Asiaa..

Aloittaja -Amerika-, toukokuu 11, 2004, 04:43:59

« edellinen - seuraava »

-Amerika-

Hahah eipäs ole muakaan täällä näkyny. Jääny vähemmälle tämä touhu kun koira tuli.
Apulanta se on ja jyrää. Evijärven keikalla viimeks pojat näin.
Tuukkalta saatin kaverin kans nimmarit ja voi jumalauta oli se menoa  ;D

Jätkien puhelin numeroista tuli mieleen, että oompahan minäki niitä erehtyny ihmisiltä vonkaamaan, mutta eipä se kannata kun tarkemmin ajattelee. Mitäpä me niillä? Eikös se ole paljon hienompaa saaja ne numerot suoraan jätkiltä. Kyllä ne antaa ne numerot jos ne tahtoo että minä tai sinä ne saajaan. Ei tonin eikä tuukan eikä liioin sipenkään numeroita oo koko suomelle tarkotettu, eikä vissiinkään muutako jätkien tutuille. Aivan niinkö sun tai mun numero on tarkotettu pelkästään meijän kavereille ja tutuille :D Mulla itelläni ei niitä oo ja oon siitä suhteellisen tyytyväinen..mutta tyytyväisempi oon jos ne jätkiltä "itseiltään" (katsokaas kun en tuota sanaa osaa)  ::) ...saan. Asiasta on hauska haastella. eli mulla ei sen suurempaa syytä tähänkään threadiin oo :D iloitkaamme siitä.

Mutta tosiaan evijärvellä oli siistiä.. mutta loppujenlopukshan se aika paska paikka on. Sulta viään kaikki ko sinne menee jos ei osaa pitää puoliansa. Asiahan muuttu kertaheitolla ko apulanta sinne ilmesty. koko paikka sai muutamaks tunniks ihan toisen ilmeen  :D Kaunista? voi kyllä. Sielä näki niitäki "mukamas faneja" jotka oli sielä vain koska kaverikin oli. Hauskaa sinänsä seurata kun mukana YRITETÄÄN laulella vaikkei osata sanoja..ja sitte siitä joku vierestä töksäyttää että "hei mites sä et osaa sanoja jos oot kerta niin vannoutunu fani" vaikka eihän sitä laulun sanojen muistamisen perusteella mukafaneiksi ja tosifaneiksi luokitella! LUOKITTELU ON PERSEESTÄ! ..mutta silti meistä jokainen siihen sortuu. jopa minä. Mutta että nuista
"mukafaneista" sen tosiaan näki että ne on "mukafaneja" OLISITTE NÄHNEET!  ;D Pistää naurulle nämä näin.
No omatpahan ovat elämänsä tehkööt mitä tahtovat!

Kukas meinaa hommata sen apulannan tulevan ep:n?
MINÄ!!! *heiluttaa innokkaasti käsiä*

KIITOS JA YLISTYS APULANNAN POJILLE!
KIITOS JA YLISTYS APULANNAN POJILLE!
KIITOS JA YLISTYS APULANNAN POJILLE!
KIITOS JA YLISTYS APULANNAN POJILLE!

-Amerika-

Ps: Minustakin taas.

Lerppa

Joo tuota, saattoivat nuo sun -muka-tosi-fanis- olla myös sellaisia kun mäkin, että menee keikalle ihan vaan pogoilun ja huutamisen ilosta aina kun on joku vähän parempi bändi soittamassa. Enhän mäkään mitään Niskalaukauksen sanoja osaa kun vaan parista biisistä x) Varmasti näyttää hassulle, voin kuvitella, mutta minkäs teet jos ei niitä sanoja kokonaan hallitse ;D

Mutta onhan noi -muka-tosi-fanit- sitten myös oma lajinsa, en tie kumpia Evijärvellä oli 8)
Hitsi kun olis itekin päässyt jollekin kevätkiertueen keikalle  :-/
Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..

[tuuli]

olen kai minäkin joskus ''muka-fanittanut''... jos vaikka menee jollekin festarille niin täytyy ainaki pyrkii oleen fiiliksissä.  ;) niin hölmöltä kuin se sitten niitten todellisten fanien mielestä näyttääkin.
allekirjoittanut

puska

No, muka fanittamista ja muka fanittamista... Voihan sitä keikalla olla ihan fiiliksissä, vaikka ei mikään suuri fani olisikaan. Kyllä minulle on käynyt monestikin niin keikoilla, että olen ollut niin fiiliksissa, että on tehnyt mieli kamalasti laulaa mukana, vaikka sanoja ei osaakaan. Sitten kun kuuntelee kotona jotain bändin tuotantoa äänitteen muodossa, niin ei ole läheskään samaa fiilistä, musiikki saattaa kuulostaa jopa paskalta. Näin minulle on käynyt esim. gospelbändin Terapian kohdalla.
- Ois vaan sorsa.
- Niin! Semmonen sairaalasorsa!
- Nii.. ja makkais vaa.

punainen

No onneks teitä on muitakin...mua on aina jotenkin nolottanu kun oon ollu jonkun bändin keikalla tai festareilla bogoos jotain bändiä josta kyllä pidän mutta ei ole niitä levyjä ostettu jolloin biisien sanasto ei todellakaan ole hallussa.Ei siinä muuten mitään mutta mä tykkään hirveesti laulaa mukana ja  pääsen aina parhaimpaan fiilikseen kun saan laulella mukana sen lavalla olevan staran ja yleisön kaa.

