AL gallup

Aloittaja mixu, toukokuu 26, 2004, 11:27:53

« edellinen - seuraava »

mixu

:)no niin tää on muuten sit kaikkille tytöille.
kertokaapas ketä te meette aina sinne keikalle kattoon niistä pojista? ;D
onko se toni?vaiko tuukka?tai sipe?
ja perusteluja,ulkoisia tai sisäisiä ;D
kuka on "lempparisi" apulannan pojista!?
ota minut mukaan/ota minut mukaan/jos et sinä sitä tee niin ei kukaa/ota minut nyt,olen väsynyt,olen niin vanha ja ränsistynyt/ota minut mukaan/ota minut mukaan.../

puska

No, eihän tämä tietenkään se varsinainen syy ole, miksi sinne keikalle mennään. On se musiikki nyt tärkeämpää kuin tyyppien ulkonäkö... Mutta...
Onhan se tietysti ihan mukava juttu, että bändin tyypit ovat myös hyvän näköisiä. Sanotaanko, että jokaisessa heissä on omat puolensa;) Mutta vähän liian vanhoja kuitenkin minun makuuni.
- Ois vaan sorsa.
- Niin! Semmonen sairaalasorsa!
- Nii.. ja makkais vaa.

KatjaRock

No ei perkele. Onpas rehellinen aihe täällä :D

Voin sanoa meneväni kuuntelemaan musiikkia ja nauttimaan fiiliksistä. Jos joku lemppari pitää valita niin Toni se varmaan kaikesta huolimatta on. On vain hassua ajatella asiaa näin, ehkä tässä vaiheessa ei tuolla ulkonäöllä ole kauheasti merkitystä ja kai se olis muutenki omituista jos mie lähtisin keikoille kattoon just vain näitä pändin jäseniä. Kukaan niistä ei vastaa minun ideaa komeasta tai sulosesta varsinaisesti, jotkut ajatukset joskus on kohdannu niien kanssa. Esimerkiksi monista sanotuksista huomaan muka ymmärtäväni jotain, todellisuuttahan me emme tiedä :)

Uskallan kyllä väittää, että kuuntelisin Apulantaa ihan yhtä paljon, jos jäsenet olis vaikka 50 vuotiaita miehiä. Ja miksi ihmeessä niitä aina sanotaan pojiksi vaikka äijjät on lähempänä kolmeakymppiä ko kahtakymppiä? :)

Time goes on, I wont.

punainen

Kyllä mä ainakin usein puhun 'miehistä',mut on vaan joskus kivempi puhuu tällasessa lellittely mielessä pojista. ;)

No minä en kyllä mene kenenkään keikalle KATSOMAAN tyyppejä vaan kuuntelemaan, sillä musiikki on aina ollut se syy.Sitäpaitsi ennen kuin diggasin Apulantaa musta jätkät oli ällöttävän näkösiä joten ulkonäkö ei ainakaan ollut se syy miksi aloin diggaamaan :) No nykyään tilanne tän suhteen on toinen...Tietenkin naispuolisena henkilönä on kiva myös katsella kivan näköisiä miehiä. ;)Kyllä minä Apulannan äijiä tykkään yhtäpaljo katella kuin kuunnellakin.

Mua ärsyttää kun kaikki etenkin vanhemmat ihmiset jotka tietävät fanittavani Apista kysyy aina ekana kuka niistä on paras...En mä haluis ketään suosikkii nimetä mut ehkä Tuukka...kyl hän vetää bojot kotiin huomaavaisella käytöksellään, sil tuntuu keikalla olevan aina aikaa faneilleen mistä tietysti tulee aina hyvä mieli :)

No entäpä mixu itse?
Destroy the mind,destroy the body,but you can't destroy the heart!

http://myysteerio.friendtest.com

mixu

tarkotus ei ole mitenkään lynkata a.l musiikkia. tottakai lähes jokainen keikalle menevä menee kuuntelemaan sitä itse musiikkia,niinkuin minäkin.mutta tämä onkin tälläinen leikki muotoinen kysely.
oma suosikkini on (yllätys,yllätys)T.W.
lyriikat ovat niin vavisuttavia! ;Dja kerto riffit uskomattomia!
ota minut mukaan/ota minut mukaan/jos et sinä sitä tee niin ei kukaa/ota minut nyt,olen väsynyt,olen niin vanha ja ränsistynyt/ota minut mukaan/ota minut mukaan.../

punainen

Toni kyllänäyttää olevan ehdoton miesten suosikki! ;DEipä siinä mitään kun kerta niin lahjakas,kunnioitettava ja harvinaislaatuisen karismaattinen mies on kyseessä!

