Pitkä Kuuma Kesä

Aloittaja Mare, tammikuu 17, 2003, 04:43:41

« edellinen - seuraava »

Mare

onks kukaan nähny Pitkä kuuma kesä leffaa..?...vaikka se hän on jo vanha leffa...mut...jos ootte, niin mitä piditte The Vittupäiden Lärssistä?...siis Toni Wirtasesta...olisiko Tonilla tulevaisuutta myös näyttelijänä? :o
Ei saa jättää yhtään todistajaa...ei edes minua...

vik

onhan se mukava leffa juu, vaikka toteutus on osittain mitä on ja Kalle Päätalon biisit aika heikkoja.  :P

aika legendaksi muotoutunut jo se Lärssin "vittu akat tulee ja vittu akat menee mut vittu ROCK 'N ROLL FOREWÖ MÄN!"-lausahdus.

aika monta kertaa kyllä tullut katsottua.

niin ja onhan se Wirtanen näytellyt vaikka missä tonkin jälkeen.
muista laittaa ovi lukkoon / muista sulkea ikkunat / vedä peitto silmillesi / jätä valot yöksi päälle.


Mare

niin on...mut musta pitkä kuuma kesä on ollu tähän mennessä paras... :D
Ei saa jättää yhtään todistajaa...ei edes minua...

Vilkku


Joo, onhan se ihan hauska leffa. Tulee muistaakseni taas tässä keväällä telkkarista.
[ -You should see my scars- ]

Welhotar

Se on ihan mielettömän hyvä!!! ;D ai perkele ku on katottu monta kertaa ja aina jaksaa naurattaa! :) toni on niin hauska siinä.heh.ja muutkin hahmot on tosi hyviä!esim.jimi. ;D

Wuokko

oon kattonu kans lehvan ja mun mielestä se on hyvä, mulla on se videona... eniten tykkään kuitenkin tästä mahtavasta soundtrackistä joka sisältää niin tiukkoja suomirock-klassikoita et ei mitään rajaa ja tietenkin ne kuuluisat lausahdukset leffasta....   ;D suosittelen lämpimästi kaikille fanaatikoille  ;)

2 + 2 = 5

sillon sen oon nähbyt kun se oli teattereissa. wirtasen sanoma "ime vittu kivimunaa" on jättänyt muistijäljen.

salzaliini..

kyllähän olen nähnyt monetkin kerrat. jos se kerta tulee vielä teeveestä ni vois nauhottaa.. :)

Purppuraviittainen WeLhoTAr

juu,tuo ime v*ttu kivimunaa sanonta on juurtunut mun aivoihin ja käyttelen sitä aina sillointällöin sopivissa tilanteissa... ;)
Surffaan poistoluiskalla kohti uutta taivasta.

z.a.r.a

joo...hemmetin hyvä leffa... ;D
olihan se toni aika jees siinä mutta musta jimi oli parempi...
pkk on ehdottomasti mun lempparileffojen top 5:ssa  :D
kipu on välillä ainoa asia joka muistuttaa meitä tunteistamme...

Wanda

Ja mun! NAuroin aivan totaalisesti sitä kattoessa ja se musiikki!! Se on niin....AAAAHHHH!
Mitäs tämä nyt on...? Vetykarbonaattia...?!

piupau_muovia

millonkaq?????olenko kenties ehtinyt jo missata sen1?

Silti_Onnellinen

Ai tuleeks se telkusta täs joskus lähiaikoina??????????
Oon limainen ja suomuinen..
Ja mun olo on VÄKIVALTAINEN..., mutta silti varmaan Onnellinen... Niin ihanasti itsetuhoinen ja suloinen...

Vilkku


Muistaakseni tulee joskus keväällä. Mutta ei nyt vielä ihan lähiaikoina. Varma nyt en ole, mutta ei se ainakaan vielä mennyt ole :)
[ -You should see my scars- ]

Lilou

Kattelin PKK:n viimmex eile...Toni ja Jimi o iha best siin =)...Mua sylettää ku Apis ei pokannu eile Emmaa =(....
Kertokaa mulle millanen on juustoinen ihminen,hymiöistä se on tää  :D ???!!!
*Lilou Kuittaa*



Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.