Pitkä Kuuma Kesä

Aloittaja Mare, tammikuu 17, 2003, 04:43:41

« edellinen - seuraava »

Toni W.

Miten joku on voinu missata sen leffan!? >:(
Ootteko te älyvammaisia!? >:( >:(Häh häh??!! >:(

-taru

mä oon kattonu kyseisen leffan 3 kertaa.. ihan jees.. :)..  jimi oli kyllä huippu :D.. *nauraa* viäläkin

KatjaRock

Minä osaan sen käytännössä ulkoa.  :P
Time goes on, I wont.

Snake

mä oon nähny kans 3 kertaa... Mä aattelin et jos gimmeli ei pokaa sitä emmaa ni sit apulanta,mutta nightwishist en ois uskonu...
Jyrsippäs kuppi kuppinen!!

GeGe

En ole nähnyt koska olin puolustamassa isänmaata (=olin armeijassa ;D), kun tuo leffa telkkarista tuli.
Pitäis ehkä ostaa se DVD:nä, kun se lähiaikoina tulee  :)

kilpikonna

oon nähny kyseisen leffan monta kertaa.  ;D se on kyllä ihan lyömätön ja Lärssin punaset hiukset on just ihanat. toni vois kasvattaa taas sellaset.  8)

kyttä on natsi paskaa on just loistava piisi, just semmonen, no miten sennyt sanois, semmonen ihana piisi, joka jytää.  ;)
mä kyllä tiedän, mitä maalinalta paljastuu, toisinaan kun peili pinta narmuuntuu...

vik

Lainaa
Pitäis ehkä ostaa se DVD:nä, kun se lähiaikoina tulee  :)

tulee vai? no hitto, pitää varmaan ostaa. mullakin on se vaan telkkarista nauhoitettuna kasetille.
toivottavasti on sitten jotain kivaa ekstraakin tolla.
ja olisi hyvän hengen mukaisesti HALPA.  ::)
muista laittaa ovi lukkoon / muista sulkea ikkunat / vedä peitto silmillesi / jätä valot yöksi päälle.

Aapsu

Mää kävin kattoon sen elokuvissa sillon joskus ja sitten ostin vielä videon ja sountrackin. Elokuva on kyllä ihan ok, mutta kyllä se sountrack on aika puuduttava.
NYT KAIKKI MUN SIVUILLE! UUS EP-LEVY

emmy

oon nähnyt leffan jotain 5 kertaa, ja aina jaksaa ne jimin toilailut naurattaa  ;D Mulla on myös se soudtrack, mut sitä ei oo pahemmin tultu kuunneltuu :P Lärssi on loistava hahmo  :D mut mun mielestä on tyhmää kun jostain laulajasta tehdään näyttelijää... tai siis että esim. 8 mail oli mun mielestä aika turha leffa. Jos kerran tehdään artisteista elokuvia, nii tehtäis sitte dokumentti elokuvia, eikä tommosia.... argh!
kaikki hyvät asiat ovat muovia

Riitu

juu, sen leffan olen kattonut monia kertoja ja hyvä oli :)
turvallista matkaa helvettiin..

hensi apis fani

juu olen nähny...ja on nii sairaan hyvä :) käytii siskon kaa kattoo leffassa eka kerras...!!!!juu ja toni on nii sairaan hyvä...naurattaa nytki ku ajattelen sitä!!! ;D

Vilkku

Juh, huomenna siis tulee jos joku ei oo nähny.
[ -You should see my scars- ]

GeGe

Lainaa

tulee vai? no hitto, pitää varmaan ostaa. mullakin on se vaan telkkarista nauhoitettuna kasetille.
toivottavasti on sitten jotain kivaa ekstraakin tolla.
ja olisi hyvän hengen mukaisesti HALPA.  ::)
http://www.kotimaisetdvdelokuvat.cjb.net/  (Tulevat Julkaisut)
Tuolla on jonkun verran juttua tuosta DVD:stä.

Riitu

sehän tulee taas tänään ykköseltä.. :o
turvallista matkaa helvettiin..

hensi_apis_fani

kattosin sen eile ja se oli nii v*tun hyvä...kyl toniki oli toosi hyvä mut paras niist kyl oli jimi...se oli nii hayskä...tai no on varmaa edellee...hah...albert järvinen on jumala!!!!(:
minä tahdon ulos,tahdon ulos kattilasta!!!

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.