Liikkuvat kuvat DVD

Aloittaja Liikkuvat kuvat, tammikuu 26, 2004, 09:12:32

« edellinen - seuraava »

Liikkuvat kuvat

Kannattaako teidän mielestä ostaa toi kyseinen DVD jos omistaa jo ton vhs:n? Mitä ekstroja siinä on vhs:ään verrattuna ja kuinka paljon?

vik

No mielestäni kannattaa. On kommenttiraidat musiikkivideoihin joka sedältä ja muihin ekstoihinkin basistilta ja rumpalilta.
Livepätkää, making ofia, Ameriikan reissua... Joojoo. Varsinkin kun on dvd-julkaisuksi tosi halpakin vielä.
muista laittaa ovi lukkoon / muista sulkea ikkunat / vedä peitto silmillesi / jätä valot yöksi päälle.


Vilkku


Joo ilman muuta kannattaa. Kattelin, että oli tossa vähän aikaa sitte alennuksessakin, ei maksanu ku muutaman euron. Ite en oo vieläkään kuunnellut kaikkien kommentteja joka biisiin :)
[ -You should see my scars- ]

Lerppa

Kyllä todellakin kannattaa ostaa se! :)
Itselläni meni kaiken näkemiseen/kuulemiseen arviolta n. 6tuntia :D
Se haastattelija ei kyllä hommaansa oikeen hallinnu... sehän rupes melkeen riitelemään Temosen kanssa siitä että minkä näkösiä huumekoirat on :D Ja muutenkin.. mutta ei se sitä dvd:tä pilaa mitenkään, miehet ku ovat sen verran tottuneet haastateltavana oloon ni osaavat itekin kertoa :)
Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..

puska

Osta ihmeessä! Aivan loistava paketti. Semmosta kommentia ja uutta tietoa siitä saa, että Apis-diggarin ei kannata missata kyseistä juttua  ;)!
- Ois vaan sorsa.
- Niin! Semmonen sairaalasorsa!
- Nii.. ja makkais vaa.

blind_eye

minullakin on vain tuo vhs, mutta kyllä aion tuon dvd:n hankkia!!  ;D
tiedän, että minulla ei ole sitä loputonta sananvaltaa

emmi

mullakin on toi ja kannattaa ehdottomasti hankkia se!
mä en oo viel kuunnellu kokonaan niitä poikien kommentteja mutta muuten on tullut katottua muutamaankin otteeseen se ;) ja joka kerta ku mä oon sen kattonu ni mä oon aina yksikseni hekottanu siinä amerikan matkan kohdalla  :D
se on kyllä niin hubasaa katottavaa  ;D
älä tunnusta jos sattuu

jouhu

Kannattaa todellakin!!! Mahtavia juttuja siinä. En oo vieläkään kattonu ihan kaikkee mitä siinä, vaikka on varmaan ollu melkein puol vuotta ollu mulla...ehkei sitäkään...
Mutta, siis kantsii hankkii, ehdottomasti!

salza01

mä aijon hankkia ton dvd:n kans heti ku saan rahaa.. se oli kaverilta mulla lainassa melko kauan..
..miksi rakkaus ei voi riittää, vaan siihen pitää ongelmia liittää. sydän särkyy tässä pelissä. on nin vaikeeta vaan poistua ja kiittää.. <3

jouhu

Mitäs, kun josain ollu jotain juttuu, että Tonin juttuij olis sen dvd:een tekemis aikana kadonnu jonnekkin?

rautalintu


Niin, siellä extroissa ei ole Tonin kommentteja lainkaan, kun oli käynyt joku kämmi sitä tehdessä..
I think you're the same as me, take two sugars in your tea. You and I are gonna live forever.

puska

Minäkin olen kyseistä asiaa ihmetellyt. Harmillista tuommoinen.
- Ois vaan sorsa.
- Niin! Semmonen sairaalasorsa!
- Nii.. ja makkais vaa.

emmi

Lainaa
Niin, siellä extroissa ei ole Tonin kommentteja lainkaan, kun oli käynyt joku kämmi sitä tehdessä..

aijaa, miten mä muistelisin että mun DVD:ssä kyl olis...
älä tunnusta jos sattuu

jouhu

Mutta eikös siellä videoitten puolella ainakin siiten ole? Sä, emmi, varmaan muistelet niitä, vai?

juhke...

Lainaa

aijaa, miten mä muistelisin että mun DVD:ssä kyl olis...

eikös se mennyt silleen, et niissä ekoissa ei ollut sitä, mut sitten tuli se toinen 'erä' jossa sitten on nuo tonin kommentit... tai niin mä ainakin muistan.  :D



Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.