Toni nyt vaan aliarvioisi nuoria fanejaan...niin ei kannatta tehdä.mato on todella hyvä biisi ja eikös se ole hyvä että eri-ikäiset diggaa,ehkä eri syistä mutta diggaavat kumminkin.

Vilkku

Mä veikkaan, että mulla tulee käymään ton Hiekan kanssa niin, että aika parantaa. Ei se tällä hetkellä oikeen soitossa jaksa millään olla, mutta niin kävi kyllä Heinola kympinkin kanssa, että se tuntu aluks aika paskalta mutta on nykyään vallan loistelias levy.

Madosta minä en taas tykkää oikeen ollenkaan, livenä se sentään menettelee.
[ -You should see my scars- ]

puska

LainaaEikai Toni nyt vaan aliarvioisi nuoria fanejaan...niin ei kannatta tehdä.mato on todella hyvä biisi ja eikös se ole hyvä että eri-ikäiset diggaa,ehkä eri syistä mutta diggaavat kumminkin.

Minä olen ymmärtänyt, että Toni arvostaa enemmän vanhempia fanejaan. Ainahan se teineistä heittää keikoilla läppää:). Mutta siinä kun heittäkööt. Ei nyt sillä että hän nuorempia inhoaisi... Mutta kyllä se tahtoo olla niin, että meidän ikäisissä ja nuoremmissa on paljon niitä ihQ ihQ faneja.
- Ois vaan sorsa.
- Nii.. ja makkais vaa.

punainen

no ikäni ja sukupuoeleni takia Toni vois laittaa mut just tohon ihq-mikälie-"fanien" kastiin johon minä en kuuluu.Ei artisti saa koskan aliarvioida fanejaan .jos mä en apulannnasta ja sen musasta oikeesti välittäis mä en oils ikinä tuhlannu näin paljon aikaa ja rahaa sen puolesta.Ja mä ny luulen että munkin ikäset on se suurin ryhmä joka niitä levyjä ostaa ja keikoilla käy, eli elintärkeä apulannalle.jos olisin vanhempi ja mies niin olisinko sitten jotenkin arvokkaampi fani?En oikeen diggaa tollasesta syrjinnästä.Me "teinitytöt" ollaan kuitenkin se alusta jolla apulanta seisoo joten respectit meille.ei sillä että apualnta olis mua jotenkin huonosti kohdellu,tommonen ajattelutapa artistilla vaan tuppaa ärsyttämään.niin kauan kun Apulanta jatkaa linjallaan niin ei siitä tuu mitään trendipissisten bändiä.Mä kyllä tiedän et Apulannan teinifanitkin koostuu todella fiksuista ihmisistä jotka ei suostu nielemään mitä tahanasa paskaa...niinkun tää foorumikin todistaa ;)

KatjaRock

Lainaa.niin kauan kun Apulanta jatkaa linjallaan niin ei siitä tuu mitään trendipissisten bändiä.Mä kyllä tiedän et Apulannan teinifanitkin koostuu todella fiksuista ihmisistä jotka ei suostu nielemään mitä tahanasa paskaa...niinkun tää foorumikin todistaa ;)

Kyllä Apulanta on trendipändi. Ei siitä huonoa tee :D Siis trendipissistenki pändi.
Time goes on, I wont.

punainen

Niin mutta ne fanit eivät ole trendipissiksiä ainakaan minä en ole vielä törmännyt yhteenkään.Sitäpaitsi trendipissis ei voi olla minkään bändin fani,kun tyypin biisi tippuu joltain hittilistalta se on täysin out,eikä tosi pissis kuuntelee musaa joka on out!

KatjaRock

no minusta tuntuu että keikoilla ei juuri muita olekkaan ko näitä pissiksiä. mutta en edelleenkään suostu arvostelemaan muita diggaajia :D
Time goes on, I wont.

piupau_muovia

hiekka teki bändistä trendipissiksen..tonilla on luultavasti kolmenkympinkriisi...pitää dissata meitä "teinejä"....

KatjaRock

minusta tuntuu että ite teinit on tehny teiniydestä sen käsitteen mitä se nyt meinaa. ikähän ei kerro ihmisestä juuri mitään.
Time goes on, I wont.

puska

Aivan. Teiniys on minun mielestäni enemmän ihmistyyppi kuin ikäryhmä.
- Ois vaan sorsa.
- Nii.. ja makkais vaa.

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.