mäkin olin silloin vähän aikeissa mennä Evijärvelle kun olin kattoos Seinäjoella Apista.Niinhän se vähän on et esim näillä Phjanmaan nuorisotalo keikoilla on aina suurin osa näitä jotka tulee sinne vaan kamui tapaamaan tai  ryyppään ja bilettää.Mutta kyllähän se mulle käy, silloin päsee ainakin helposti eturiviin ja kai ne Apulanna pojatki sieltä lavalta huomaa kuka täällä oikeen fanittaa :)raahasin muuten kans tonne S-joelle pari ystävääni jotka ei kyllä olleet mitään A.L.fanei ja sitte kun pääsin juttelee vähän tuukan kaa ne kysy "kuka toi oli?tosi hyvän näkönen!olikse joku kitaristi vai?"  :Pjeps,jeps

Hei Amerika,you're back! ;)
Destroy the mind,destroy the body,but you can't destroy the heart!

http://myysteerio.friendtest.com

jouhu

Kyllähän niitä mukafanittajia on vähän jokapaikassa... Mutta eihän se sanojen muistaminen, ainakaan välttämättä, sano että onko oikee diggailija vai joku kusettaja.
Täytyy tunnustaa, kun olin tuolla apiksen keikalla, niin en muistanut ihan kaikkia sanoja, vaikka oon diggailu apista kohta aktiivisesti kaks vuotta.
Ja kyllä, kyllä aijon hankkia tuon ep:n.  :) Odottelen jo innolla! :)

KatjaRock

No ei perkele :D

Saakai sitä keikoilla käyä vaikkei ole fani:D
Time goes on, I wont.

piupau_muovia

tietennii pojat! saa sinne mennä vaan kettuillakseen!! mutta ei liikaa, ettei kellään mene fiilikset...

-Amerika-

 >:( enhän  minä oo muuta väittänytkään. TULKAA TULKAA TULKAA ja menkää vaan, mutta jos ei kiinnosta apulanta muuta kuin periaatteella "kaveria kans" niin turha tulla valittahan että "hei haista sinä vittu,kun minä olen aidompi fani"  ;D
Kaunista? Voi kyllä.
Eipäs tästä enempää..vaan kaikesta kivasta. höpöttäkää jotain apulannasta ja muustakin.
-Amerika-

[tuuli]

#9
on se kyllä aika törkeetä jos sinne keikalle menee ne ''kaverin kanssa tyypit''

varsinki kun niitä menee helvetisti ja ne kaikki tunkee siihen eteen et varmasti saa koskettaa wirtasen varpaita... ( iiik )

se ei ole kivaa

elikkäs ne ''muka fanit'' vois jäädä fiilistelemään sinne vähän kauemmas lavasta.... ei ne wirtasen varpaat niin tärkeet oo.  ;) ( kylläpä nyt vitsin murjasin )
allekirjoittanut

puska

Se kieltämättä ottaa suuresti päähän, kun itse on ihan täpinöissä eturivissä. Sitten siihen puskee joku känninen "muka-fani" joka kirkuu korvan juuressa rakastavansa Tonia ja pitävänsä tätä seksijumalana. Jee jee.
- Ois vaan sorsa.
- Niin! Semmonen sairaalasorsa!
- Nii.. ja makkais vaa.

-Amerika-

Tätähän minäki yritin justiin sanoa. Kyllä mä tiesin, että täytyyhän täälä vielä olla se vakio henki. Se joka ajattelee. Ja kukas muu ois sopivampi henkilö ko esím. puska.
Semmosta.
-Amerika-
ps: koira kutsuu
 pps: Ja tuulikin varsin järkevästi ajattelee tästä asiasta.

punainen

Mä kiljun kyllä aina ääneni käheäksi keikalla,meni mulla kerran äänihuuletki mäsäks.Ei se tarkota jos kiljuu et olis muka jotenki vähemmän fani.Tiedän et se on aika teiniä ja joidenkin mielestä tosi ärsyttävää mutta mä en voi sille mitään kun tuntuu niin hyvältä et on pakkopäästä äänimerkkejä.Väitän myös olevani yleisön kovimpia joraajia,mutta en mä sitäkään tee ärsyttääkseni vierustovereita,haa tuntuu vaan niin hyvältä et on pakko purkaa energiaa jotenkin.Jokainen diggailkoon tavallansa. 8)
Destroy the mind,destroy the body,but you can't destroy the heart!

http://myysteerio.friendtest.com

KatjaRock

ei kai me aleta panemaan faneja tai muuten vaan diggailijoita mihinkään paremmuus järjestykseen? kaikilla omat motiivinsa olla keikoilla ja artisti kostuu jokaisesta lipusta yhtä paljon :) tottakai esiintyjäki haluaa että on hyvä fiilis eikä minun mielestä muutama tyyppi voi IHAN TÄYSIN keikkaa pilata. :)
Time goes on, I wont.

Lerppa

#14
Lainaaeikä minun mielestä muutama tyyppi voi IHAN TÄYSIN keikkaa pilata. :)

Paitsi ne sellaset spiidiä vetäneen idarit, jotka järjestää piirin keskelle pahinta ihmismassaa ja alkaa juosta päin..  >:(
Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..



Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.