mixu

LainaaToni kyllänäyttää olevan ehdoton miesten suosikki! ;DEipä siinä mitään kun kerta niin lahjakas,kunnioitettava ja harvinaislaatuisen karismaattinen mies on kyseessä!
aivan ;)

jouhu

Varmaan jokanen on sanonu tähän mennessä, että on menny kuuntelemaan sitä musaa, eikä kattoo niitä jätkii..., joten sanompa minäkin. Sillä se musiikki on aivan käsittämätöntä!
Mullakin on ollu sellasta, että useesti on kysytty, että "no, sanoppas kuka on sun suosikki?" Mutta oon aina sanonu, että kaikki on yhtä hyviä. Mutta, jos on pakko sanoo joku, niin ehkä toi Tuukka vetää pisimmän korren. Syyksi voisi sanoa sen, että Tuukka on niin rauhallinen. Ei oo mitään paniikin omasta...systeemiä.
Ja pitää diggareita ihmisinä joilla on ehkä jotain sanottavaa maailmalle, eikä tunteettomina blondeina tai vastaavina.

punainen

Ai niin siks myös Tuukka koska basistit on aina parhaita! ;D

Lerppa

No tuota, siis keikallehan menen aivan uskomattoman hyvän musiikin takia!
Sen lisäks toisinaan keikan jälkeen yritän bongata Tuukan, jos vaikka ehtis pari sanaa vaihtaa, ihan vaan kun Tuukka on niin hyvä tyyppi :)
Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..

hande^

Mäki menen sinne keikalle sen musiikin takii, mut jos lemppari pitää valita ni sit Sipsu, ku se on nii helvetin lahjakas rumpali ja mun idoli, koska iteki yritän soittaa rumpui... ja sitä paitsi Sipe on aika fiksu mies. Sil on hyvii mielipiteit ja se on absolutisti niinku minäkin. Eiköhän tos ollu jo monta syytä... Mut kyl Tuukka ja Toniki on tosi hyvii tyyppei, mitä nyt niitten kaa oo jutellu...  :D
Multa lähtee järki, vaikkei sitä ollutkaan

-Amerika-

No minä meen keikalle musiikin takia niinkö MONET muutki.
Aluksihan mä tykkäsin AL:n musiikista, mutta sitten ko "tutustuin" toniin ihmisenä niin kunnioitus kasvoi. Sillä on loistavat mielipiteet asioista (ja tämähän ei ole mitään lipi lipi juttua) Se ajattelee niin syvällisesti ja järkevästi. Aivan niin. Sanoitukset, kertosäkeet (ja kaikki) ,lava karisma ja (ja täytyy nyt sanoa tämäkin) ulkonäkö ovat tonilla kohdallaan. Toisinsanoen loistavasti. Tuukka ja Sipekin ajattelevat asioista järkevästi mutta eniten mä oon tuohon tonin ajattelu tapaan kiintyny. Ja aivan..jos joku täytyy valita niin kyllä se on herra Wirtanen. Mutta kuten jo sanoin niin kaikkia jätkiä arvostan :D hyvinki palio.

-Amerika-

hande^

Mullekin Toni oli ennen lemppari sen hyvien mielipiteiden takia, mutta nyt Tontsa on must menossa vähä kaupalliseen ja huonompaan suuntaan, mikä must on sääli... :-/
Multa lähtee järki, vaikkei sitä ollutkaan

salza01

no joo..en minäkää ulkonäön takia keikoille mene vaan ihan musiikin. :)
mutta aina minä oon tykänny että tuukka on komein. :) [voi että kuulosti teiniltä :)]
..miksi rakkaus ei voi riittää, vaan siihen pitää ongelmia liittää. sydän särkyy tässä pelissä. on nin vaikeeta vaan poistua ja kiittää.. <3

punainen

Et suinkaan. :)Kun kerta kysyttiin ketä menis "kattoon".Oli niin sairaan sexy toi Tuukka viime kiertuella siellä lavalla :DAinahan se on ja niin on muutkin mutta se kravatti-niittivyö yhdistelmä näytti vaan niin hyvältä! ;D Ja sitten vielä kun Tuukkaa saa vähän liikettä siihen ruhoonsa niin kyllä siinä housut kastuu kun semmosta joutuu kattoon ;)

Kyllähän bändin täytyy olla myös visuaalinen elämys että samat tyypit jaksaa vuodesta toiseen käydä keikoilla vaikka edelleen musa on aina se lähtökohta.

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.